خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

پنجره مشکی رینه

  • ارسال شده: ۱۰/۱۱/۱۴۰۰ ۱۲:۴۷
  • انقضاء: 9211 روز, 9 ساعت
پنجره مشکی رینه

توضیحات بیشتر

پنجره مشکی رینه

پنجره مشکی رینه | رینه نمایندگی انواع پنجره های دوجداره upvc با رنگ بندی لمینت مشکی و طرح چوب جهت سفارش خرید اینترنتی و استعلام قیمت پنجره لمینت رینه در نمایندگی وین تک مازندران

پنجره مشکی رینه

لطفا جهت دریافت استعلام قیمت و پیش فاکتور و یا هرگونه مشاوره رایگان با روشهای زیر با ما تماس بگیرید

پنجره سازان وین تک

تلفن جهت پیش فاکتور : ۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸

تلفن مدیرت : ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

تلفن جهت مشاوره : ۰۱۱۴۳۲۳۹۳۰۷

تلفن جهت رسیدگی به شکایات: ۰۲۱۲۸۴۲۸۲۵۲

پنجره دوجداره لمینت مشکیUPVC

پنجره دوجداره مشکی UPVC براساس پروفیل به کار رفته است و پنجره دوجداره UPVC به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه بر پایه رنگ سفید تولید می شود که سفیدی و شفافیت آن با توجه به فرمولاسیون و مواد خام مورد استفاده متفاوت است.

پنجره مشکی رینه

رنگ های مورد استفاده در پنجره یو پی وی سی پایه آب بوده و دوستدار محیط زیست هستند، پروفیل های لمینت رنگی نسبت به پروفیل های دیگر گران تر هستند.

پنجره مشکی رینه

این پروفیل های رنگی در برابر خراشیدگی و سائیدگی عدم ریزش و ترک خوردگی، مواد شوینده، تابش مستقیم خورشید و باران های اسیدی و گرما مقاوم هستند.

 لمینت پنجره دو جداره

ساخت لمینت پنجره دو جداره به دو صورت انجام می شود:

    1. پنجره دوجداره یک رو لمینت
    2. پنجره دوجداره یک دو رو لمینت

پنجره مشکی 

۱. تک رو لمینت : رنگ، تنها یک طرف سطح پروفیل را می پوشاند و خود در دو مدل : داخل لمینت و بیرون لمینت تقسیم بندی می شود که بر اساس نیاز هر پروژه می توان در و پنجره ای رنگی در نمای داخل یا خارج ساختمان داشت.در این حالت مغز پروفیل همچنان سفید است. که در صورت آسیب دیدگی به لایه رویی، جای آن را با رنگ می توان پوشاند.

پنجره مشکی رینه

پنجره

۲. دو رو لمینت : هر دو طرف پروفیل رنگی بوده و همچنین مغز آن نیز دیگر سفید نیست و نزدیک به رنگ روکش لمینت خود است (به اصلاح به آن مغز قهوه ای هم می گویند)، از این رو در صورت خراشیدگی و یا جای پیچ ها و محل اتصال اجزا، همواره رنگی خواهد ماند.

پنجره مشکی رینه

مشخصات پنجره لمینت

لمینت علاوه بر کارایی در طراحی و تنوع بخشی به نمای ساختمان، به عمر پنجره نیز کمک خواهد کرد. لمینت به دلیل خاصیت ضد خشی که دارد می تواند یک لایه ضد سایشی را بر روی درب و پنجره دوجداره ایجاد کند.یک لمینت استاندارد، ثبات رنگی دارد، مانند عایقی از در و پنجره در عوامل جوی، رطوبت و آفتاب محافظت کرده و طول عمر آن تا دو سال بالاتر برد، دوام و استحکام دارند و به راحتی نظافت می شوند.

پنجره دوجداره مشکی

هر رنگی را نمی ‌توان برای اجرا و تغییر رنگ پروفیل ‌های پنجره یو پی وی سی استفاده کرد، برای تغییر رنگ پنجره ‌ها قسمت خارجی ساختمان که در معرض باد و باران و نور خورشید و باران‌های اسیدی هستند، باید از رنگ بادوام و مقاوم استفاده کرد.

 

شناسه آگهی : 78061f656b449284

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

تبلیغات

";