خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

ارسال آگهی

 

ویلا استخردار محمودآباد سرخرود

  • ارسال شده: آوریل 6, 2021 2:17 ب.ظ
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
ویلا استخردار محمودآباد سرخرود

توضیحات بیشتر

ویلا استخردار محمودآباد سرخرود

ویلا استخردار محمودآباد سرخرود | ویلا استخردار در محمودآباد سرخرود | ویلای فروشی دارای سند تک برگ 224 متر زمین و 265 متر بنا با قیمت مناسب در موقعیت مکانی مناسب

قیمت ویلا 3500/000/000

امکانات ویلای استخردار در محمودآباد سرخرود

شاید داشتن یک ویلای استخردار در محمودآباد سرخرود آرزوی هر کسی باشد. وجود استخر در ویلا می تواند یکی از ویژگی های وسوسه برانگیز برای افرادی باشد که قصد خرید و یا اجاره ویلا را دارند.
اگر شما هم قصد دارید به سرخرود سفر کنید و ویلایی را در این منطقه چشم نواز و دل انگیز تهیه کنید حتما تا پایان با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی ها و امکانات ویلای استخردار در سرخرود آشنا کنیم.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه اجاره و خرید ویلا در سرخرود می توانید با کارشناسان ما در پارس ویلا تک در ارتباط باشید.

09115706548

09214213728

01143239307

وب سایت ما vilatak.com

ویلا استخردار محمودآباد سرخرود

ویلا استخردار محمودآباد سرخرود

ویلای استخردار در سرخرود محمودآباد می تواند مکانی برای تمدد اعصاب و فرار کردن از محیط پر ترافیک و پر تنش شهری باشد. امروزه خرید و اجاره ویلا در مناطقی مانند شمال کشور که پر از آرامش و عدم تنش است بسیار باب شده و بسیاری از افراد به دنبال بدست آوردن ویلایی با امکانات فوق العاده هستند.

ویلا استخردار محمودآباد سرخرود

یکی از این امکانات که می تواند هر شخصی را وسوسه به خرید و اجاره ویلا کند ” استخر ” است. خواص آرام کننده آب که یکی از موهبت های بزرگ خداوند است بر هیچکس پوشیده نیست.
در زمانی های قدیم که مانند امروز شهرها پر از آپارتمان های کوچک نشده بود در حیاط خانه ها حوض و آب نما می ساختند. این مساله نشان دهنده اهمیت آب بر بهبود استرس ها و همچنین افزایش آرامش افراد است.

ویلا استخردار محمودآباد سرخرود

خرید و اجاره ویلا استخردار سرخرود محمودآباد ساحلی و جلگه ای

سرخرود یکی از بکرترین و چشم نوازترین مناطق ایران را از آن خود کرده است. این منطقه باشکوه مقصد سفر بسیاری از خانواده هاست. سرخرود پر است از ویلاهایی که در دل جلگه و کنار ساحل ساخته اند.
اگر به دنبال اجاره و خرید ویلایی لوکس هستید حتما ویلای استخر دار برای شما اولویت قرار دارد زیرا استخر یکی آپشن های ویلاهای لوکس محسوب می شود.

ویلا استخردار محمودآباد 

معمولا استخر ها را در یک طبقه مجزا از ویلا می سازند تا بتوانند از حداکثر فضا استفاده کنند.
اما برخی ویلاها را نیز مشاهده می کنیم که اقدام به ساخت ویلا بر روی پشت بام می کنند.
این کار هنوز رواج زیادی در ایران پیدا نکرده است اما حتما شنا کردن در استخری که در پشت بام قرار دارد و تمام شهر را زیر پای خود دارد بسیار دل انگیز و روح نواز خواهد بود.

ویلا استخردار محمودآباد سرخرود

ویلا استخردار محمودآباد سرخرود

ویلا استخردار سرخرود محمودآباد

سرخرود یکی از شهرهای استان مازندران ایران است. این شهر مرکز بخش سرخ‌رود شهرستان محمودآباد است. جمعیت بومی این شهر (بافت الف) حدود دوازده هزار نفر است.

ویلا استخردار محمودآباد 

این شهر در ۶ کیلومتری غرب فریدون‌کنار و پانزده کیلومتری شرق محمودآباد در کنار دریای خزر و در انتهای مسیر رودخانهٔ هراز به دریای خزر قرار دارد.
سرخرود یک شهر توریستی کوچک در میانه دو شهر محمودآباد و فریدون‌کنار در است که به دلیل نزدیکی به شهر آمل و همچنین موقعیت آن در وجود دشت‌های سرسبز و زیبای دامنه البرز و چشم‌اندازهای زیبایی که دارد به عنوان یک شهر توریستی شناخته شده است.

ویلا استخردار محمودآباد 

کشاورزی (برنج)، ماهیگیری، شکار پرندگان وحشی و باغداری مهم‌ترین شغل‌های ساکنان این شهر می‌باشد. شهر سرخ رود ساحل های زیبا دارد.

از حیوانات بومی سرخرود می‌توان به روباه، جوجه تیغی، گربه وحشی (مردم محلی به آن بامشی شال گویند) و قاقم (نوعی راسو که مردم محلی به آن عروسک می‌گویند) نام برد. همچنین این شهر در زمستان میزبان چند هزار قوی مهاجر می‌باشد.

شناسه آگهی : 419606c5c071ba82

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

Share Ad

Share Ad

Sponsored Ads

Notice: Undefined offset: 3 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 68 Notice: Undefined offset: 2 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 69 Notice: Undefined offset: 3 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 68 Notice: Undefined offset: 2 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 69 Notice: Undefined offset: 3 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 68 Notice: Undefined offset: 2 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 69 Notice: Undefined offset: 3 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 68 Notice: Undefined offset: 2 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 69 Notice: Undefined offset: 3 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 68 Notice: Undefined offset: 2 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 69 Notice: Undefined offset: 3 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 68 Notice: Undefined offset: 2 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 69 Notice: Undefined offset: 3 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 68 Notice: Undefined offset: 2 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 69 Notice: Undefined offset: 3 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 68 Notice: Undefined offset: 2 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 69
  • Ad 5
  • Ad 3