خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

خیاطی مردانه سرخرود

  • ارسال شده: ۱۳۹۷-۱۲-۰۱ ۵:۳۳ ب.ظ
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
خیاطی مردانه سرخرود

توضیحات بیشتر

خیاطی مردانه سرخرود

خیاطی مردانه سرخرود دوخت کت و شلوار | خیاطی مردانه سرخرود دوخت پیراهن | خیاطی مردانه سرخرود دوخت شلوار | خیاطی مردانه سرخرود دوخت انوع کت و شلوار مجلسی

خیاطی مسعود دوخت انواع کت و شلوار مردانه دوخت کت و شلوار زنانه دوخت انواع شلوار تک مردانه دوخت انواع شلوار تک زنانه تعمیر انواع لباس های زنانه و مردانه دوخت و تعمیر انواع البسه

سفارش دوخت انواع لباس‌های زنانه، مردانه و بچگانه به خیاط مجرب، راهی مناسب و مقرون به صرفه برای شیک پوشی‌ است. هر نوع درخواست دوزندگی شخصی، مزون ها و تولیدی‌های مختلف برای تحویل پروژه را به بهترین شکل ممکن عملی می‌کنیم. سفارشاتی که دارید، از دوخت انواع لباس های بچگانه، مردانه و زنانه تا تعمیر البسه‌ی خودتون رو همین حالا تماس بگیرید تا قیمت انجام اون توسط خیاط مسعود را به اطلاع‌ شما برسونیم.

دوزندگی کت و شلوار- جلیقه- پالتو- جین- مردانه و زنانه – تعمیر انواع لباسها و کیف- دوخت پشه بند

خیاطی مسعود واقع در استان مازندران و شهرستان محمودآباد بخش مرکزی سرخرود در صنف خدمات پوشاک و در زمینه خدمات پوشاک زنانه،مردانه و بچه گانه آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز شهرستان محمودآباد و سرخرود بازارد بزرگ می باشد.

تلفن تماس : ۰۹۱۱۶۳۲۹۷۰۵ مسعود احسانی

خیاطی مردانه سرخرود

خیاطی مردانه سرخرود

خیاطی مردانه سرخرود

خیاطی مردانه سرخرود

خیاطی مردانه سرخرود

خیاطی مردانه سرخرود

خیاطی مردانه سرخرود

خیاطی مردانه سرخرود

خیاطی مردانه سرخرود

خیاطی مردانه سرخرود

خیاطی چیست و چگونه شکل گرفت

واژه خیاط به شخصی گفته میشود که با پارچه و یا چرم بتواند پوششی برای بدن انسان ایجاد کند. بدین ترتیب انواع لباس های مردانه، زنانه و بچه گانه بوسیله فرد خیاطی ساخته شده و به مصرف کننده تحویل میگردد.

در خیاطی امروزی از دستگاه چرخ خیاطی استفاده می شود. این دستگاه برای دوختن جامه بکار برده میشود. چرخ خیاطی یکی از مهمترین ابزار به کار رفته توسط خیاط ها می باشد و پس از انقلاب صنعتی ساخته شد.

به زبان فارسی تاجیکی به چرخ خیاطی،ماشین دوزندگی می گویند. هنر خیاطی یکی از شغل های زیبا و صنعتی می باشد، که هم به صورت خانگی و هم به شکل صنعتی استفاده میشود. کار خیاطی امروزه علاوه بر اینکه در خانه به عنوان یک مهارت محسوب می شود نیز، می تواند به عنوان یک ابزار اقتصادی و همچنین باعث صرفه جویی در وقت نیز به حساب می آید. به عنوان مثال تهیه و دوخت یک کیف کوچک دستی علاوه بر لذت استفاده از هنر دست خویش برای، برای ما عاملی مهم و اصلی در صرفه جویی زمانی و همچنین اقتصادی نیز بشمار می رود.
تاریخچه چرخ خیاطی:

نخستین دستگاه چرخ خیاطی توسط “تامیس سنت” در کشور انگلستان ساخته شد. او ماشینی در سال ۱۷۹۰ میلادی به ثبت رسانید که کارش بسیار شبیه به دوخت زنجیره ای عصر حاظر بود، لیکن هدف از ساخت این ماشین بیشتر دوختن وسایل چرمی بود، ولی هرگز این ماشین مورد استفاده قرار نگرفت و مخترع آن از اختراع خود سودی نبرد. سرانجام در سال ۱۸۳۰ میلادی شخصی به نام “بارتلمی تیمونیه” که خیاط فرانسوی فقیری بود، موفق شد با ذوق و ابتکار خلاقانه خود چرخ خیاطی را ابداع کند که بسیار شبیه چرخهای خیاطی امروزی بود.

شناسه آگهی : 1125c6d4eb9ef7df

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

تبلیغات

ارسال نظر

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3