خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

سوپر پروتئین و فروش مرغ و ماهی

  • ارسال شده: ۱۳۹۷-۱۱-۳۰ ۶:۳۲ ب.ظ
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
سوپر پروتئین و فروش مرغ و ماهی

توضیحات بیشتر

سوپر پروتئین و فروش مرغ و ماهی

سوپر پروتئین و فروش مرغ و ماهی سرخرود | سوپر پروتئین و فروش مرغ و ماهی اسفندیار سرخرود | سوپر پروتئین و فروش مرغ و ماهی تازه کشتار روز سرخرود | سوپر پروتئین و فروش مرغ و ماهی سرخرود قبول سفارشات | سوپر پروتئین و فروش مرغ و ماهی در سرخرود قبول سفارشات تلفنی

سوپر پروتئین اسفندیار در سرخرود

فروش مرغ کشتار روز- فروش ماهی- فروش جیگر و دل مرغ- فروش گوشت منجمد

آدرس : محمودآباد سرخرود بازار بزرگ 

تلفن همراه : ۰۹۳۳۴۸۷۹۸۱۵ 

مدیریت : اسفندیار

فواید گوشت و مرغ برای بدن گوشت و مرغ از مهم‌ترین مواد غذایی‌اند که سرشار از ویتامین‌ و مواد معدنی هستند و همین‌طور حاوی پروتئین می‌باشند که برای کسانی که فشار خون بالا دارند بسیار مناسب‌اند. همچنین گوشت و مرغ خطر بروز سرطان در بدن را کاهش می‌دهند. گوشت، مرغ و ماهی در فروشگاه‌هایی به‌نام سوپر پروتئین عرضه می‌شوند.

معرفی کلی سوپر پروتئین اسفندیار سوپر پروتئین اسفندیار با سال‌ها سابقه در زمینه عرضه مواد پروتئینی فعالیت می‌کند. عرضه انواع مرغ، گوشت، گوشت قرمز، ماهی شیری، ماهی تیلاپیلا، ماهی قزل‌آلا، جوجه و انواع کبابی، از جمله محصولات این سوپر پروتئین به‌شمار می‌روند.

ویژگی‌های سوپر پروتیئن اسفندیار در سرخرود ارسال محصولات در درب محل به‌صورت رایگان در محدوده، پذیرش سفارشات برای جشن‌ها و مهمانی‌ها و آمادگی همکاری با آشپزخانه‌ها و رستوران‌ها، از مزایای رقابتی سوپر پروتیئن مروارید محسوب می‌شوند.

سوپر پروتئین و فروش مرغ و ماهی

سوپر پروتئین و فروش مرغ و ماهی سرخرود

سوپر پروتئین و فروش مرغ و ماهی

سوپر پروتئین و فروش مرغ و ماهی سرخرود

سوپر پروتئین و فروش مرغ و ماهی

سوپر پروتئین و فروش مرغ و ماهی سرخرود

سوپر پروتئین و فروش مرغ و ماهی

سرخرود یکی از شهرهای استان مازندران ایران است. این شهر مرکز بخش سرخ‌رود شهرستان محمودآباد است. جمعیت بومی این شهر (بافت الف) حدود دوازده هزار نفر است.

این شهر در ۶ کیلومتری غرب فریدون‌کنار و پانزده کیلومتری شرق محمودآباد در کنار دریای خزر و در انتهای مسیر رودخانهٔ هراز به دریای خزرقرار دارد.

کشاورزی (برنج)، ماهیگیری، شکار پرندگان وحشی و باغداری مهم‌ترین شغل‌های ساکنان این شهر می‌باشد. شکار پرندگان وحشی به روشی خاص و بسیار قدیمی در این شهر و دو روستا اطرافش انجام می‌شود که این روش شکار در حال حاضر فقط در این ناحیه از استان و حتی کشور انجام می‌شود.

از حیوانات بومی سرخرود می‌توان به روباه، جوجه تیغی، گربه وحشی (مردم محلی به آن بامشی شال گویند) و قاقم (نوعی راسو که مردم محلی به آن عروسک می‌گویند) نام برد. همچنین این شهر در زمستان میزبان چند هزار قوی مهاجر می‌باشد.

شناسه آگهی : 4575c6c1132cd4a1

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

تبلیغات

ارسال نظر

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3