خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

لباس کار نکا

  • ارسال شده: خرداد ۲۶, ۱۴۰۰ ۶:۵۷ ق.ظ
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
لباس کار نکا

توضیحات بیشتر

لباس کار نکا

لباس کار نکا و ایمنی | لباس کار حرفه ای نکا | لباس کار مردانه و زنانه | لباس کار زنانه | لباس کار جین دوبنده خلبانی | تولید انواع لباس کار ، روپوش کارگاهی ، یکسره طرح خلبانی ، بیلرسوت ، کاپشن و شلوار ایمنی ، لباس کار لی ، لباس کار اداره برق،لوازم ایمنی کلیه سفارشات پذیرفته میشود به قیمت عمده با بهترین کیفیت پارچه ارسال به سراسر کشور خرید آنلاین با بیش از۴۰ سال سابقه مشاوره رایگان تلفنی بصورت ۲۴ ساعته کلیه سفارشات پذیرفته میشود.

لباس کار نکا

لباس کار نکا

تولید و پخش عمده لباس کار و ایمنی در نکا

نام و نام خانوادگی:

موقعیت:مازندران

تلفن تماس:

موبایل:

وب سایت:

پست الکترونیکی:

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس آپ:

آدرس:

لباس کار نکا

لباس کار نکا

لباس کار نکا

لباس کار همانطور که از نامش پیداست لباسی است که حین فعالیت و کار به تن می کنید تا از بدن در برابر خطرات و اتفاقات حین کار حفاظت کنید.

لباس کار بسته به نوع فعالیتی که شما انجام می دهید و مقیاس خطراتی که در محیط وجود دارد تغییر می کند. به عنوان مثال لباسی که یک پرستار می پوشد با لباس کار مهندسی متفاوت است. مشاغل بسیاری هستند که از لباس کار مخصوص استفاده می کنند. هر کار و فعالیتی که به پوشش مخصوصی نیاز داشته باشد باید با آن لباس انجام شود. به عنوان مثال غواص ها، آتش نشان ها و جوشکار ها هر کدام لباس خاصی به تن می کنند که همان لباس کار آن ها است.

انواع دیگری لباس کار نیز برای انواع مصارف عمومی در کارگاه ها و کارخانه ها تولید می شوند و قابل استفاده هستند. در طراحی و تولید این لباس کار ها نیازهای معمول محیط کار در نظر گرفته می شود.

لباس کار آمل

لباس کارها با توجه به نوع فعالیت طراحی و تولید می شود تا شخصی که آن را به تن می کند در حین کار اذیت نشود و احساس راحتی کند. احساس راحتی، امنیت و آرامش نکاتی است که در تمام لباس های کار مشترک می باشد.

لباس کار آمل

پوشیدن لباس کار فارغ از این که به چه شغلی مشغول هستید از واجبات است. علاوه بر حفظ ایمنی شما، به لباس های شخصی تان آسیب وارد نمی شود.

لباس کار بسته به نوع فعالیت می تواند یکسره یا دو تیکه بلوز و شلوار باشد. در هر دو حالت باید بتواند از بدن محافظت کند. لباس کار از ملزومات هر کاری است. حتی یک مهندس هم بسته به موقعیت شغلی خود نیاز به لباس کار مهندسی خواهد داشت. لباس کار می تواند انضباط شخصی را در محیط کار برای تان فراهم کند.

باس کار آمل

اهمیت لباس کار برای سازمان ها و کارخانه ها

زمانی که برای انجام کاری لباس مخصوصی به تن می کنید، یعنی برای آن کار جایگاه ویژه ای قائل هستید و این کار با دیگر کارهای روزمره تفاوت دارد. پوشیدن لباس کار به معنای ارزش نهادن به کاری است که در حال انجام آن هستید. اهمیت این مسئله در سازمان ها، شرکت ها و کارخانه ها بسیار بیشتر می شود. داشتن لباس کار شخصی سازی شده یکدست برای سازمان که شکیل، زیبا و راحت باشد تاثیر باورنکردنی ای در بازده کار کارکنان و رضایت شغلی آن ها دارد. لباس کار مخصوص می تواند به کارکنان احساس خوبی از کار در این سازمان بدهد.

خرید عمده لباس کار ویژه سازمان ها

لباس کار آمل

نکات مهم در طراحی لباس کار

اگر لباس کار برای محیط های سرد طراحی می شود باید عایق گرما باشد که شخص در آن لباس احساس سرما شدید نکند. اما در این بین لباس کار که برای تابستان یا برای محیط های گرم تولید می شود باید از جنس الیاف طبیعی باشد که تبادل گرما و هوا به راحتی انجام شود.

