خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

ارسال آگهی

 

بتن آماده علی تبار محمودآباد

  • ارسال شده: مارس 10, 2021 3:14 ب.ظ
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
بتن آماده علی تبار محمودآباد

توضیحات بیشتر

بتن آماده علی تبار محمودآباد

بتن آماده علی تبار محمودآباد | قیمت بتن آماده محمودآباد شرکت بتن آماده علی تبار بستگی به عیار بتن دارد لطفا جهت استعلام قیمت بتن آماده با تماس بگیرید

کارخانه تولیدی گروه فنی مهندسی علی تبار، تولید کننده بتن آماده استاندارد واقع در مازندران محمودآباد سرخرود، و با ظرفیت تولید روزانه ۲۰۰۰ متر مکعب بتن آماده آمادگی انجام پروژه های بزرگ بتن ریزی در محدوده شهرهای   آمل – سرخرود – محمودآباد – فریدونکنار- بابلسر و حومه این شهرها را دارد .. برای کسب اطلاعات بیشتر هر زمان از شبانه روز می توانید باشماره تلفن های مندرج ارتباط برقرار نمایید.

 (واحد فروش: ۰۹۱۱۲۲۰۲۹۹۰ علی تبار) ارتباط برقرار نمایید.

تلفن دفتر فروش : ۰۱۱۴۴۸۵۷۰۹۱

فکس : ۰۱۱۴۴۸۵۷۰۹۲ 

فروش بتن آماده استاندارد با عیار ۱۵۰ و رده مقاومتی C10
فروش بتن آماده استاندارد با عیار ۲۰۰ و رده مقاومتی C12
فروش بتن آماده استاندارد با عیار ۲۵۰ و رده مقاومتی C16
فروش بتن آماده استاندارد با عیار ۳۰۰ و رده مقاومتی C20
فروش بتن آماده استاندارد با عیار ۳۵۰ و رده مقاومتی C25
فروش بتن آماده استاندارد با عیار ۴۰۰ و رده مقاومتی  C30

بتن آماده علی تبار محمودآباد

بتن آماده علی تبار محمودآباد

بتن آماده چیست؟

بتن آماده یکی از راهکارهایی است که در صنعت ساخت و ساز برای مقابله با شلوغی و آلودگی در کسب و کار استفاده می گردد. با رشد روزافزون فضای شهری و همچنین محدود شدن فضای کارگاهی، بسیاری از سازندگان و پیمانکاران به استفاده از بتن آماده روی آورده‌اند و این نوع بتن به‌عنوان یک محصول مناسب شناخته می می‌شود.

بتن آماده علی تبار محمودآباد

بتن آماده علی تبار محمودآباد

بتن آماده یا RMC (Ready-mix concrete) یک نوع خاصی از بتن است که در یک کارخانه سیمان یا در یک فضای بچینگ و کارگاهی مخصوص این کار تولید می‌شود و سپس توسط کامیون ها یا میکسر ها به محل کار فرستاده می‌شود. این فرآیند باعث می شود تا یک مخلوط دقیق و عالی مخصوص محل ساخت و ساز تولید شود.

بتن آماده علی تبار محمودآباد

بتن آماده علی تبار محمودآباد

بتن آماده در هر محلی که استفاده میشود در برابر عواملی چون سیل، آتش، باد و تگرگ و… بسیار مقاوم میباشد. بنابراین بسته به بزرگی ذرات شن و ماسه ی به کار رفته در بتن و میزان آب و سیمانی که استفاده شده در آن میتواند میزان مقاومت مختلفی داشته باشد و بسته به نوع کاربرد آن مورد استفاده قرار گیرد.

بتن آماده علی تبار محمودآباد

بتن آماده علی تبار محمودآباد

فرآیند تولید بتن آماده به چه صورت است؟

مواد بتن اماده شامل مقادیری مشخصی سیمان ، آب، سنگ آهک و افزودنی های بتن است و مقدار مصرف هر کدام از این مواد بستگی به نیاز مشتری و جایی خواهد داشت که قرار است از بتن آماده استفاده شود. در واقع طرز تهیه بتن آماده را مشتری و نیاز او مشخص میکند.

بتن آماده علی تبار محمودآباد

بتن آماده علی تبار محمودآباد

در کارخانه‌های اتوماتیک این بتن مواردی مانند وزن بتن، نسبت آب به سیمان، دوز مخلوط، رطوبت، و میزان دقت برای تولید بتن با کیفیت مورد نظارت قرار می‌گیرد. تمام مواد تشکیل‌دهنده مورد استفاده برای آماده‌سازی بتن آماده به‌ طور کامل از لحاظ کیفیت و خواص فیزیکی آنها در یک آزمایشگاه به خوبی مجهز در کارخانه برای انطباق با کدهای استاندارد بین‌المللی مورد آزمایش قرار می‌گیرند.

بتن آماده علی تبار محمودآباد

در این آزمایشگاه‌ها میزان رطوبت بتن آماده نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد، که به معنی کنترل نسبت آب به بتن آماده است. درنهایت پس از کنترل کیفی مواد اولیه، به قسمت ورودی کارگاه ریخته می‌شوند و پس از گذشت زمان مشخص بتن به میکسر ریخته می‌شود و به محل ساخت‌ و ساز انتقال داده می‌شود.

بتن آماده علی تبار محمودآباد

محمودآباد

محمودآباد نام شهری ساحلی در مجاورت دریای خزر است. این شهر مرکز شهرستان محمودآباد است. اقتصاد این شهر برپایه گردشگری، ماهیگیری و کشاورزی استوار است.

موقعیت[ویرایش]

محمودآباد بر سر جاده ساحلی و در مجاورت دریای خزر قرار دارد. همچنین جاده محمودآباد-آمل ارتباط آن را با جاده هراز برقرار می‌کند. مهم‌ترین شهرهای اطراف آن، نور در غرب، آمل در جنوب و فریدون‌کنار و بابلسر در شرق می‌باشد.

بدون برچسب

93 بازدید کل ، 1 امروز

  

شناسه آگهی : 2786048dc55b3862

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

Share Ad

Share Ad

Sponsored Ads

Notice: Undefined offset: 3 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 68 Notice: Undefined offset: 2 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 69 Notice: Undefined offset: 3 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 68 Notice: Undefined offset: 2 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 69 Notice: Undefined offset: 3 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 68 Notice: Undefined offset: 2 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 69 Notice: Undefined offset: 3 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 68 Notice: Undefined offset: 2 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 69 Notice: Undefined offset: 3 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 68 Notice: Undefined offset: 2 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 69 Notice: Undefined offset: 3 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 68 Notice: Undefined offset: 2 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 69 Notice: Undefined offset: 3 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 68 Notice: Undefined offset: 2 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 69 Notice: Undefined offset: 3 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 68 Notice: Undefined offset: 2 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 69
  • Ad 5
  • Ad 3