خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

امداد خودرو شبانه روزی فریدونکنار

  • ارسال شده: ۱۶/۱۲/۱۴۰۲ ۱۶:۰۳
  • انقضاء: 308 روز
امداد خودرو شبانه روزی فریدونکنار

توضیحات بیشتر

امداد خودرو شبانه روزی فریدونکنار

شماره امداد خودرو شبانه روزی فریدونکنار | امداد خودرو شبانه روزی فریدونکنار | شماره امداد خودرو جاده | یدک کش نیسان | شماره جرثقیل یدک نیسان فریدونکنار مازندران

امداد یدک کش خودرو شبانه روزی یکی دیگر از خدمات امداد خودرو های استان مازندران در فریدونکنار می باشد. امداد خودرو شبانه روزی بدین معنا است که شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز خدمات امداد خودرو را دریافت نمایید.

با تماس تلفنی با امداد خودرو شبانه روزی در فریدونکنار می توانید از ده ها خدمات خودرویی بصورت شبانه روزی در کمترین زمان بهرمند شوید

امداد خودرو شبانه روزی فریدونکنار

۰۹۱۱۲۰۰۳۹۵۹

۰۹۱۲۸۶۶۲۸۹۸

مدیریت : یوسفی

امداد خودرو و یدک کش خودرو شبانه روزی یوسفی در فریدونکنار با سابقه ۱۵ ساله و کادری مجرب توانسته بصورت امداد خودرو شبانه روزی در سراسر مازندران ساری و حومه خدماتی از قبیل امداد خودرو سیار -باطری به باطری سیار – یدک کش – پنچرگیری سیار- مکانیک سیار و سوخت رسانی سیار و…… را بنحو احسنت انجام دهد.

امداد خودرو شبانه روزی فریدونکنار

ارائه خدمات شبانه روزی حمل و جابجایی خودرو در تمام ساعات شبانه روز توسط برترین یدک کش ها در فریدونکنار . حمل و نقل خودرو شما با رعایت کامل اصول حمل خودرو صورت میگیرد.

نیاز به حمل خودرو با یدک کش جرثقیل، کفی شبانه روزی در فریدونکنار و مازندران دارید می توانید با آقای یوسفی تماس بگیرید. آقای یوسفی مدیر شرکت امدادی دارای مجوز رسمی می باشد.

امداد خودرو شبانه روزی فریدونکنار

از ویژگی های امداد خودرو یوسفی مجهز بودن به انواع یدک کش های شبانه روزی به صورت پراکنده و آماده می باشد. امداد خودرو شبانه روزی یوسفی مجهز به انواع یدک کش ها و جرثقیل های حمل خودرو می باشد. همچنین کادر حرفه ای ما در محل خودروی شما را تعمیر میکند. تعمیر خودرو در محل باعث میشود دیگر به حمل خودرو و پرداخت هزینه های اضافی در تعمیرگاه نیازی نداشته باشید.

تماس با شماره امداد خودرو شبانه روزی فریدونکنار مطمئناً در هزینه های شما صرفه جویی میکند.

امداد خودرو شبانه روزی فریدونکنار

یدک کش شبانه روزی مخصوص مواقعی است که خودرو شما در مکانی در زمانی نا مناسب مانند شب یا نیمه شب احتیاج به کمک داشته باشد. تمام یدک کش های مازندان و سرخرود بصورت شبانه روزی فعالیت نمی کنند.

آیا تا به حال برای شما پیش آمده که اتومبیل‌تان به صورت کاملا اتفاقی در جاده یا وسط خیابان خاموش شود؟ اگر هم تا الان با چنین چالشی روبرو نشده باشید، بدون تردید خودروهایی که توسط یدک کش در حال انتقال به تعمیرگاه هستند را بارها مشاهده کرده‌‎اید. ما در این مقاله قصد داریم راجع به این‌گونه دستگاه‌های کمک‌رسان صحبت کنیم و توضیح دهیم که دستگاه یدک کش چیست و چه انواعی دارد؟ تا انتها همراه ما باشید.

دستگاه یدک کش چیست؟

این‌که دستگاه یدک کش چیست و چه کاربردی دارد، پرسشی است که اغلب افراد پاسخ آن را نمی‌دانند، دلیلش هم این است که یدک کش‌ها در خیابان‌ها و جاده‌ها کمتر به چشم می‌خورند و عمومیت بالایی در میان مردم ندارند.

