خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

ویلای فروشی سرخرود محمودآباد

  • ارسال شده: ۱۴۰۰-۰۱-۲۲ ۲:۳۷ ب.ظ
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
ویلای فروشی سرخرود محمودآباد

توضیحات بیشتر

ویلای فروشی در سرخرود محمودآباد

ویلای فروشی سرخرود محمودآباد | ویلای فروشی سرخرود در محمودآباد مازندران در شمال دارای ۱۴۰ متر زمین و ۱۰۰ بنا نوساز و قیمت مناسب در منطقه تهرانی نشین کاملا توریستی

صحبت اولیه تیم ویلا تک با شما مشتریان محترم

تیم ویلاتک، چراغ پُر نوری را به دست گرفته است به این امید که ذهن و ایده سرمایه گزاری خریداران ویلای شمال را روشن‌تر کند تا اینگونه به هدف اصلی‌اش که حمایت از متقاضیان ویلای شمال است، برسد.

حتی با بودجه مالی اندک هم می‌توان به نوعی یک ویلای ارزان در شمال خریداری کرد. ویلاهایی که کمتر از ۱ میلیارد تومان قیمت دارند نیز در استان مازندران یافت می‌شود. برای آشنایی با گزینه‌های خرید می‌توانید با کارشناسان ویلا تک در شعب مختلف تماس بگیرید.

۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸

۰۱۱۴۳۲۳۹۳۰۷

وب سایت ما : vilatak.com

ویلای فروشی سرخرود محمودآباد

ویلای فروشی سرخرود محمودآباد

ویلای فروشی سرخرود محمودآباد

ویلای فروشی سرخرود محمودآباد

ویلای فروشی سرخرود محمودآباد

ویلای فروشی سرخرود محمودآباد

ویلای فروشی سرخرود محمودآباد

ویلای فروشی سرخرود محمودآباد

ویلای فروشی در سرخرود ویلای فروشی در سرخرود ویلای فروشی در سرخرود ویلای فروشی در سرخرود ویلای فروشی در سرخرود

تعریف ویلا چیست؟

از نظر شما تعریف ویلا چیست و این خانه های جذاب را چگونه تصور می‌کنید؟ همه ما معمولا زمانی که میخواهیم به یک خانه رویایی فکر کنیم یک فضای ویلایی با بهترین کیفیت ها در دل طبیعت و دور از شلوغی شهر به ذهن مان میرسد که مملو از کیفیت های خاص فضایی مورد علاقه هر فرد می‌باشند. اما این ساختمان ها با فضا های جذاب خود در چه زمانی به فکر انسان خطور کرد و انسان را وادار به ساخت ویلا کرد.

تاریخچه ویلا

ویلا ها مکان هایی هستند که ابتدا از معماری غربی بوجود آمده و وارد معماری جهان شده است. اولین بار در شبه جزیره ایتالیا در دوران باستان ویلا ها دیده شده اند و سپس در دوره رنسانس به شکوفایی و اوج خود در آن زمان رسیده اند. ایده ویلا از ابتدا به عنوان خانه هایی بیرون از شهر و در دل طبیعت که زاده تخیلات افراد ثروتمند و تفکر معمار میباشد شکل گرفته است.

ساختار ویلا ها با گذشت زمان دستخوش تغییراتی شد و حتی مکان ویلا ها از آن فضا های بکر در دل طبیعت به حومه شهر ها و باغ ها و گاه به داخل شهر ها منتقل شد . اما اصول اولیه ویلا که این مکان را مکانی متفاوت و خاص نسبت به دیگر سکونت گاه ها می کرد را با خود حفظ کرد . از این رو بعد از دوران رنسانس ویلا ها فراتر از یک معماری با زمینه ایتالیایی ظاهر میشود و به علت کیفیت های خاص خود به گونه های مختلفی در سراسر اروپا و جهان این معماری انتقال می یابد.

ویلا در معماری سنتی ایرانی

همانطور که گفته شد ویلا فضایی است که از معماری غرب به نقاط مختلف جهان صادر شده است. اما آیا ویلا ها را در معماری فاخر ایرانی هم میتوان یافت ؟

انسان همیشه به دنبال ایجاد کیفیت های خاص فضایی برای خود بوده. این فضا ها عمدتا در طول تاریخ از ترکیب معماری و منظر سبز بوجود آمده اند. اوج شکوه معماری ایرانی در ترکیب با طبیعت را میتوان در باغ های ایرانی مشاهده کرد. باغ های ایرانی عموما دارای یک کوشک در داخل خود میباشند. این باغ ها به طور کلی به صورت سکونت گاه های موقت و در فصل های خاص مورد استفاده قرار میگرفت. کوشک های قرار گرفته در باغ های ایرانی را میتوان گونه ای از ویلا سازی در معماری سنتی ایران در نظر گرفت. هرچند که باغ ایرانی به خودی خود از کیفیت ها و شاخصه های منحصر به فردی برخوردار است اما میتوان این دو فضا را از لحاظ کاربری و هدف طراحی با یکدیگر مقایسه کرد.

