خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

گلخانه در سرخرود

  • ارسال شده: ۱۳۹۸-۱۲-۰۴ ۸:۰۷ ب.ظ
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
گلخانه در سرخرود

توضیحات بیشتر

گلخانه در سرخرود

گلخانه در سرخرود گلخانه چوبک | گلخانه در سرخرود توزیع گل و گیاه آپارتمان توزیع انواع کود و بذر- سموم و خاک- طراحی و اجرای فضای سبز گلخانه چوبک کاکتوس

گلخانه چوبک در سرخرود

تولید و فروش انواع گل و گیاه درختی – انواع درخت های پر محصول میوه – مشاوره و طراحی و نگهداری فضای سبز ویلا و ویلا باغ و باغ

( فروش انواع گل و گیاه برای طراحی فضای سبز حیاط خانه یا ویلا با مناسب ترین قیمت انواع گل و گیاهان به قیمت تولید می باشد طراحی و اجرای فضای سبز ویلا )

( فروش گلدان کوزه ای سفالی در رنگها و طرحهای متنوع )

۰۹۱۹۰۰۷۶۵۸۵ – ۰۹۳۵۲۹۷۹۸۵۲ شهرام قبادی

جهت بازدید از تصاویر بیشتر گل و گیاه و گلدان به صفحه اینستای ما بپیوندید

گلخانه در سرخرود

گلخانه در سرخرود



گلخانه یا گیاه خانه محلی برای کشت گیاهان است، که به وسیله پوشش‌های شفاف پوشیده شده‌است. پوشش گلخانه یاعث ایجاد اثر گلخانه‌ای و محبوس شدن انرژی خورشیدی درون گلخانه می‌گردد. گلخانه‌ها که از نظر اندازه متغیرند گیاهان را از سرمای بیش از حد زمستان یا گرمای بیش از حد تابستان حفظ می‌کنند.

گلخانه در سرخرود

هر یک از گیاهان برای داشتن رشد مطلوب نیاز به شرایط خاصی از نظر شدت نور، دمای روزانه، دمای شبانه، میزان رطوبت هوا و خاک دارند. برای تولید و پرورش تجاری گیاهان مرغوب در تمام طول سال باید شرایط محیطی مطلوب به همراه کنترل عوامل خسارت زا (نظیر باد، طوفان‌های ویرانگر، سرما و یخبندان) از طریق ساختمانی به نام گلخانه ایجاد شود.

گلخانه در سرخرود

گلخانه به عنوان محیط کنترل شده مطرح می‌گردد و با توجه به نیاز روزافزون بازار، چه از نظر تولید گل و گیاهان زینتی و چه از نظر سبزیجات و صیفی جات خارج از فصل و همچنین تولید گیاهان دارویی این روش تولید امروزه به یکی از سودآورترین بخش‌های کشاورزی تبدیل شده‌است که البته سرمایه‌گذاری اولیه فراوانی را نیز طلب می‌کند.

گلخانه در سرخرود

با توجه به سرمایه‌گذاری زیادی که در این زمینه صورت می‌گیرد فقدان مدیریت صحیح در احداث گلخانه، انتخاب مکان، نوع گلخانه و پوشش آن باعث عدم بهره‌وری مناسب از سرمایه و امکانات خواهد شد.

گلخانه در سرخرود

تعریف گلخانه

گلخانه یا Green house به فضای محدودی اطلاق می‌شود که قابلیت کنترل شرایط محیطی مناسب را برای رشد گیاهان از نواحی مختلف در سراسر سال داشته باشد. طبق این تعریف از جمله عملکرد گلخانه، فراهم کردن شرایط محیطی لازم و مورد نیاز محصولی معین است.

گلخانه در سرخرود

گلخانه‌ها بر حسب اینکه چه نوع مصالح ساختمانی در آن‌ها بکار برده شده‌است به نوع ثابت و متحرک تقسیم‌بندی می‌شوند. گلخانه‌های ثابت، به گلخانه‌هایی گفته می‌شود که مصالح ساختمانی بکار رفته در آن‌ها از جنس پایدار و با دوام باشد. پس باید سالیان سال از آن‌ها استفاده کرد.

گلخانه در سرخرود

گلخانه در سرخرود

گلخانه در سرخرود

گلخانه در سرخرود محمودآباد مازندران شمال ایران

شناسه آگهی : 8145e52a4096cd8b

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

تبلیغات

ارسال نظر

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3