خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

نصب راه اندازی آسانسور هیدولیک فریدونکنار

  • ارسال شده: ۱۳۹۷-۰۷-۰۶ ۲۲:۲۳
  • انقضاء: 9290 روز, 1 ساعت
نصب راه اندازی آسانسور هیدولیک فریدونکنار

توضیحات بیشتر

نصب راه اندازی آسانسور هیدولیک فریدونکنار

نصب راه اندازی آسانسور هیدولیک فریدونکنار | شمال نصب راه اندازی آسانسور هیدولیک فریدونکنار | در شمال نصب راه اندازی آسانسور هیدولیک فریدونکنار در مازندران | شمال طراحی و نصب و راه اندازی آسانسور هیدولیک فریدونکنار گروه فنی مهندسی ویلا تک در استان مازندران | مجری نصب راه اندازی آسانسور هیدولیک فریدونکنار

طراحی و نصب آسانسور در مازندران

((( شرکت فنی مهندسی عروج آسان بر شمال)))

طراحی و نصب و راه اندازی و نگهداری آسانسور در مازندران

ارائه دهنده کلیه خدمات مشاوره ، طراحی ، نصب ،راه اندازی انواع آسانسورهای کششی( AC2 و VVVF –  گیرلس و روم لس ) و هیدرولیک، نگهداری و بازسازی و تعمیرات آسانسور و پله برقی و بالا برهای معمولی و صنعتی مازندران

 

نصب راه اندازی آسانسور هیدولیک فریدونکنار

نصب راه اندازی آسانسور هیدولیک

نصب راه اندازی آسانسور هیدولیک فریدونکنار

نصب راه اندازی آسانسور هیدولیک

تصویری از بیرون یک آسانسور.

آسانسور (به فرانسویascenseur) یا بالابَر (برای حمل بار) یا آسان‌بَر (برای حمل انسان)،[پاورقی ۱] اتاقک متحرکی است که به وسیلهٔ آن از طبقه‌ای به طبقات بالا روند یا از طبقهٔ بالا به پایین فرود آیند.

 

به عبارت دیگر آسانسور یکی از تجهیزات حمل و نقل عمودی است که جابجایی مردم یا کالا بین طبقات را تسهیل می‌بخشد. آسانسورها عموماً به کمک موتورهای الکتریکی باعث حرکت عمودی کابین می‌شوند.

 

این موتورها با کمک کابل‌های کشش و سیستم متقابل وزن؛ مانند یک بالابر معمولی کار جابجایی را انجام می‌دهند، یا با پمپ هیدرولیک میزان مایعات را برای بالا بردن در یک پیستون استوانه‌ایِ جک مانند تزریق و کنترل می‌کنند.

 

فِرِیدون‌کِنار یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران است. این شهرستان از شمال با دریای خزر، از شرق با شهر بابلسر و از غرب هم‌مرز با شهر محمودآباد و از جنوب با شهرهای بابل و آمل همسایه‌است.[۱] فریدون‌کنار از سال ۱۳۲۰ شهر شده‌است با این وجود از لحاظ تقسیمات سیاسی تا دهه هفتاد شمسی به صورت دهستان بوده و در این دهه از دهستان به بخشداری تبدیل و از سال ۱۳۸۶[۲] نیز شهرستان شده‌است.

 

نام قدیم این شهر فری‌کنار بوده‌است.[۳] هم‌اکنون این شهرستان به دو بخش مرکزی و دهفری تقسیم شده‌است. (قابل ذکر است که واژه کِنار در زبان طبری برای دیوار چوبیِ ساخته شده از ترکه درخت توت یا نی بکار می‌رود ولذا گفته شده که در فرهنگ محلی به کسانی از غریبه‌ها و مهاجرین که در کنار مناطق آباد سکنی می‌گزیدند کناری می‌گفتند)

شناسه آگهی : 7315bae76ed31093

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3