خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

باغ ویلای فروشی سرخرود

  • ارسال شده: ۱۴۰۰-۰۱-۱۷ ۸:۰۳ ب.ظ
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
باغ ویلای فروشی سرخرود

توضیحات بیشتر

باغ ویلای فروشی سرخرود

باغ ویلای فروشی سرخرود | باغ فروشی در سرخرود | باغ ویلای فروشی ما ۱۱۵۰ متر زمین ۱۴۳ متر بنا سند شش دانگ ۱۵۰ اصله درخت مرکبات با قیمت بسیار مناسب

قیمت ۳/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰

صحبت اولیه تیم ویلا تک با شما مشتریان محترم

تیم ویلاتک، چراغ پُر نوری را به دست گرفته است به این امید که ذهن و ایده سرمایه گزاری خریداران ویلای شمال را روشن‌تر کند تا اینگونه به هدف اصلی‌اش که حمایت از متقاضیان ویلای شمال است، برسد.

حتی با بودجه مالی اندک هم می‌توان به نوعی یک ویلای ارزان در شمال خریداری کرد. ویلاهایی که کمتر از ۱ میلیارد تومان قیمت دارند نیز در استان مازندران یافت می‌شود. برای آشنایی با گزینه‌های خرید می‌توانید با کارشناسان ویلا تک در شعب مختلف تماس بگیرید.

۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸

۰۱۱۴۳۲۳۹۳۰۷

وب سایت ما : vilatak.com

باغ ویلای فروشی سرخرود

باغ ویلای فروشی سرخرود

باغ ویلای فروشی سرخرود

باغ ویلای فروشی سرخرود

باغ ویلای فروشی سرخرود

باغ ویلای فروشی سرخرود

باغ ویلای فروشی سرخرود باغ ویلای فروشی سرخرود باغ ویلای فروشی سرخرود باغ ویلای فروشی سرخرود

تعریفی اجمالی از باغ ویلا

باغ ویلای شمال چه ویژگی‌هایی دارد

باغ ویلای شمال، یکی از معدود پروژه‌های ساختمانی است که در بهترین شهرهای مازندران، در مناطق جنگلی و ساحلی می توانند نظیر آن را پیدا کرد. باغ ویلا، همانطور که از نام آن بر می‌آید یک ویلای بزرگ با محوطه‌ای شبیه به باغ است. یک باغ اختصاصی در محدوده زمین‌های یک ویلا قرار دارد و سرسبزی ویژه‌ای را به ملک می بخشد. خرید باغ ویلای در شمال یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های خرید ویلا در شمال است.

باغ ویلای فروشی سرخرود

بسیاری از مشتریان ثروتمند خرید ویلاهای شمال در استان مازندران به خرید باغ ویلای شمال علاقه بیشتری دارند. این ویلاها به نحو مطلوب با زیباترین ایده‌های محوطه سازی و طراحی فضای سبز، ساخته شده‌اند. با ما همراه باشید تا شما را با انواع باغ ویلا در شمال و طراحی‌های آن آشنا سازیم.

باغ ویلای فروشی سرخرود

 در ویلا باغ، تمرکز اصلی بر باغ و فضای سبزی است که ساختمان ویلا را احاطه کرده است. به زعم اینکه ویلا، ساختمانی لوکس و مرفه ترجمه می‌شود،
ویلا باغ، باغی بزرگ و مملو از درخت است که در میانه‌اش، ساختمانی به چشم می‌خورد که این ساختمان نامش ویلاست و برخی امکانات اضافی را نیز شامل می‌شود. مراد و منظور از باغ ویلا، مکانی است مجلل که نگاهمان را به باغ و طبیعت بند می‌زند و پایمان را به جایی می‌گشاید که جزء یکه تازی طبیعت، چندان چیزی محسوس نیست.

تفاوت اصلی ویلا و باغ ویلا در چه مواردی هستش؟

 اذعان نمودیم زیبایی‌های ویلا به باغ ویلا نیز سرایت کرده، با این اوصاف، مهم‌ترین سوالی که مطرح می‌شود این است که تفاوت اصلی ویلا و باغ ویلا در چیست؟ از آنجا که جهان بی‌حد و مرز است و به عقیده خیلی‌ها، سقفی برایش تعریف نشده، خلق ایده‌ای بهتر در شرایط دشوار، لحظه‌ای انسان را رها نمی‌کند. توامان با رشد قیمت ویلای شمال، راه برای ورود و یکه تازی باغ ویلا هموار گشت، ما که تا پیش از آن، نام باغ ویلا به چشممان آشنا نبود، زین پس، بارها و ماه‌ها، نامش را شنیدیم و حتی تصاویرش را از قاب اینترنت دنبال نمودیم. مخلص کلام اینکه، مهم‌ترین تفاوت باغ ویلا و ویلا، در قیمت و هزینه ریشه دوانده است.

ارزان‌ترین شهرهای مازندران برای خرید باغ ویلا کدام شهرها می باشد؟

چهار شهر آمل- محمودآباد- سرخرود- و چمستان را به عنوان ارزان‌ترین شهرهای شمالی برای خرید باغ ویلا معرفی می‌کنند. به علاوه دسترسی به این شهرها حتی در شلوغ‌ترین روزهای سال نیز سهل و ساده است که سبب می‌شود جدی‌تر از قبل به خرید باغ ویلا در این شهرهای مازندران بیندیشیم.

باغ ویلای فروشی سرخرود

سه شهر مذکور که با ترافیک میانه خوبی ندارند، خیالمان را از رسیدن زودهنگام به ویلا باغی که برای تماشایش بی‌تاب هستیم راحت می‌سازند. اگر موافق باشید انواع باغ ویلا در چمستان و دیگر شهرهای شمالی را زیر ذره‌بین ببریم و جان مایه چنین باغ ویلاهایی را روایت کنیم.

باغ ویلای مسکونی در مازنردان

چنین باغ ویلایی در مکان‌های مسکونی و حتی نقاط مرکزی روستا و شهر جای دارد. با توجه به اینکه در گذر زمان بسیاری از زارعان و کشاورزان با فروش زمین و اراضی کشاورزی، آنچه در چنته داشته‌اند را به ویلا باغ بدل کرده‌اند، این راز عیان می‌شود که باغ ویلا مسکونی نیز سال‌ها پیش باغی بزرگ و پر ثمر بوده است.

باغ ویلای فروشی سرخرود

باغ ویلای فروشی سرخرود

شناسه آگهی : 514606c70edee67a

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

تبلیغات

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3