خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

قیمت آجر نسوز قائمشهر

  • ارسال شده: ۰۷/۱۲/۱۴۰۰ ۱۰:۳۳
  • انقضاء: 9238 روز, 3 ساعت
قیمت آجر نسوز قائمشهر

توضیحات بیشتر

قیمت آجر نسوز قائمشهر

قیمت آجر نسوز قائمشهر | قیمت آجر نسوز شومینه قائمشهر | قیمت آجر نسوز کوره | قیمت آجر نسوز باربیکیو | قیمت آجر نسوز انگلیسی | قیمت آجر نسوز ارزان | قیمت آجر آذرخش

قیمت آجر نسوز قائمشهر

قیمت آجر نسوز قائمشهر

قیمت آجر نسوز قائمشهر در مازندران

عاملیت فروش نمایندگی آجر نسوز در مازندران،نمایندگی آجر نما ساختمان مازندران در شهرهای آمل،نور،محمودآباد،سرخرود،بابلسر،فریدونکنار،رویان،نوشهرو چالوس و ..

عاملیت فروش آجر

گروه فنی مهندسی زاو فروشنده انواع اجرهای نما و نسوز در مازندران

دفتر فروش آجر: مازندران دفتر فنی مهندسی زاو

شماره تماس جهت سفارش و خرید آجر: ۰۹۱۲۱۹۳۷۸۹۷ هژبری

قیمت آجر نسوز

استعلام قیمت هر متر مربع آجر نما نسوز همواره دارای مشکلاتی بوده است، به دنبال تورم کشور، شرکت امیران نما بر آن شده است که قیمت های انواع آجر نما را ثابت نگه دارد و با کمترین تغییرات قیمتی مستقیم از کارخانه تولید آجر امیران توسط تیم فروش امیران نما به فروش و مصرف ساختمان ها برساند.

محاسبه قیمت هر متر آجر نسوز

برای محاسبه هزینه خرید هر متر مربع آجر نما با شماره های مشاورین فروش آجر امیران نما تماس حاصل فرمائید.

قیمت هر متر مربع آجر نسوز چقدر است؟

آجر های نسوز بخاطر تنوع در طرح و رنگ و جنس و داشتن سایز های مختلف دارای بها تمام شده متفاوتی هستند، با توجه به نوسانات قیمت در طی چند ماه اخیر جهت دریافت قیمت روز آجر نما با شماره تماس کارخانه ما تماس حاصل فرمائید.

انواع آجر نسوز کدام است؟

آجر نسوز دارای انواع مختلفی است که کیفیت هر کدام با دیگری متفاوت است، جهت مقایسه انواع آجر نسوز نما به صفحه اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 محاسبه تعداد آجر نما در هر متر مربع

معمولا آجر های نما به صورت متری و یا به صورت هر عدد به فروش می رسد، بنابراین برای خرید و محاسبه قیمت هر متر مربع آجر نما نسوز دانستن تعداد آجر در هر متر ضروری است. برای به دست آوردن تعداد آجر نسوز در هر متر مربع حتما به این نکته توجه کنید که اندازه بندکشی بین آجر ها را نیز حساب کنید و در نتیجه از متراژ آجر کم کنید. در این روش حدودا ۱ سانتیمتر برای عرض و طول هر آجر بندکشی در نظر گرفته خواهد شد.

طریقه تخمین تعداد آجر نسوز در هر متر مربع از نما همواره مشکلاتی به همراه خود دارد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم و آموزش محاسبه تعداد آجر نسوز را خدمتتان ارائه خواهیم کرد. برای یک متر مربع از انواع سایز آجر نما چند عدد آجر لازم است؟

ردیف سایز و ابعاد آجر نما تعداد آجر در یک متر مربع
۱ ۷*۳۱ ۳۹
۲ ۷*۳۲ ۳۸
۳ ۱۰*۱۰ ۹۲
۴ ۱۵*۱۵ ۳۸
۵ ۲۰*۲۰ ۲۳
۶ ۱۰*۲۰ ۱۶
۷ ۵/۵*۲۶ ۶۰
۸ ۵/۵*۲۰ ۸۰
۹ ۶*۲۲ ۶۷
۱۰ ۷*۲۵ ۴۵
شناسه آگهی : 7056219cfacc3c83

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....