دستگاه‌‏های یدک کش، یکی از انواع تجهیزات ترافیکی و ماشین آلات راه‌سازی محسوب می‌شوند. این دستگاه، نوعی خودرو وانت بار است که وزن آن بیش از ۲ تن می‌‎باشد. یدک کش بسیار شبیه به جرثقیل است و همانند جرثقیل، دارای دو ابزار مهم هیدرولیک و اهرم است. نحوه کار یدک کش به این شکل است که هیدرولیک و اهرم قدرتمند آن زیر خودروی خراب قرار می‌گیرد و پس از بالا رفتن چرخ‌‏های خودرو، اتومبیل خراب به راحتی قابلیت حمل پیدا می‌کند.

این دستگاه وسیله‌ای مناسب برای جابجایی انواع خودرو در وزن‌ها و سایزهای مختلف است. یدک کش، توسط تجهیزاتی که قبل تر اشاره کردیم خودروی خراب را بکسل کرده و به محل تعمیر یا مکان مورد نظر منتقل می‌کند.

امداد خودرو شبانه روزی فریدونکنار

دستگاه‌های یدک کش انواع مختلفی دارند که با توجه به وزن و نوع خوردوها در مدل‌های مختلفی طراحی شده‌‎اند. از این رو، آشنایی با انواع دستگاه یدک کش باعث می‌شود تا در زمان خرابی اتومبیل، یدک کش مناسب خوردوی خود را انتخاب کنید.

گاهی اوقات در شرایطی که اصلا انتظار ندارید خودرو شما از کار می افتد. در چنین شرایطی می بایست با یک شرکت خدمات بکسل تماس بگیرید و با یکی از انواع یدک کش خودرو، ماشینتان را به نزدیک ترین تعمیرگاه انتقال بدهید.

فِرِیدون‌کِنار

یکی از شهرستان‌های ساحلی استان مازندران است. این شهرستان از شمال با دریای مازندران، از شرق با شهرستان بابلسر و از غرب هم‌مرز با شهرستان محمودآباد و از جنوب با شهرستان‌های بابل و آمل همسایه‌است.[۱] مردم فریدونکنار از قومیت طبری هستند[۲] و به مازندرانی صحبت می‌کنند.[۳] فریدون‌کنار (سابقاً روستای فری‌کنار) از سال ۱۳۲۰ شهر شده‌است با این وجود از لحاظ تقسیمات سیاسی تا دهه هفتاد شمسی به صورت دهستانی در شهرستان بابل بوده و در این دهه از دهستان به بخشداری تبدیل و از سال ۱۳۸۶[۴] نیز شهرستان شده‌است.

فِرِیدون‌کِنار

بارندگی‌های فراوان و زمین حاصلخیز و جلگه‌ای از قدیم فریدون کنار را به کشتگاه مستعد برنج و حبوبات تبدیل نموده‌است و وجود آبگیرها و آب‌بندان‌های متعدد، بافت ویژهٔ جنگلی و آب و هوای معتدل خزری آن را به صورت یکی از زیستگاه‌های منحصر به فرد زمستانی پرندگان زیبای مهاجر به ویژه درنای سیبری درآورده است، ارتفاع متوسط این شهر جلگه‌ای از سطح آب‌های آزاد جهان حدود ۱۳– متر می‌باشد و در عرض جغرافیایی ۳۶ درجه و ۴۲ دقیقه شمالی و طول جغرافیایی ۵۲ درجه و ۳۰ دقیقه شرقی (منطبق بر ساعت رسمی کشور) واقع شده‌است رودهای فری کنار و ملاکلا زمین‌های این شهر را مشروب می‌کنند.

فِرِیدون‌کِنار

متوسط حداکثر دما در فریدون کنار۲۱/۵+، متوسط حداقل ۱۳/۷+ و متوسط روزانه ۱۷/۶+ درجه سانتیگراد است. در این شهر سالیانه حدود ۸۷۰ میلی‌متر باران می‌بارد.

فِرِیدون‌کِنار

نام قدیم این شهر فری‌کنار بوده‌است.[۵] هم‌اکنون این شهرستان به دو بخش مرکزی و دهفری تقسیم شده‌است. (قابل ذکر است که واژه کِنار در زبان طبری برای دیوار چوبیِ ساخته شده از ترکه درخت توت یا نی بکار می‌رود ولذا گفته شده که در فرهنگ محلی به کسانی از غریبه‌ها و مهاجرین که در کنار مناطق آباد سکنی می‌گزیدند کناری می‌گفتند)

شناسه آگهی : 34565e861c6c5b1f

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

تبلیغات

ارسال نظر