جنس لباس کار در تعیین ایمنی نقش به سزایی دارد. فردی که در کنار کوره که دارای حرارت بالایی است قرار می گیرد بالا عایق حرارت باشد.

در بین مشاغل مختلف کارگران به لباس کار بیشتری نیاز دارند و در تولید لباس کارگری باید دقت بیشتری به کار برد. این افراد خیلی بیشتر در معرض خطر هستند در نتیجه لباس کارگری باید بتواند از جان این اشخاص به خوبی حفاظت کند. لباس کار باید ماندگاری بالایی داشته باشد و در مقابل گرما، سرما، حرارت و ضربه سالم بماند.

لباس کار آمل

نکاتی که باید در تولید لباس کار و خرید لباس کار آن ها را رعایت کرد

اندازه لباس کار

اول اینکه لباس کار باید فیت تن شما باشد. اگر سایز آن کوچک تر باشد و به بدنتان بچسبد در شما احساس ناراحتی ایجاد می کند و شما را از حرکت و فعالیت باز می دارد. اگر لباس کار برای تان گشاد باشد دست و پا گیر و خطرناک می شود. پس لباس کار را دقیقا متناسب با سایزتان انتخاب کنید.

باس کار نکا

لباس کار نکا

محافظت لباس کار

لباس کار باید غیر قابل نفوذ باشد. این مورد برای مشاغلی که با رنگ و اسید کار می کنند بسیار حیاتی است. مثلا لباس کارگری یک نقاش ساختمان باید یک سره و دارای دستکش و ماسک باشد. نفوذ مواد شیمیایی از طریق درز لباس شخص را در خطر می اندازد. پس در تولید لباس کار باید درزها چند بار چرخ شود تا در حین کار باز نشوند.

لباس کار نکا

لباس کار نکا

رنگ لباس کار

رنگ مناسبی را برای لباس کار انتخاب کنید. اکثر لباس کارها دارای رنگ هایی هستند که در اثر شستشو مکرر کم رنگ نشوند. در بعضی از مشاغل لباس کار باید شب نما باشد و مثلا در مورد لباس کارگری رفتگر باید رنگی انتخاب شود که در تاریک شب کاملا قابل دید باشد. در برخی از لباس های کار این رنگ ها دیده نمی شود. مثلا لباس کار مهندسی که در کارخانه کار می کند می تواند سرمه ای یا خاکستری باشد ولی حتما در آستین های آن از نوارهای شبرنگ نارنجی یا سبز فسفری استفاده شده است.

لباس کار نکا

لباس کار نکا

راحتی و دمای لباس کار

لباس کار را با توجه به فصلی که در آن قرار داریم خریداری و تعویض کنید. لباس کاری که در زمستان به تن می کنید را نمی توانید در تابستان بپوشید چون خود لباس کار موجب تعرق اضافی بدن می شود و احساس ناراحتی در شما ایجاد می کند.

شما در لباس کار باید احساس راحتی کنید. این حس راحتی هم در تعویض لباس هم زمانی که به تن می کنید باید با شما همراه باشد. در زمان خرید لباس کار اگر احساس کلافگی کردید بدانید که این احساس مانع از پوشیدن هر روزه لباس کار می شود. و این ایمنی شما را با توجه به شغل تان پایین می آورد. تمام هدف از تولید لباس کار و استفاده از آن حین فعالیت حفظ سلامت و بالا بردن ایمنی شما است.

لباس کار و ایمنی نکا

لباس کار و ایمنی نکا

سایر ویژگی های لباس کار

اگر دقت کرده باشید لباس کار های استاندارد جیب و کمربند ندارند. وجود جیب در لباس کار می تواند باعث تجمع آلودگی باشد و چون لباس کار مدت زمان زیادی روی بدن شخص می ماند می تواند باعث ایجاد بیماری شود.

در تولید لباس کار زیپ استفاده نمی شود. زیپ در شرایط کاری متفاوت می تواند رسانای برق باشد و جان شخص را در معرض خطر قرار می دهد.

در خرید لباس کار دقت کنید که پوشیدن و تعویض آن با سرعت و راحت انجام شود. لباس کاری به سختی به تن می رود موجب کلافگی شما خواهد شد و این کلافگی موجب می شود لباس کار را در بلند مدت به تن نکنید.

 

شناسه آگهی : 99260c998c056daf

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر