خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

درب پنجره آلومنیومی نور

  • ارسال شده: ۱۳۹۷-۰۳-۲۳ ۰۲:۲۷
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
درب پنجره آلومنیومی نور

توضیحات بیشتر

درب پنجره آلومنیومی نور

درب پنجره آلومنیومی نور | تولید درب پنجره آلومنیومی نور چمستان رویان | شمال درب پنجره آلومنیومی نور رویان چمستان | درب پنجره آلومنیومی نور تولید پنجره اختصاصی ترمالبریک | درب پنجره آلومنیومی نور تولیدی انواع درب پنجره منو ریل لیفت اختصاصی ترمال بریک | درب پنجره آلومنیومی نور در مازندران

تلفن جهت سفارش و یا پیش فاکتو ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸ حبیبی

شماره دفتر : ۰۱۱۴۴۸۸۷۷۶۳۲۱

تلگرام

دفتر مرکزی مازندران محموداباد سرخرود

کارخانه تولیدی مازندران آمل خیابان شهید بهشتی

درب پنجره آلومنیومی گروه صنعتی پنجره سازان ویلا تک تولید کننده انواع درب و پنجره آلومنیومی دوجداره ترمال بریک و نرمال آلومنیوم  با سابقه درخشان و پرسنل مجرب و با استفاده از بهترین مواد اولیه و دستگاههای پیشرفته در مازندران میباشد. 
اجرای پروژه های لوکس،رزومه درخشان و اجرای بی عیب و نقص پروژه ها در مازندران در واقع گواه بر این ادعا میباشد. 
کیفیت تولید و اجرای پروژه ها،خدمات پس از فروش،مشاوره تخصصی رایگان جهت پروژه های مشتریان گرامی همواره از ارکان جدایی ناپذیر این گروه صنعتی بوده و خواهد بود. 
بسیار مفتخر خواهیم بود که از ابتدا تا انتهای پروژه همواره در کنار شما دوستان در سرتاسر استان سرسبز مازندران باشیم

مقدمه

درب پنجره آلومینیومی از جنس آلومینیوم فلزی است نقره‌ای رنگ با جلای فلزی، نرم و سبک دارای قابلیت شکل‌پذیری زیاد. از ویژگی‌های آلومینیوم، سبکی وزن و عدم زنگ‌زدگی آن است. پنجره آلومینیومی، پنجره‌ای است که برای ساخت آن از پروفیل‌های آلومینیوم استفاده شده باشد.

تعریف

درب پنجره آلومنیومی = آلومینیوم فلزی است نقره‌ای رنگ با جلای فلزی، نرم و سبک دارای قابلیت شکل‌پذیری زیاد. از ویژگی‌های آلومینیوم، سبکی وزن و عدم زنگ‌زدگی آن است. پنجره آلومینیومی، پنجره‌ای است که برای ساخت آن از پروفیل‌های آلومینیوم استفاده شده باشد.

کاربردها

کاربردهای متداول پنجره آلومینیومی مانند پنجره UPVC می‌باشد.

مزایا و معایب

مزایا

– ظریف، شکیل و مستحکم بودن

– نصب سریع

– سبک بودن و مقاومت در برابر عوامل جوی

– غیر قابل اشتعال بودن

– عدم محدودیت در طرح و رنگ

درب پنجره آلومنیومی

درب پنجره آلومنیومی

– قابلیت نصب شیشه ۱ ، ۲ یا ۳ جداره

درب پنجره آلومنیومی

درب پنجره آلومنیومی

– قابلیت بازیافت

درب پنجره آلومنیومی

درب پنجره آلومنیومی

درب پنجره آلومنیومی

درب پنجره آلومنیومی

– از پنجره UPVC سبک‌تر است.

