خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

مزون دوزی سیمرغ

  • ارسال شده: ۰۲/۰۳/۱۴۰۱ ۱۳:۳۸
  • انقضاء: 9324 روز, 14 ساعت
مزون دوزی سیمرغ

توضیحات بیشتر

مزون دوزی سیمرغ

مزون دوزی سیمرغ | مزون خیاطی زنانه سیمرغ | خیاطی مزون دوز | قیمت خیاطی زنانه | سفارش دوخت لباس زنانه | خیاطی زنانه با قیمت مناسب در سیمرغ | بهترین خیاط لباس مجلسی | خیاط زنانه خوب | مزون | خیاطی

مزون دوزی سیمرغ

نام و نام خانوادگی:

موقعیت:مازندران

تلفن تماس:

موبایل:

وب سایت:

پست الکترونیکی:

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس آپ:

آدرس:

مزون دوزی سیمرغ

مزون دوزی سیمرغ

همه ما دوست داریم لباس های زیبا و خاص بر تن کنیم. به همین دلیل احتمالا به یک مزون معروف و یا خیاطی مشهور مراجعه می کنیم تا زیباترین لباس ممکن برایمان فراهم شود. اما این دو با یکدیگر تفاوت هایی دارند که می تواند به ما در داشتن یک مدل لباس مجلسی شیک کمک شایانی کند. در ادامه با ما همراه باشید تا با تفاوت مزون و خیاطی آشنا شوید.

مزون دوزی سیمرغ

مزون دوزی سیمرغ

آشنایی با مزون دوزی سیمرغ

مزون‌‌ ها مکان ‌هایی برای ارائه پوشاک‌ و البسه‌ ای هستند که ممکن است جز محصولات خارجی یا طراحی و دوخت طراحان داخلی باشند. پیروی از مد و فشن در زمینه لباس اهمیت زیادی برای برخی از بانوان دارد. بسیاری از خانم‌ها به نوع پوشش خود در مراسم ‌های مختلف اهمیت ویژه‌ ای می ‌دهند و همواره با بهره ‌گیری از شاخصه‌ های مد در پی انتخاب لباس ‌هایی هستند که طراحی و دوخت زیبا و به روز داشته باشد.

مزون دوزی سیمرغ

با مراجعه به مزون ‌های طراحی و دوخت لباس می‌توانید از راهنمایی طراحان و مدل‌هایی که در ژورنال‌ ها به شما معرفی می ‌شود برای اطلاع از آخرین تغییرات و نوآوری‌ های مد بهره گرفته و اطلاعاتتان را به روز کنید.

مزون دوزی سیمرغ

برخی از مزون ‌ها به شکل اختصاصی تنها به ارائه خدماتی درباره طراحی و دوخت لباس عروس یا نامزدی می ‌پردازند و می ‌توانند برای انتخاب بهترین لباس به شما کمک کنند. طراحان این مزون‌ ها از تخصص و تبحر زیادی برای شناخت سلایق و علاقه مشتریان برخوردار هستند و می ‌توانند پیشنهاداتی مناسب با نوع نیاز، ویژگی ‌های ظاهری و مقدار بودجه شما ارائه دهند تا بهترین پوشش را برای این جشن‌ های مهم در نظر بگیرید.

مزون دوزی سیمرغ

همانطور که گفته شد بعضی مزون ‌ها تنها به فروش و عرضه برندهای خارجی می ‌پردازند و محصولات دوخته شده توسط مزون‌های خارجی را به مخاطبان مخصوص خود عرضه می‌کنند و با مراجعه به این مراکز می ‌توانید مدل لباس دلخواه خود را از ژورنال‌های خارجی انتخاب کرده و توسط این مزون‌ها خریداری کنید. اما برخی از مزون‌ ها علاوه بر ارائه مدل‌ های خارجی، خودشان نیز طراحی و دوخت مدل‌ های مختلف لباس را بر عهده گرفته و سفارشات خاص شما را قبول می‌کنند و به تهیه لباسی مناسب با سلیقه و نیاز شما می‌ پردازند.

مزون دوزی سیمرغ

مزون دوزی سیمرغ

تفاوت خیاطی و مزون دوزی سیمرغ

از نقاط تفاوت خیاطی و مزون می‌توان به این موضوع اشاره نمود که در مزون‌ ها هم محصولات خارجی و هم مدل ‌های داخلی به تقاضا کنندگان عرضه می‌ شود و طراحی در شاخه فعالیت مزون جزء اساسی‌ ترین امور است. اما فعالیت خیاطی‌ ها بیشتر بر پایه عملکرد صورت می ‌گیرد و خیاطان معمولا با استفاده از پارچه، دکمه و دیگر ابزارهایی که مشتریانشان برای دوخت لباس خود در نظر گرفته‌ اند به دوختن لباسی که مشتری خودش طرح آن را معین می‌کند، می ‌پردازند. بنابراین کار مزون بر مبنای استفاده از متریال و طرحی است که معمولا توسط طراحان خودش در نظر گرفته شده اما کار خیاطی‌ ها بر اساس دوخت لباس با متریال و طرح معین شده توسط مشتری است.

مزون دوزی

مزون ‌ها غالبا لباس‌ هایی را به مراجعان خود عرضه می ‌کنند که اختصاصی و ویژه است. لباس‌ هایی که مشابه آن در بوتیک‌ ها و فروشگاه‌ ها دیده نمی ‌شود و به شکل انحصاری برای مشتری دوخته شده است. اما مزون‌ ها معمولا کمتر از فروشگاه‌ ها و مراکز خرید لباس دیده می‌ شوند و به همین علت برای فعالیت و بازدهی بهتر باید از تبلیغات گسترده و خصوصا تبلیغات آنلاین استفاده نمایند.

مزون دوزی سیمرغ

مزون دوزی سیمرغ

قیمت لباس در مزون دوزی و خیاطی چه تفاوتی با هم دارد؟

از آنجا که مزون‌ ها طراحی خاص و جدید را به همراه خدمات شخصی ‌سازی شده و کیفیت بالا به شما عرضه می‌ کنند و مهم ‌تر از همه طراحی مخصوصی را برای لباس شب یا لباس عروس شما در نظر می‌ گیرند بدیهی است که قیمت کارشان نسبت به خیاطی ‌ها بالاتر است و حق‌الزحمه بیشتری را مطالبه خواهند کرد.

 

شناسه آگهی : 317628b8d846b527

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3