خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

تابلو روان و تلویزیون شهری سرخرود

  • ارسال شده: ۱۳۹۷-۰۷-۰۱ ۹:۵۳ ق.ظ
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
تابلو روان و تلویزیون شهری سرخرود

توضیحات بیشتر

تابلو روان و تلویزیون شهری سرخرود

تابلو روان و تلویزیون شهری سرخرود | تولید تابلو روان و تلویزیون شهری سرخرود | طراحی و تولید تابلو روان و تلویزیون شهری سرخرود

فنی مهندسی صالحی در سرخرود

طراحی و تولید تابلو چلنیوم- تابلو روان و تلویزیون شهری- دوربین مداربسته- دزدگیر- کرکره برقی- جک پارکینگ

آدرس: سرخرود بهار ۳۷ روبرو پارک وزرا

شماره تماس : ۰۹۳۷۰۷۹۰۳۷۰

تلفن ثابت : ۰۱۱۴۴۸۸۲۴۴۰

تابلو روان و تلویزیون شهری سرخرود

تابلو روان و تلویزیون شهری سرخرود

تابلو روان نوعی دستگاه نمایش استفاده‌شده در ماشین‌ها، ساعت‌ها، ایستگاه‌های راه‌آهن و خیلی از دستگاه‌های دیگر که نیازمند دستگاه نمایش ساده‌ای با وضوح محدود هستند است.[۱] تابلوهای روان به عنوان ابزار تبلیغاتی شرکت‌ها و فروشگاه‌ها نیز استفاده می‌شوند. تابلو روان قابلیت نمایش حروف و اشکال را به صورت متحرک دارد.

اجزاء تشکیل دهنده تابلوهای روان

۱-ماژول

ماژول‌ها در واقع بلوک‌های led با اندازه‌های مشخص می‌باشند، که وظیفه نمایش اطلاعات از قبیل متن، انیمیشن، عکس و فیلم را روی تابلو دارند. انواع ماژولها بصورت تک رنگ و سه رنگ (سبز- قرمز با رنگ ترکیبی زرد و یا آبی-قرمز با رنگ ترکیبی بنفش) یا فول کالر با قابلیت پخش تمام رنگ عرضه می‌شوند. همچنین از نظر نوع بسته‌بندی نوع LED به دو نوع DIP , SMD تقسیم می‌شوند.

از لحاظ آب‌بندی هم ماژولها به سه نوع OUTDOOR , SEMI OUTDOOR , INDOOR تقسیم می‌شوند. نوع OUTDOOR کاملاً ضد آب بوده و براحتی در محیط خارجی قابل نصب می‌باشند و براحتی در مقابل نور خورشید و باران مقاومت دارند. ماژولهای SEMIOUTDOOR در مقابل باران به هیچ وجه آب‌بندی نیستند ولی محتویات تابلو روان را در مقابل نور خورشید براحتی نمایش می‌دهند. نوع INDOOR یا سالنی ارزانترین نوع تابلو روان می‌باشد که جهت استفاده داخل سالنها، فروشگاه‌ها، و امثالهم مناسب می‌باشند.

ماژولها به لحاظ فنی به دو نوع جریان ثابت و ولتاژ ثابت تقسیم می‌شوند. ماژولهای جریان ثابت به دلیل پایداری در رنگ و کیفیت بسیار بالای نمایش عموماً در ماژولهای فول کالر کاربرد دارند و ماژولهای ولتاژ ثابت به جهت ارزانی در ماژولهای تک رنگ به کار می‌روند. البته چنانچه از ماژولهای نوع جریان ثابت برای تابلوهای تکرنگ استفاده شود طبیعتاً کیفیت بسیار بالایی خواهند داشت.

۲-منبع تغذیه

منبع تغذیه در تابلوهای روان وظیفه تبدیل ولتاژ برق شهر ۲۲۰ ولت متناوب AC به ولتاژ مورد نیاز ماژول‌ها و کنترلر تابلو روان که معمولاً ۵ ولت مستقیم DC تابلو روان می‌باشند را جهت روشنایی دارد. البته بهتر این است که جهت افزایش و دوام عمر بیشتر تابلو روان از ولتاژ ۴٫۵ ولت استفاده شود.

۳-برد کنترل

برد کنترل یا همان مادر بورد وظیفه ارسال نوع اطلاعات در بازه‌های زمانی مشخص را دارا می‌باشد. عموماً کنترلرهای تابلوهای روان به دو نوع آنلاین (Online) و آفلاین(Offline) تقسیم‌بندی می‌شوند. در نوع کنترلرهای آفلاین اطلاعات به برد کنترلر منتقل می‌شوند و برد کنترل اطلاعات را بصورت مرتب بر روی تابلو نمایش می‌دهد و پس از تمام شدن اطلاعات دوباره به اول اطلاعات برگشته و این چرخه تکرار می‌شود؛ ولی در پخش آنلاین کنترلر از طریق کامپیوتر و یا ویدیو پروسسسور به یک منبع پخش خارجی مثل تلویزیون متصل می‌شود و همانند یک تلویزیون بزرگ تصاویر را بر روی تابلو روان نمایش می‌دهد.

هم اینک شرکتهای متنوعی در ایران همانند EP , HDR , تلاش آذر و … به کار برنامه‌نویسی و تولید برد کنترل اشتغال دارند.

۴-فریم

فریم یا بهتر است بگوییم کابینت و یا قاب تابلو روان، در واقع نوعی باکس از جنس آلومینیوم یا فلز است که ماژول، منبع تغذیه و بورد کنترل جهت محافظت در آن قرار می‌گیرد. ویژگی‌های بسیاری در مورد کابینت تابلو روان مد نظر است که مهمترین آن ضد آب بودن و همچنین داشتن درب کابینت مناسب، داشتن قفل درب مرغوب، داشتن گلند مرغوب، و استفاده از ورق ضخیم و رنگ پودری استاتیک می‌باشد.

۵ – ویدیو پروسسور (ویژه پخش آنلاین) :

جهت پخش آنلاین بر روی تابلو روان ترجیحاً نیاز به دستگاهی به نام ویدیو پروسسور است که وظیفه تطبیق ورودی‌های آنلاین را بر عهده دارد. ورودی‌های آنلاین تصاویر از قبیل دوربین، دستگاه‌های گیرنده دیجیتال تلویزیونی، و غیره دارای ابعاد تصویر متفاوت می‌باشند. با وصل کردن ورودی‌های مختلف با ابعاد مختلف تصویر خروجی یکسانی با اندازه تابلو روان ایجاد خواهد شد.

شناسه آگهی : 8075ba72f14ac003

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

تبلیغات

ارسال نظر

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3