خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

میوه فروشی سرخرود

  • ارسال شده: ۱۳۹۷-۱۱-۳۰ ۱:۵۹ ب.ظ
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
میوه فروشی سرخرود

توضیحات بیشتر

میوه فروشی سرخرود

میوه فروشی سرخرود | میوه فروشی سرخرود فروش میوه و سبزی و ترشیجات محلی | میوه فروشی سرخرود فروش ترشی | میوه فروشی سرخرود فروش سبزیجات | میوه فروشی سرخرود سفارش میوه برای مجالس | میوه فروشی سرخرود محمودآباد

میوه فروشی حاجی ارزونی در سرخرود

کلیه سفارشات جهت مجالس و تالارهای پذیرایی پذیرفته میشود

دیگر میوه را گران نخرید میوه سرای ارزونی میوه را به قیمت میدان بار خدمت شما دوستان ارائه خواهد داد ضمنا سبزیجات و ترشیجات محلی نیز در میوه سرای حاجی ارزونی نیز موجود می باشد

ادرس بازار بزرگ سرخرود اولین غرفه سمت چپ

مدیریت : محمدیان

تلفن سفارشات : ۰۹۳۹۳۳۹۵۸۷۸

میوه فروشی سرخرود

میوه فروشی سرخرود

میوه فروشی سرخرود

میوه فروشی سرخرود

میوه فروشی سرخرود

میوه فروشی سرخرود

میوه فروشی سرخرود

میوه فروشی سرخرود

میوه فروشی سرخرود

میوه فروشی سرخرود

میوه فروشی

اغلب مردم این طور تصور می کنند که “میوه فروشی” شغل بسیار راحتی است! و در واقع بر این باورند که شغل میوه فروشی عبارتست از  چیدن میوه در معرض دید مشتری و قرار دادن میوه داخل کیسه و تحویل دادن آن به خریدار در حالی که به میوه فروشی به هیچ وجه به این آسانی نیست و در آن امور خلاصه نمی شود. واقعیت این است که میوه فروشی برخلاف تصور اکثر افراد، شغلی بسیار پر درد سر است. آیا تا به حال به این موضوع اندیشیده اید که اگر یک میوه فروشی نتواند میوه هایش را تا شب به فروش برساند چه آسیب هایی به میوه هایش وارد می شود و یا اگر نتواند میوه تهِ بار را از میوه روی بار  تمیز بدهد و خدای نکرده میوه خراب فاسد تهِ بار باشد با چه مشکلی مواجه خواهد شُد .

میوه فروشی در سرخرود

مدیران میوه فروشی باید هر روز صبح زود به میدان میوه و تره بار بروند تا بتوانند میوه با کیفیت و خوب خریداری کنند؛ سپس باید میوه ها را به دقت تا مغازه حمل نمایند تا آسیب نبیند. در مغازه کار رسیدگی به میوه ها شروع می شود ضمن این که باید اشاره ای هم به نظافت مکان مغازه داشته باشیم چرا که اگر مغازه کثیف باشند منبع مگس و زنبور و حشرات دیگر می شود. پس بعد از پاک سازی مغازه و بیرون ریختن میوه های خراب باید منتظر مشتری بود.

میوه فروشی سرخرود

میوه فروشی هر روز مجبور است تهِ بار را به قیمت ارزان به فروش برساند زیرا در غیر این صورت یعنی در صورت باقی ماندن میوه ها در مغازه، خراب می شوند. پس برای پیشگیری از این وضعیت یک میوه فروش خوب باید بداند که روزانه چه مقدار فروش دارد تا به همان میزان، بار تهیه کند و هر روز باید با احتساب ضررهایش قیمت میوه را تخمین زده و به فروش برساند .

میوه فروشی سرخرود

یک میوه فروش خوب باید قبل از میوه فروشی با اصول میوه شناسی آشنا باشد تا بتواند میوه خوب را از میوه بد تمیز بدهد؛ به عنوان مثال یک میوه فروش باید با یک نگاه بفهمد که آیا این پرتقال تو سرخ است یا خیر. علاوه بر اینها، میوه فروش خوب باید روش نگهداری انواع میوه ها را هم بلد باشد، مثلا بداند که خیار میوه ای است که زود پلاسیده می شود. باید با خواص میوه هم آشنا باشد؛ تا اگر یک مشتری از او سؤال کرد که طبع این میوه سرد است یا گرم بتواند جواب درست بدهد؛ یا اینکه بداند فلان میوه برای چه بیماری ضرر دارد. پس نتیجه می گیریم که یک میوه فروش باید ابتدا روش کار میوه فروشی را به خوبی بیاموزد بعد وارد این حرفه شود.

میوه فروشی سرخرود

یک میوه فروش خوب همچنین باید بااخلاق و مشتری مدار باشد تا مردم به خاطر اخلاق نیک و مشتری مداری اش همیشه از او خرید کنند. صاحب میوه فروشی باید فردی با انصاف و  اهل حلال و حرام باشد و خدا نکرده کم فروشی نکند.

شناسه آگهی : 3585c6bd3e470186

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

تبلیغات

ارسال نظر

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3