خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

آسانسور هیدرولیک در سرخرود

  • ارسال شده: ۱۴۰۰-۱۰-۰۵ ۶:۰۲ ب.ظ
  • انقضاء: 9366 روز, 22 ساعت
آسانسور هیدرولیک در سرخرود

توضیحات بیشتر

آسانسور هیدرولیک در سرخرود

آسانسور هیدرولیک در سرخرود | نصب آسانسور هیدرولیک در سرخرود | نصب و راه اندازی آسانسور هیدرولیک مازندران |  شرکت فنی مهندسی عروج آسان بر شمال طراحی و نصب آسانسور هیدرولیک مازندران نوشهر چالوس تنکابن

آسانسور هیدرولیک سرخرود

طراحی و نصب و راه اندازی و نگهداری آسانسور در مازندران

ارائه دهنده کلیه خدمات مشاوره ، طراحی ، نصب ،راه اندازی انواع آسانسورهای کششی( AC2 و VVVF –  گیرلس و روم لس ) و هیدرولیک، نگهداری و بازسازی و تعمیرات آسانسور و پله برقی و بالا برهای معمولی و صنعتی مازندران

آسانسور هی

 

آسانسور هیدرولیک در سرخرود

آسانسور هیدرولیک

آسانسور هیدرولیک در سرخرود

آسانسور هیدرولیک

تصویری از بیرون یک آسانسور.

آسانسور (به فرانسویascenseur) یا بالابَر (برای حمل بار) یا آسان‌بَر (برای حمل انسان)،[پاورقی ۱] اتاقک متحرکی است که به وسیلهٔ آن از طبقه‌ای به طبقات بالا روند یا از طبقهٔ بالا به پایین فرود آیند.

آسانسور هیدرولیک 

به عبارت دیگر آسانسور یکی از تجهیزات حمل و نقل عمودی است که جابجایی مردم یا کالا بین طبقات را تسهیل می‌بخشد. آسانسورها عموماً به کمک موتورهای الکتریکی باعث حرکت عمودی کابین می‌شوند.

آسانسور هیدرولیک 

این موتورها با کمک کابل‌های کشش و سیستم متقابل وزن؛ مانند یک بالابر معمولی کار جابجایی را انجام می‌دهند، یا با پمپ هیدرولیک میزان مایعات را برای بالا بردن در یک پیستون استوانه‌ایِ جک مانند تزریق و کنترل می‌کنند.

آسانسور هیدرولیک 

سرخرود یکی از شهرهای استان مازندران ایران است. این شهر مرکز بخش سرخ‌رود شهرستان محمودآباد است. جمعیت بومی این شهر (بافت الف) حدود دوازده هزار نفر است.

آسانسور هیدرولیک 

این شهر در ۶ کیلومتری غرب فریدون‌کنار و پانزده کیلومتری شرق محمودآباد در کنار دریای خزر و در انتهای مسیر رودخانهٔ هراز به دریای خزر قرار دارد.

آسانسور هیدرولیک 

کشاورزی (برنج)، ماهیگیری، شکار پرندگان وحشی و باغداری مهم‌ترین شغل‌های ساکنان این شهر می‌باشد. شکار پرندگان وحشی به روشی خاص و بسیار قدیمی در این شهر و دو روستا اطرافش انجام می‌شود که این روش شکار در حال حاضر فقط در این ناحیه از استان و حتی کشور انجام می‌شود.

شناسه آگهی : 25561c87be17c90f

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

تبلیغات

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3