تعریف ویلا به معنای امروزی

امروزه ساختمان های مختلفی را میتوان دید که در دسته بندی ویلا ها جای می‌گیرند. اما آیا ویلا امروزه تعریف مشخصی دارد؟ و یا به طور کل به چه ساختمان های ویلا گفته می‌شود؟ به طور کل می‌توان به ساختمان هایی که حداکثر دو یا سه طبقه هستند و از کناره های زمین فاصله گرفته اند و همچنین دارای فضای سبز مناسب و فضاهای با کیفیت هستند ویلا گفت.

خصوصیات مشترک در تعریف ویلا

ویلا و طراحی ویلا در گذر زمان تغییرات بنیادین زیادی را تجربه کرده است. ویلا ها در هر کجای جهان با توجه به معماری بومی ، فرهنگ ، شهرسازی و وضعیت اقتصادی آن منطقه ، به گونه های مختلفی دیده می‌شوند. اما در تمامی ویلاها نکاتی وجود دارد که آن ها را از دیگر فضا ها و ساختمان ها مجزا می‌کند .

یکی از اصلی ترین خصوصیات مشترک در ساختمان های ویلایی فاصله گیری ساختمان از اطراف زمین میباشد. قرار گیری ویلا ها از اطراف زمین باعث افزایش نورگیری و نیز افزایش کیفیت فضای سبز ساختمان می‌شود. از دیگر خصوصیات مشترک ویلا ها میتوان به محدود بودن ساکنین و همسایگی ها اشاره کرد. زمانی که از ویلا صحبت می‌کنیم فضایی خصوصی با کیفیت های خاص به ذهن ما می‌یاید که تنها یک خانواده در آن زندگی می‌کند. اما امروزه میتوان به نمونه ویلا هایی اشاره کرد که چند واحد مسکونی را در خود جای دادند. اما همانطور که به آن اشاره شد تعداد این واحد ها در خانه های ویلایی عموما از سه یا چهار واحد عبور نمی‌کند.

یکی دیگر از خصوصیات نیمه مشترک در ویلا ها می‌توان به فضا های خاص طراحی شده در این ویلا ها اشاره کرد. ویلا ها عموما دارای فضاهایی هستند که پیدا کردن آن ها در دیگر ساختمان ها کمی دشوار می‌باشد. این فضا ها با توجه به نیاز هر فرد و شرایط هر ویلا میتواند متنوع باشد . اما به طور کلی میتوان به فضا هایی مانند استخر ، سینمای خانگی ، باشگاه ورزشی ، فضای باز برای پذیرایی و غیره اشاره کرد.

انواع ویلا

ویلا ها در گذر زمان با تغییر نیاز های انسان و همچنین شرایط گوناگون در نقاط مختلف جهان دستخوش تغییرات عمده ای شده‌اند. این موضوع باعث ایجاد انواع مختلف ویلا شده و ویلا ها را با توجه به خصوصیاتشان آن ها را به دسته های مختلفی تقسیم می‌کند. این تقسیم بندی ها به عوامل مختلفی بستگی دارد که تعدادی از این عوامل به صورت زیر می‌باشد.

تعریف ویلا های شخصی و خصوصی:

ویلا های شخصی و ویلا های خصوصی در واقع همانطور که از نامش پیداست ویلا هایی هستند که برای یک خانواده طراحی و معماری شده است. این ویلا ها عمدتا با توجه به خصوصیات هر خانواده توسط معمار طراحی و ساخته می‌شود. به همین خاطر این ویلا ها را میتوان در واقع بهترین حالت از یک ساختمان ویلایی نامید . چرا که با کنار هم قرار دادن کیفیت ها و کاربری های گوناگون کنار یکدیگر بهترین پاسخگویی را به نیاز های ساکنین آن ویلا دارد.

تعریف ویلا های نیمه خصوصی:

این دسته از ساختمان های ویلایی چند خانواده را در واحد های مسکونی جدا کنار یکدیگر جای داده است. دلیل آنکه نام نیمه خصوصی را برای این گونه از ویلا ها اختصاص داده ایم این است که همانطور که گفته شد در ساختمان های ویلایی تعداد همسایگی های طراحی شده در بیشترین حالت خود به چهار واحد می‌رسد. این تعداد نسبت به ساختمان های آپارتمانی تعداد پایینی هست که باعث می‌شود در این نوع از ویلا ها هر همسایه بتواند خلوت مورد نظر خودش را داشته باشد. تفاوت اصلی این ویلا ها با ویلا های خصوصی در این است که کیفیت های فضایی این ویلا ها با توجه به نیاز های منحصر به فرد هر فرد طراحی و معماری نشده است.

تعریف ویلا های شهری:

ویلا های شهری ویلا هایی هستند که از تقاطع تمایل انسان به شهرنشینی و نیاز انسان به آرامش و دوری از هیاهوی شهر بوجود آمده‌اند. معمولا به علت مسائل شهرسازی و حفظ خط آسمان شهر منطقه ای برای ساخت این ویلا ها در داخل شهر ها از پیش در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال میتوان به محله ویلایی شهرک غرب در تهران اشاره کرد.

