خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

بهترین هتل آبگرم رینه

  • ارسال شده: ۱۹/۱۱/۱۳۹۹ ۰۱:۰۴
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
بهترین هتل آبگرم رینه

توضیحات بیشتر

بهترین هتل آبگرم رینه

بهترین هتل آبگرم رینه | بهترین هتل آبگرم رینه لاریجان | بهترین هتل آبگرم در رینه | بهترین هتل آبگرم رینه لوتوس | بهترین هتل های آبگرم رینه | بهترین هتل آبگرم رینه بابا قدرت | بهترین هتل آبگرم رینه گشتا | بهترین هتل آبگرم رینه تهرانی | بهترین هتل آبگرم رینه لاریجان آمل

جهت رزرو سوئیت و مشاهده تصاویر و اطلاعات تماس هتل گشتا کلیک نمائید

بهترین هتل آبگرم رینه

بهترین هتل آبگرم رینه

بهترین هتل آبگرم رینه

ابگرم لارجان در روستایی در بخش لاریجان واقع شده که جزو استان  مازندران میباشد که  اب هوای کوهستانی میباشد  ابگرم معدنیه لاریجان تقریبا دما۶۵ درجه ای میباشد که خروجی اب ۱۰۰۰لیتر بر سانیه میباشد که در منبعی جم اوری میشود که هتل گشتا لوله کشیه مستقیم از داخل منبع ابگرم معدنی  میباشد.

بهترین هتل آبگرم رینه

جهت بازدید از تصاویر و رزو سوئیت هتلهای آبگرم لاریجان بر روی ( لینک ) و یا تصویر زیر کلیک نمائید

 

بهترین هتل آبگرم رینه

بهترین هتل آبگرم رینه

هُتِل یا مهمانخانه[۱] نوعی مکان مسکونی اجاره‌ای است که معمولاً برای مدت کوتاه به افراد اجاره داده می‌شود. هتل‌ها از امکانات اقامتی و گردشگری شهرها به حساب می‌آیند و بیشتر مورد استفادهٔ مسافران و گردشگران قرار می‌گیرند. هتل‌ها دارای تعداد زیادی اتاق هستند که گاه به چند صد اتاق می‌رسد. علاوه بر اتاق‌ها و سوئیت‌های اقامتی، هتل‌ها دارای امکانات جنبی گوناگونی هستند. رستوران، استخر شنا، کافی شاپ و سالن اجتماعات نمونه‌هایی از امکانات هتل‌ها هستند.

معمولاً مشتریان هتل در اتاق‌ها و سوئیت‌هایی که دارای تخت خواب ، توالت و حمام مجزا هستند ساکن می‌شوند. اتاقهای یک تخته و دوتخته مشتریان بیشتری دارند.

پیشینه هتل در ایران

آثار بدست آمده در تپه‌های باستانی و دیگر جاهای فلات ایران حاکی از آن است، که رفت‌وآمد از دیرباز میان اقوام پیش از تاریخ وجود داشته و بر اثر همین تعامل و رفت‌وآمدها، خصوصیات فرهنگها از یک تمدن به تمدن دیگر منتقل می‌شده در دوران حکومت عیلامیان د تأسیساتی برای استراحت و رفاه حال آنان وجود داشته که بعدها بر اثر حملات آشوریان از بین رفته. در بررسیهای دقیق و مستندی که از دوره مادها به عمل آمده بناها و تأسیسات عام‌المنفعه برای مسافران وجود نداشته.

بهترین هتل آبگرم رینه

اما در زمان حکومت هخامنشیان و به‌قدرت رسیدن شاه کوروش بزرگ، از جمله اقدامات او، ساختن جاده‌هایی ارتباطی که باقی‌مانده از زمان مادها بود را گسترش داد، ساخت و ساز علی‌الخصوص تأسیسات عام‌المنفعه که بنوعی با مسافر در ارتباط بود همانند آب انبار، کاروانسرا، میل راهنما و…رایج گردید.

بهترین هتل آبگرم رینه

هرودت تاریخ‌نویس یونانی در این باره می‌گوید: داریوش کبیر برای رفاه حال مسافران که از این مسیرها عبور می‌کردند ایستگاه‌هایی که باید آن را هسته اولیه واحدهای اقامتی بحساب بیاوریم تأسیس کرد به‌طوری‌که در ۵ کیلومتر ۲ کاروانسرا ایجاد کرد در این کاروانسراها چاپارهای هخامنشی حضور داشتند تا نامه‌های دیوانی و دولتی را سریع به مقصد برساند.

بهترین هتل در آبگرم رینه

از جمله اقدامات دولت سلوکیان نیز می‌توان به گسترش راه‌ها، جاده‌ها و تأسیس بناهایی همچون کاروانسرا اشاره کرد. امپراطوری اشکانیان نیز در کنار مسیر جاده ابریشم که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود منزل‌گاه‌ها و کاروانسراهایی بنا کردند.

بهترین هتل در آبگرم رینه

در زمان ساسانیان نیز به ویژه در کنار مسیرهای تجاری تأسیسات عام‌المنفعه برای رفاه بیشتر مسافرها ایجاد گردید که کاروانسرای جنوب فیروزآباد فارس و کاروانسرای دروازه گچ اشاره کرد.

هتل‌داری[ویرایش]

هتلداری به معنی میزبانی (Hospitality=مهمان‌پذیری) هتل است. هتلداری به عنوان یک رشته تحصیلی در دانشگاه‌ها آموزش داده می‌شود. کشورهای صاحب نام در صنعت گردشگری، استانداردهایی را برای هتل‌ها و مهمانپذیرها تعیین کرده‌اند و آن‌ها را به تصویب مراجع ذی‌صلاح رسانده‌اند. پذیرش این استانداردها در جهان در حال گسترش است.

شناسه آگهی : 298601f07c2aa02a

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

تبلیغات

";