خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

یدک کش خودرو شبانه روزی قائمشهر

  • ارسال شده: ۱۴۰۲-۱۲-۲۶ ۱۷:۲۵
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
یدک کش خودرو شبانه روزی قائمشهر

توضیحات بیشتر

یدک کش خودرو شبانه روزی قائمشهر

شماره یدک کش خودرو شبانه روزی قائمشهر | امداد خودرو شبانه روزی قائمشهر | شماره امداد خودرو جاده | یدک کش نیسان | شماره جرثقیل یدک نیسان قائمشهر مازندران

امداد یدک کش خودرو شبانه روزی یکی دیگر از خدمات امداد خودرو های استان مازندران در قائمشهر می باشد. امداد خودرو شبانه روزی بدین معنا است که شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز خدمات امداد خودرو را دریافت نمایید.

یدک کش خودرو شبانه روزی قائمشهر

با تماس تلفنی با یدک کش خودرو شبانه روزی در قائمشهر می توانید از ده ها خدمات خودرویی بصورت شبانه روزی در کمترین زمان بهرمند شوید

۰۹۱۱۲۰۰۳۹۵۹

۰۹۱۲۸۶۶۲۸۹۸

مدیریت : یوسفی

امداد خودرو و یدک کش خودرو شبانه روزی یوسفی در قائمشهر با سابقه ۱۵ ساله و کادری مجرب توانسته بصورت امداد خودرو شبانه روزی در سراسر مازندران ساری و حومه خدماتی از قبیل امداد خودرو سیار -باطری به باطری سیار – یدک کش – پنچرگیری سیار- مکانیک سیار و سوخت رسانی سیار و…… را بنحو احسنت انجام دهد.

یدک کش خودرو شبانه روزی

ارائه خدمات شبانه روزی حمل و جابجایی خودرو در تمام ساعات شبانه روز توسط برترین یدک کش ها در قائمشهر . حمل و نقل خودرو شما با رعایت کامل اصول حمل خودرو صورت میگیرد.

نیاز به حمل خودرو با یدک کش جرثقیل، کفی شبانه روزی در قائمشهر و مازندران دارید می توانید با آقای یوسفی تماس بگیرید. آقای یوسفی مدیر شرکت امدادی دارای مجوز رسمی می باشد.

یدک کش خودرو شبانه روزی قائمشهر

از ویژگی های امداد خودرو یوسفی مجهز بودن به انواع یدک کش های شبانه روزی به صورت پراکنده و آماده می باشد. امداد خودرو شبانه روزی یوسفی مجهز به انواع یدک کش ها و جرثقیل های حمل خودرو می باشد. همچنین کادر حرفه ای ما در محل خودروی شما را تعمیر میکند. تعمیر خودرو در محل باعث میشود دیگر به حمل خودرو و پرداخت هزینه های اضافی در تعمیرگاه نیازی نداشته باشید.

تماس با شماره امداد خودرو شبانه روزی مطمئن در هزینه های شما صرفه جویی میکند.

یدک کش خودرو شبانه روزی قائمشهر

یدک کش شبانه روزی مخصوص مواقعی است که خودرو شما در مکانی در زمانی نا مناسب مانند شب یا نیمه شب احتیاج به کمک داشته باشد. تمام یدک کش های مازندان و قائمشهر بصورت شبانه روزی فعالیت نمی کنند.

آیا تا به حال برای شما پیش آمده که اتومبیل‌تان به صورت کاملا اتفاقی در جاده یا وسط خیابان خاموش شود؟ اگر هم تا الان با چنین چالشی روبرو نشده باشید، بدون تردید خودروهایی که توسط یدک کش در حال انتقال به تعمیرگاه هستند را بارها مشاهده کرده‌‎اید. ما در این مقاله قصد داریم راجع به این‌گونه دستگاه‌های کمک‌رسان صحبت کنیم و توضیح دهیم که دستگاه یدک کش چیست و چه انواعی دارد؟ تا انتها همراه ما باشید.

دستگاه یدک کش چیست؟

این‌که دستگاه یدک کش چیست و چه کاربردی دارد، پرسشی است که اغلب افراد پاسخ آن را نمی‌دانند، دلیلش هم این است که یدک کش‌ها در خیابان‌ها و جاده‌ها کمتر به چشم می‌خورند و عمومیت بالایی در میان مردم ندارند.

دستگاه‌‏های یدک کش، یکی از انواع تجهیزات ترافیکی و ماشین آلات راه‌سازی محسوب می‌شوند. این دستگاه، نوعی خودرو وانت بار است که وزن آن بیش از ۲ تن می‌‎باشد. یدک کش بسیار شبیه به جرثقیل است و همانند جرثقیل، دارای دو ابزار مهم هیدرولیک و اهرم است. نحوه کار یدک کش به این شکل است که هیدرولیک و اهرم قدرتمند آن زیر خودروی خراب قرار می‌گیرد و پس از بالا رفتن چرخ‌‏های خودرو، اتومبیل خراب به راحتی قابلیت حمل پیدا می‌کند.