با توجه به قرارگیری این ویلا ها در داخل شهر و بالا بودن هزینه زمین این ویلا ها نسبت به ویلا های حومه شهر معمولا به صورت ویلا های نیمه خصوصی دیده می‌شوند. تفاوت این ویلا ها با ویلا های دیگر اول از همه مساحت کمتر آن ها نسبت به ویلا های حومه شهر است که دلیل اصلی آن دلایل اقتصادی می‌باشد. تفاوت بعدی این ویلا ها با ویلا های دیگر کمبود امکانات رفاهی خاص در ویلا می‌باشد.

از جمله ویلا های شهری میتوان به ویلا خشت باف که توسط ما در دفتر معماری ایماژ طراحی شده است اشاره کرد. ویلا خشت باف دارای دو واحد مسکونی مجزا ، یک طبقه پارکینگ ، یک طبقه استخر و سالن بدن سازی و روف گاردن میباشد. در این طراحی این ویلا سعی شده تا ضمن ایجاد فضایی با کیفیت از رنگ بندی و مصالح معماری ایرانی نیز استفاده شود. جهت توضیحات و تصاویر کامل این پروژه میتوانید بر روی لینک زیر کلیک کنید

تعریف ویلا های خارج از شهر (ییلاقی)

این دسته از ویلا ها عمدتا آن ویلا هایی هستند که در تصور اول از یک ویلای با کیفیت به ذهن ما خطور می‌کند. چرا که در طراحی ویلا هایی از این دست تلاش شده تا کیفیت‌هایی را در خود جای دهند که یافتن آن ها در ساختمان های دیگر دشوار است. معمارها تلاش می‌کنند تا کیفیت های فضایی را در این ویلا ها به حداکثر خود برسانند. ویلا های موجود در خارج شهر با توجه به اقتصادی بودن عرصه آن نسبت به ویلا های داخل شهر معمولا دارای فضای سبز بیشتری هستند. همچنین خارج از شهر بودن این ویلا ها خود به کیفیت این ویلا ها می‌افزاید. چرا که این امر باعث میشود تا این ویلا ها به خودی خود کیفیت های متفاوتی نسبت به ساختمان های شهری و فضای شلوغ شهری داشته باشند. از این رو این ویلا ها عمدتا یکی از بهترین انتخاب ها برای استراحت و گذراندن تعطیلات آخر هفته می‌باشد.

تعریف ویلا های خانوادگی:

برای تعریف ویلا های خانوادگی می‌توان گفت ویلا های خانوادگی معمولا از بزرگترین ویلا ها از لحاظ ابعاد و زیر بنا می‌باشند . این گونه از ویلا ها در زمان های قدیم در اروپا توسط سرمایه داران و اشراف بیشتر مورد استفاده قرار می‌گرفت. با توجه به ابعاد ویلا های خانوادگی عموما در حومه شهر و در زمین های بزرگ با فضاسازی های وسیع طراحی و ساخته می‌شدند و معمولا به گونه ای بودن که چند خانواده را کنار یکدیگر در خود جای می‌دادند.نمونه ای از ویلا های خانوادگی را می‌توان در شهرک غرب تهران نیز دید. البته این ویلا ها را با توجه به هزینه عرصه در تهران میتوان نمونه کوچک شده و اقتصادی شده ویلا های خانوادگی قدیم دانست.

تعریف شهرک های ویلایی:

حفظ امنیت و آرامش یکی از اصلی ترین نیاز ها در یک خانه می‌باشد. همین مساله باعث ایجاد شهرک های ویلایی در ایران و جهان شده است. با کنار هم قرار دادن ویلا ها به عنوان یک شهرک امن بالا بردن امنیت می‌توان فضایی دور از فضای شلوغ شهری ایجاد کرد که باعث افزایش آرامش و امنیت یک ویلا می‌شود. شهرک های ویلایی عموما حالتی نیمه خصوصی دارند که تنها ساکنین و میهمان های آنها می‌توانند داخل محوطه شوند. این شهرک ها با توجه به کوچک بودن زمین ها در شهر های بزرگ عموما در خارج از شهر ها و در حومه قرار دارند. همین امر باعث می‌شود تا معمولا به عنوان ویلا های تفریحی از آنها استفاده شود. به عنوان مثال می‌توان به شهرک های ویلایی شمال کشور اشاره کرد.

تعریف گروه مشاورین املاک ویلا تک از ویلا!

تعریف ویلا از دید گروه مشاورین املاک ویلا تک فضایی است که کیفیت های مورد نظر شما گرد هم آمده اند تا زندگی رویایتان را در خانه رقم بزنند. از این رو ما در دفتر گروه مشاورین املاک ویلا تک تخصص خود را بر روی یافتن بهترین ویلا های ساحلی جنگلی و ساحلی تا به شما معرفی نماییم تا بتوانیم آنچه که خواسته شما میباشد را به واقعییت پیوند بزنیم و بدانیم ملکی که به شما معرفی میکنیم ضمن بالا بردن کیفیت زندگی شما قابلیت پاسخگویی کامل به نیاز های شما در دراز مدت را دارا باشد.

شناسه آگهی : 7156071e16fa4ee8

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

تبلیغات

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3