خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

ارسال آگهی

 

راپل کار محمودآباد

  • ارسال شده: ژانویه 9, 2021 7:59 ب.ظ
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
راپل کار محمودآباد

توضیحات بیشتر

راپل کار محمودآباد

راپل کار محمودآباد | راپل کاران محمودآباد | قیمت کار در ارتفاع با راپل در محمودآباد | قیمت کار در ارتفاع محمودآباد با طناب بدون داربست | دستمزد کار در ارتفاع محمودآباد با طناب بدون داربست | ارتفاع کاران محمودآباد | کار در ارتفاع محمودآباد با طناب با راپل کاران | کار در ارتفاع محمودآباد با طناب در شمال | کار در ارتفاع محمودآباد بدون داربست در مازندران

ارتفاع کاران آفتاب آمل

رفع نم و اجرای عایق های رطوبتی،
رنگ‌آمیزی
در ارتفاع بدون داربست
شرکت ارتفاع کاران آفتاب آمل (شماره ثبت ۷۷۴۸)
سید مجید شریف نیا ۰۹۱۲۴۱۲۴۵۰۶

راپل کار محمودآباد

راپل کار محمودآباد

کار در ارتفاع بدون داربست

شرکت ارتفاع کاران آفتاب آمل با مدیریت سید مجید شریف نیا در استان مازندران شهرستان آمل شروع به کار و ارائه خدمات ساختمان در ارتفاع بدون داربست نموده که از زمان آغاز کار تا به حال با ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات با قیمتی مناسب برای هم شهریان و هم استانی های عزیز زبان زد می باشد. فعالیت شرکت در سراسر استان یا تمام شهر های مازندران به صورت سیار تحت پوشش محیط کاری خود قرار داده است یکی از بزرگترین افتخارات گروه ما ارائه خدمات ساختمان بدون داربست بر طبق استانداردهای جهانی و ایمنی با نیروی انسانی متخصص می باشد.

 برخی از ویژگی های ارتفاع کاران آفتاب آمل:

  • ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات ساختمان با قیمت مناسب
  • ایمنی عملیات در ارتفاعات توسط راپل کاران حرفه ای
  • صرفه جویی در زمان با استفاده از طناب
  • ارائه خدمات بدون داربست به صورت شبانه روزی
راپل کار محمودآباد

راپل کار محمودآباد

 

راپل کار محمودآباد

راپل کار محمودآباد

راپل کار محمودآباد

راپل کار محمودآباد

راپل کار محمودآباد

راپل کار محمودآباد

راپل کار محمودآباد

راپل کار محمودآباد

راپل کار محمودآباد

راپل کار محمودآباد

راپل کار محمودآباد

راپل کار محمودآباد

راپل کار محمودآباد

راپل کار محمودآباد

راپل کار محمودآباد

راپل کار محمودآباد

راپل کار محمودآباد

راپل کار محمودآباد

راپل کار محمودآباد

راپل کار محمودآباد

راپل کار محمودآباد

راپل کار محمودآباد

راپل کار محمودآباد

راپل کار محمودآباد

راپل کار محمودآباد

راپل کار محمودآباد

معرفی کار در ارتفاع

کار در ارتفاع با استفاده از تکنیک مدرن و پیشرفته دسترسی با طناب ( راپل صنعتی ) در سراسر جهان به طور گسترده ای در زمینه های مختلف و ساختمانی مورد استفاده می باشد. با استفاده از این روش کار بلندترین برج ها و فضاهای کاری غیر قابل دسترسی در انواع خدمات با ضریب اطمینان بسیار بالاتر صورت می گیرد و در مقایسه با روش های قدیمی و سنتی و پرهزینه استفاده از داربست و بالابر از کارهای بهره بری بالاتری برخوردار است.

دستیابی با طناب (Rope Access) چیست؟

روش دسترسی با طناب همانطور که از نامش پیداست یک روش دسترسی است که با استفاده از طناب و مجموعه ای از تجهیزات حفاظت فردی، امکان قرار گرفتن در موقعیت های خاصی را که توسط سایر روش های متداول دسترسی امکان پذیر نمی باشد، فراهم می سازد.
این روش توسعه یافته از دو ورزش صخره نوردی و غار نوردی است که برای کار ایمن در محیط های صنعتی طراحی شده است. روش دسترسی با طناب به واسطه رکورد ایمنی بی نظیر، هزینه پایین، سرعت در اجرا و مزایای زیست محیطی، به سرعت در صنایع مختلف جای خود را باز کرده است.

محمودآباد نام شهری ساحلی در مجاورت دریای خزر است. این شهر مرکز شهرستان محمودآباد است. اقتصاد این شهر برپایه گردشگری، ماهیگیری و کشاورزی استوار است.

محمودآباد بر سر جاده ساحلی و در مجاورت دریای خزر قرار دارد. همچنین جاده محمودآباد-آمل ارتباط آن را با جاده هراز برقرار می‌کند. مهم‌ترین شهرهای اطراف آن، نور در غرب، آمل در جنوب و فریدون‌کنار و بابلسر در شرق می‌باشد.

راپل کار محمودآباد بدون داربست  | راپل کار محمودآباد کار در ارتفاع بدون داربست در مازندران | راپل کار در ارتفاع محمودآباد بدون داربست در شمال | راپل کار در ارتفاع محمودآباد بدون داربست شمال 

شناسه آگهی : 7995ffa12884b606

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

Share Ad

Share Ad

Sponsored Ads

Notice: Undefined offset: 3 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 68 Notice: Undefined offset: 2 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 69 Notice: Undefined offset: 3 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 68 Notice: Undefined offset: 2 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 69 Notice: Undefined offset: 3 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 68 Notice: Undefined offset: 2 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 69 Notice: Undefined offset: 3 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 68 Notice: Undefined offset: 2 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 69 Notice: Undefined offset: 3 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 68 Notice: Undefined offset: 2 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 69 Notice: Undefined offset: 3 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 68 Notice: Undefined offset: 2 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 69 Notice: Undefined offset: 3 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 68 Notice: Undefined offset: 2 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 69 Notice: Undefined offset: 3 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 68 Notice: Undefined offset: 2 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 69
  • Ad 5
  • Ad 3