درب پنجره آلومنیومی

درب پنجره آلومنیومی

پنجره‌های آلومینیومی این قابلیت را دارند که در طرح‌های بسیار متنوع با رنگهای مختلف ساخته شوند و این یکی از مزایای بسیار خوب برای این نوع از پنجره‌ها می‌باشد.

معایب

– عایق حرارت نبودن آلومینیوم – عدم اتصال صحیح گوشه‌ها در بعضی مواقع – پوسیدگی به مرور زمان – خوردگی در مقابل عوامل شیمیایی – قابلیت خراشیدگی – تمام قطعات به صورت مکانیکی به هم متصل شده و ممکن است از حالت ثابت درآمده و رگلاژ پنجره خراب شود. – انتقال گرد و خاک به داخل ساختمان از محل اتصالات مکانیکی

اجزاء تشکیل دهنده

پروفیل آلومینیومی

تعریف جزء

انواع مختلفی از پروفیل‌ها وجود دارد که هر یک برای ساخت در قسمتی از قاب، فریم و بازشو بکار می‌رود. به طور کلی انواع پنجره آلومینیومی به شرح زیر است:

سه نمونه پروفیل آلومینیومی با سه مقطع با شکل هندسی متفاوت

آلومنیوم ساده (Normal)

شامل دو نوع پروفیل ST و کرونت (Coronet) می‌باشد که پنجره‌های آلومینیومی پرکاربرد در ایران محسوب می‌شوند و تفاوت آنها در هندسه سطح مقطع پروفیل آلومینیومی آنها است. با توجه به مزایای پنجره ST نسبت به کرونت در حال حاضر تقریباً پنجره کرونت در بازار مصرف نمی‌شود زیرا پنجره‌های کرونت علاوه بر عایق نبودن به دلیل قفل بست نامناسب و نصب ضعیف یراق‌آلات، بعد از مدتی سست شده و هوابندی آنها نیز به درستی صورت نمی‌گیرد و باعث ورود گرد و غبار و دود به داخل ساختمان می‌شود. ولی پنجره‌های ST دارای پروفیل قوی‌تر بوده و یراق‌آلات با کیفیت بهتری روی آن نصب می‌شوند. به علت استفاده از نوارهای مویی و لاستیک‌های آب‌بند دوام پنجره نیز بیشتر است. برای آشنایی بیشتر با پنجره ST و کرونت و مشخصات هندسی آنها به استاندارد ۲۳۸۴ استاندارد ایران مراجعه فرمایید.

 

انواع بست زاویه‌ای و مهره‌های آلومینیومی ساخته شده برای پروفیل‌های آلومینیومیانواع بست زاویه‌ای و مهره‌های آلومینیومی ساخته شده برای پروفیل‌های آلومینیومی

آلومینیوم ترمال بریک (Thermal Break)

ضعف عمده پنجره‌های آلومینیومی، عایق نبودن نسبت به حرارت می‌باشد که برای رفع این نقص کارشناسان و متخصصین صنعت آلومینیوم مبادرت به طراحی و تولید نوع جدیدی از پروفیل آلومینیومی به نام ترمال بریک نمودند. پروفیل‌های ترمالبریک مورد استفاده در صنعت ساخت درب و پنجره با تعبیه یک تسمه از جنس پلی آمید که تا ۲۲۰ درجه حرارت و ۵۰ درجه برودت را تحمل می‌کند، ایجاد می‌شود. به دلیل جدا کردن لایه بیرونی پروفیل چارچوب و لنگه از لایه داخلی این نوع پروفیل‌ها و عایق نمودن آن در مقابل حرارت و برودت با مکانیزم پرس کردن تسمه پلی‌آمید در بین جداره بیرونی و داخلی چارچوب (Frame) و لنگه (Sash)، از انتقال انرژی گرمایی از فضای داخل به بیرون و بالعکس جلوگیری نموده و مانع اتلاف حرارتی ساختمان می‌شود. در حقیقت می‌توان گفت که پروفیل‌های ترمال بریک از دو پروفیل بیرونی و داخلی که بوسیله تسمه‌های پلی‌آمیدی به هم متصل می‌شوند، تشکیل شده است. این امر این مزیت را ایجاد می‌کند که قسمت داخلی و خارجی می‌توانند رنگ‌های متفاوتی داشته باشند. نکته دیگر در سیستم درب و پنجره ترمال بریک، همسویی ضریب انبساط طولی پلی‌آمید با آلومینیوم در شرایط جوی متفاوت می‌باشد. این سیستم، عایق بسیار خوبی برای آلومینیوم بوده و استفاده از پوشش آنادایزینگ (Anodizing) باعث می‌شود که هم رنگ‌های بسیار زیبا و دلنشین برای ساختمان خود داشته باشید و هم با توجه به عایق‌بودن این پروفیل، با استفاده از این سیستم شاهد دوام آن در مقابل شرایط جوی نامناسب باشید . آلیاژ آلومینیوم مورد استفاده در ساخت پروفیل‌های درب و پنجره آلومینیومی، آلومینیوم ۶۰۶۳ می‌باشد.