این دستگاه وسیله‌ای مناسب برای جابجایی انواع خودرو در وزن‌ها و سایزهای مختلف است. یدک کش، توسط تجهیزاتی که قبل تر اشاره کردیم خودروی خراب را بکسل کرده و به محل تعمیر یا مکان مورد نظر منتقل می‌کند.

انواع یدک کش

دستگاه‌های یدک کش انواع مختلفی دارند که با توجه به وزن و نوع خوردوها در مدل‌های مختلفی طراحی شده‌‎اند. از این رو، آشنایی با انواع دستگاه یدک کش باعث می‌شود تا در زمان خرابی اتومبیل، یدک کش مناسب خوردوی خود را انتخاب کنید.

گاهی اوقات در شرایطی که اصلا انتظار ندارید خودرو شما از کار می افتد. در چنین شرایطی می بایست با یک شرکت خدمات بکسل تماس بگیرید و با یکی از انواع یدک کش خودرو، ماشینتان را به نزدیک ترین تعمیرگاه انتقال بدهید. بهتر است بدانید این شرکت ها برای خدمات رسانی به انواع مختلف از وسایل نقلیه، در نظر گرفته شده اند، بنابراین هنگام تماس می بایست دقت کنید که کدام یک از انواع یدک کش برای وسیله نقلیه شما مناسب است. با توجه به آنچه گفته شد، ما قصد داریم در این مطلب انواع مختلف دستگاه یدک کش را معرفی کنیم.

قائم‌شهر

قائم‌شهر ( تلفظ راهنما·اطلاعات) از پرجمعیت‌ترین و بزرگ‌ترین شهرهای استان مازندران و شمال ایران و مرکز شهرستان قائم‌شهر است که در ناحیهٔ البرز مرکزی قرار گرفته و قبل از انقلاب ۱۳۵۷ آن را شاهی می‌نامیدند. قائمشهر قطب صنعت و صادرات در مازندران و از شهرهای مهم ترابری، کشاورزی، گردشگری، معدنی و صنعتی ایران است.[۴]

قائم‌شهر

از دید ناهمواری‌های طبیعی، قائم‌شهر به دو ناحیهٔ دشتی و کوهپایه‌ایِ البرز تقسیم می‌شود و ۵۱ متر از سطح دریا ارتفاع دارد. قائم‌شهر دارای اقلیم معتدل و مرطوب است. در بیشتر سال‌ها، فصل زمستان نیمی از کل بارش‌های سالانهٔ قائم‌شهر را تأمین می‌کند و تابستان نیز کم‌باران‌ترین فصل در قائم‌شهر است.۵] مردم قائم‌شهر از قومیت طبری هستند[۶] و به زبان مازندرانی صحبت می‌کنند.[۷] مردم قائم‌شهر به گویش قائمشهری که یکی از گویش‌های زبان مازندرانی است صحبت می‌کنند.[۸] بیشتر مردم این شهر رسماً مسلمان و شیعه دوازده‌امامی هستند.[۹]

قائم‌شهر

در شهریور سال ۱۳۱۴ ه‍.ش به موجب تصویب‌نامه هیئت وزیران، نام این شهر به شاهی مبدل گردید.[۱۲] پس از پایان جنگ جهانی دوم توسعه قائم‌شهر ادامه یافت و قائم‌شهر کانون پذیرش جمعیت شد. در جریان انقلاب ۱۳۵۷ ایران، شاهی به قائم‌شهر تغییر نام پیدا کرد.

قائم‌شهر

قائم‌شهر به عنوان یک شهر استراتژیک جغرافیایی که ارتباط تهران را با شمال و شمال‌شرقی از دو مسیر متفاوت جاده فیروزکوه و جاده هراز مرتبط می‌سازد دارای اهمیت ویژه می‌باشد. [۱۳][۱۴] این شهر یکی از مراکز گردشگری ایران به حساب می‌آید و دارای مجموعه‌ای از جاذبه‌های گردشگری است. برج طالقانی نماد قائم‌شهر است.

قائم‌شهر

قائم‌شهر از شمال به شهرستان جویبار، شهرستان سیمرغ و دریای مازندران، از جنوب به شهرستان سوادکوه شمالی و شهرستان سوادکوه، از شرق به شهرستان ساری و از غرب به شهرستان بابل محدود است. در گذشته شهرستان فیروزکوه و بخش‌هایی از شهمیرزاد، تا سال ۱۳۵۹ شهرستان سوادکوه و تا سال ۱۳۷۶ شهرستان جویبار و تا سال ۱۳۹۱ شهرستان سیمرغ، بخش‌هایی از قائم‌شهر بوده که به شهرستان تبدیل شدند، جمعیت قائم‌شهر بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ نزدیک به ۲۰۴٬۹۵۳ نفر است که پرتراکم‌ترین شهرستان استان مازندران و بخش شمال ایران محسوب می‌شود. قائم‌شهر در ۳۶ درجه و ۲۸ دقیقه عرض شمالی تا ۵۲ درجه و ۵۳ دقیقه طول شرقی واقع شده‌است.[۱۵]

شناسه آگهی : 39165f5a4432fb1e

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3