خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

یدک کش خودرو شبانه روزی بابلسر

  • ارسال شده: ۱۵/۱۲/۱۴۰۲ ۱۸:۲۹
  • انقضاء: 306 روز, 23 ساعت
یدک کش خودرو شبانه روزی بابلسر

توضیحات بیشتر

یدک کش خودرو شبانه روزی بابلسر

شماره یدک کش خودرو شبانه روزی بابلسر | امداد خودرو شبانه روزی بابلسر | شماره امداد خودرو جاده | یدک کش نیسان | شماره جرثقیل یدک نیسان بابلسر مازندران

امداد یدک کش خودرو شبانه روزی یکی دیگر از خدمات امداد خودرو های استان مازندران در بابلسر می باشد. امداد خودرو شبانه روزی بدین معنا است که شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز خدمات امداد خودرو را دریافت نمایید.

یدک کش خودرو شبانه روزی بابلسر

با تماس تلفنی با یدک کش خودرو شبانه روزی در بابلسر می توانید از ده ها خدمات خودرویی بصورت شبانه روزی در کمترین زمان بهرمند شوید

۰۹۱۱۲۰۰۳۹۵۹

۰۹۱۲۸۶۶۲۸۹۸

مدیریت : یوسفی

امداد خودرو و یدک کش خودرو شبانه روزی یوسفی در بابلسر با سابقه ۱۵ ساله و کادری مجرب توانسته بصورت امداد خودرو شبانه روزی در سراسر مازندران ساری و حومه خدماتی از قبیل امداد خودرو سیار -باطری به باطری سیار – یدک کش – پنچرگیری سیار- مکانیک سیار و سوخت رسانی سیار و…… را بنحو احسنت انجام دهد.

یدک کش خودرو شبانه روزی

ارائه خدمات شبانه روزی حمل و جابجایی خودرو در تمام ساعات شبانه روز توسط برترین یدک کش ها در بابلسر . حمل و نقل خودرو شما با رعایت کامل اصول حمل خودرو صورت میگیرد.

نیاز به حمل خودرو با یدک کش جرثقیل، کفی شبانه روزی در بابلسر و مازندران دارید می توانید با آقای یوسفی تماس بگیرید. آقای یوسفی مدیر شرکت امدادی دارای مجوز رسمی می باشد.

یدک کش خودرو شبانه روزی بابلسر

از ویژگی های امداد خودرو یوسفی مجهز بودن به انواع یدک کش های شبانه روزی به صورت پراکنده و آماده می باشد. امداد خودرو شبانه روزی یوسفی مجهز به انواع یدک کش ها و جرثقیل های حمل خودرو می باشد. همچنین کادر حرفه ای ما در محل خودروی شما را تعمیر میکند. تعمیر خودرو در محل باعث میشود دیگر به حمل خودرو و پرداخت هزینه های اضافی در تعمیرگاه نیازی نداشته باشید.

تماس با شماره امداد خودرو شبانه روزی مطمئن در هزینه های شما صرفه جویی میکند.

یدک کش خودرو شبانه روزی بابلسر

یدک کش شبانه روزی مخصوص مواقعی است که خودرو شما در مکانی در زمانی نا مناسب مانند شب یا نیمه شب احتیاج به کمک داشته باشد. تمام یدک کش های مازندان و بابلسر بصورت شبانه روزی فعالیت نمی کنند.

آیا تا به حال برای شما پیش آمده که اتومبیل‌تان به صورت کاملا اتفاقی در جاده یا وسط خیابان خاموش شود؟ اگر هم تا الان با چنین چالشی روبرو نشده باشید، بدون تردید خودروهایی که توسط یدک کش در حال انتقال به تعمیرگاه هستند را بارها مشاهده کرده‌‎اید. ما در این مقاله قصد داریم راجع به این‌گونه دستگاه‌های کمک‌رسان صحبت کنیم و توضیح دهیم که دستگاه یدک کش چیست و چه انواعی دارد؟ تا انتها همراه ما باشید.

دستگاه یدک کش چیست؟

این‌که دستگاه یدک کش چیست و چه کاربردی دارد، پرسشی است که اغلب افراد پاسخ آن را نمی‌دانند، دلیلش هم این است که یدک کش‌ها در خیابان‌ها و جاده‌ها کمتر به چشم می‌خورند و عمومیت بالایی در میان مردم ندارند.

دستگاه‌‏های یدک کش، یکی از انواع تجهیزات ترافیکی و ماشین آلات راه‌سازی محسوب می‌شوند. این دستگاه، نوعی خودرو وانت بار است که وزن آن بیش از ۲ تن می‌‎باشد. یدک کش بسیار شبیه به جرثقیل است و همانند جرثقیل، دارای دو ابزار مهم هیدرولیک و اهرم است. نحوه کار یدک کش به این شکل است که هیدرولیک و اهرم قدرتمند آن زیر خودروی خراب قرار می‌گیرد و پس از بالا رفتن چرخ‌‏های خودرو، اتومبیل خراب به راحتی قابلیت حمل پیدا می‌کند.