استفاده از پوشش‌های آندایز باعث ایجاد رنگهای زیبا و مقاومت بهتر برای کلیه قطعات و پروفیل‌های آلومینیومی می‌گردد.استفاده از پوشش‌های آندایز باعث ایجاد رنگهای زیبا و مقاومت بهتر برای کلیه قطعات و پروفیل‌های آلومینیومی می‌گردد.

 

پوشش‌های آندایز علاوه بر زیبایی و ایجاد رنگهای متنوع باعث مقاومت بیشتر در مقابل عوامل جوی نامناسب می‌گردد.پوشش‌های آندایز علاوه بر زیبایی و ایجاد رنگهای متنوع باعث مقاومت بیشتر در مقابل عوامل جوی نامناسب می‌گردد.پوشش‌های آندایز علاوه بر زیبایی و ایجاد رنگهای متنوع باعث مقاومت بیشتر در مقابل عوامل جوی نامناسب می‌گردد.

اصطلاحات بازار و نکات مهم خرید

در هنگام خرید باید دقیقاً نوع پروفیل پنجره مشخص شود. مثلاً آیا نوع کرونت یا ST یا ترمال بریک یا غیره است. طبق آخرین مصوبه هیئت وزیران مورخ مهر ۱۳۸۸ تمامی انبوه‌سازان موظف به اجرای شیشه دوجداره شده‌اند و از مواد مصرفی مورد استفاده فقط UPVCو ترمال بریک تایید شده است.

لاستیک‌های آب‌بندی و هوابندی

انواع مختلفی از این نوع لاستیک‌ها در بازار موجود است ولی با کیفیت‌ترین و بهترین نوع آن لاستیک‌های EPDM می‌باشد که برای کسب اطلاعات بیشتر باید به قسمت لاستیک‌های EPDM (Ethylene Propylene Diene Monomer) در قسمت پنجره UPVC مراجعه فرمایید

درب پنجره آلومنیومی

درب پنجره آلومنیومی

چند نمونه از گسکت‌های EPDM مورد استفاده در پنجره‌های آلومینیومی

درب پنجره آلومنیومی

چند نمونه از گسکت‌های EPDM مورد استفاده در پنجره‌های آلومینیومی

چند نمونه از گسکت‌های EPDM مورد استفاده در پنجره‌های آلومینیومی

درب پنجره آلومنیومی

در هنگام خرید، نوع لاستیک‌های مورد نظر را مشخص نمایید. دقت کنید که از لاستیک‌های PVC و … در پنجره استفاده نشده باشد و حتماً EPDM باشد زیرا سایر گسکت‌ها (Gasket) به مرور زمان خشک و ترک‌دار شده و تغییر شکل داده و یا حتی پاره می‌شوند.

 

شناسه آگهی : 9895b203ffddb9e0

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3