این دستگاه وسیله‌ای مناسب برای جابجایی انواع خودرو در وزن‌ها و سایزهای مختلف است. یدک کش، توسط تجهیزاتی که قبل تر اشاره کردیم خودروی خراب را بکسل کرده و به محل تعمیر یا مکان مورد نظر منتقل می‌کند.

یدک کش خودرو شبانه روزی بابلسر

دستگاه‌های یدک کش انواع مختلفی دارند که با توجه به وزن و نوع خوردوها در مدل‌های مختلفی طراحی شده‌‎اند. از این رو، آشنایی با انواع دستگاه یدک کش باعث می‌شود تا در زمان خرابی اتومبیل، یدک کش مناسب خوردوی خود را انتخاب کنید.

گاهی اوقات در شرایطی که اصلا انتظار ندارید خودرو شما از کار می افتد. در چنین شرایطی می بایست با یک شرکت خدمات بکسل تماس بگیرید و با یکی از انواع یدک کش خودرو، ماشینتان را به نزدیک ترین تعمیرگاه انتقال بدهید.

بابلسر

این شهر مرکز شهرستان بابلسر است. جمعیت بابلسر براساس سرشماری سال ۹۵ معادل ۵۹٫۹۶۶ نفر می‌باشد.[۲] بابلسر با پهنه ۱۳۵۰ هکتار در مصب رودخانه بابلرود و در کرانه جنوبی دریای مازندران و در ۵۲ درجه و ۳۹ دقیقه و ۳۰ ثانیه طول جغرافیایی و ۳۶ درجه و ۴۳ دقیقه عرض جغرافیایی قرار دارد. مردم بابلسر از قومیت طبری هستند[۳] و به زبان مازندرانی[۴] گویش می‌کنند.

تاریخچه[ویرایش]

دوران باستان[ویرایش]

 

موقعیت تپورها در قرن دوم قبل از میلاد، از شرق سپیدرود تا اسرم هیرکانیا

استان مازندران پیش از اسلام تپورستان (به پهلوی: ) نامیده می‌شد که برگرفته از نام قوم تپوری (به یونانی: Τάπυροι) می‌باشد که پس از اسلام قوم طبری نام گرفتند و سرزمینشان طبرستان نامیده شد.[۵][۶][۷] به اعتقاد مورخان آماردها نخستین سکنه باستانی مازندران بودند و آماردها از آمل تا تنکابن و تپورها از آمل تا گرگان سکونت داشتند.[۸] در عصر هخامنشی در کرانه جنوبی دریای مازندران اقوام، تپوری، آمارد، آناریاکه و کادوسی سکونت داشتند.

بابلسر

مورخان آماردها را به مردمان داهه و سکایی و پارسی پیوند داده‌اند. هرودوت از قبیله مارد (mardes) در کنار دائی‌ها (daens)، دروپیک‌ها (dropiques)، و ساگارتی‌ها (sagarties) به عنوان پارس‌های کوچنشین و صحراگرد یاد کرده‌است.[۱۰] پلینیوس مورخ یونانی محل آماردها را قسمت شرقی مارگانیا شناسایی کرده‌است.

بابلسر

استرابون(۶۳ ق. م) قوم آمارد را در کنار اقوام تپوری، کادوسی و کرتی به عنوان اقوام کوهستان نشین شمال کشور یاد می‌کند. استرابو می‌نویسد: تمام مناطق این کشور به استثنای بخشی به سمت شمال که کوهستانی و ناهموار و سرد است و محل زندگی کوهنشینانی به نام کادوسی (Cadusii) و آماردی (Amardi) و تپوری (Tapyri) و کرتی (Cyrtii) و سایر مردمان دیگراست، حاصلخیز است.

بابلسر

به گفته واسیلی بارتلد تپوری‌ها در قسمت جنوب شرقی ولایت سکونت داشتند و در قید اطاعت هخامنشیان درآمده بودند و آماردها مغلوب اسکندر مقدونی و بعد مغلوب اشکانیان شدند و اشکانیان در قرن دوم ق. م. آنها را در حوالی ری سکونت دادند و اراضی سابق آماردها به تپوری‌ها اهدا شد و بطلمیوس در شرح دیلم یعنی قسمت شرقی گیلان در ساحل بحر خزر در آن زمان از تپوری‌ها نام می‌برد.

بابلسر

به گفته یحیی ذکا در «کاروند کسروی» آورده‌است: آماردان یا ماردان، در زمان لشکر کشی اسکندر مقدونی به ایران، این تیره در مازندران نشیمن می‌داشتند و آن هنگام هنوز قبایل تپوران به آنجا نیامده بودند.
به گفته مجتبی مینوی قوم آمارد و قوم تپوری در سرزمین مازندران می‌زیستند و تپوری‌ها در ناحیه کوهستانی مازندران و آماردها در ناحیه جلگه‌ای مازندران سکونت داشتند. در سال ۱۷۶ ق.

شناسه آگهی : 58665e7324d22817

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

تبلیغات

ارسال نظر