ایزوگام خشت سر

1 از
قبلی بعدی

جزئیات آگهی

  • شناسه تبلیغ: 27372

  • تاریخ ارسال: 2024/04/17

  • شرایط: بدون استفاده

  • موقعیت مکانی : مازندران

  • شهر: آمل

  • بازدیدها: 35

توضیحات آگهی

ایزوگام خشت سر

ایزوگام خشت سر | فروش و نصب ایزوگام طرح دار و فویل دار در خشت سر مازندران | فروشگاه مرکزی انواع ایزوگام دلیجان در مازندران طرح دار و ساده

ایزوگام خشت سر

بزرگترین مرکز پخش ایزوگام در مازندران

مدیریت : خانم اسدی

09391218582

با بیش از 20 سال سابقه در فروش و اجرا

نازلترین قیمت با بهترین کیفیت و با سریعترین اجرا در نصب  و ضمانت نصب

قیمت ایزوگام از متری 80 الی 140  هزار تومان

اجرت نصب از 20 هزار الی 30 هزار تومان

هزینه داربست و حمل ایزوگام با مشتری می باشد

فروش به صورت خرده و عمده در شهرهای آمل – سرخرود – محمودآباد – بابلسر – چمستان – ایزدشهر – رستمرود – خشت سر

هم به صورت نقد هم به صورت اقساط

بلند مدت آماده همکاری با شما عزیزانیم

پخش عمده ایزوگام در استان مازندران

ایزوگام خشت سر

ایزوگام نوعی عایق رطوبتی پیش ساخته است. محصولی دو لایه از تیشو الیاف شیشه و پلی استر که توسط قیر تقویت شده با پلیمرها پوشیده شده است. ایزوگام به منظور آب بندی قسمت‌های مختلف سازه‌های ساختمانی و تأسیساتی به کار گرفته می‌شود. استفاده از این بستر پلیمری به منظور آب‌بندی ساختمان اولین بار در کشور ایتالیا انجام گرفته و خطوط تولید آن در ایران الگو برداری شده است.

ایزوگام خشت سر

امروزه ایزوگام بعنوان یک محصول کاملاً بومی در اختیار مصرف‌کنندگان ایرانی قرار می‌گیرد. درواقع ایزوگام، نام تجاری نوعی عایق آماده (پیش ساخته) ضدآب برای پوشاندن پشت بام، سرویسهای بهداشتی، پی ساختمان، دیواره‌های بیرونی، استخر و مانند آن است که مانند پوششی برای جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت عمل می‌کند.

آنچه مشخص است ایزوگام دارای ریشه لاتین (ریشه پارسی برای آن نمی‌توان یافت) متشکل از دو بخش ایزو و گام می‌باشد. ایزو یا iso در اصل کلمه ای با ریشه فرانسوی مخفف isole هست که در انگلیسی isolate به کار برده می‌شود و به معنی جدا کردن یا عایق دار کردن است. گام یا gam نیز به معنی گردآوری و جمع کردن است.

عایق بندی رطوبتی ساختمان‌ها که تا چهل سال گذشته به صورت سنتی، با آسفالت و قیر گونی انجام می‌گرفت با پیدایش عایق‌های رطوبتی و مزیت‌های این نوع عایق‌ها به تدریج جای خود را به این عایق‌ها دادند. امروزه در بیش‌تر ساختمان‌ها چه در مرحلهٔ پی و فونداسیون و چه در ایزولاسیون دیوارها، سرویس‌ها و پشت بام، ایزولاسیون با لایه عایق رطوبتی ایزوگام انجام می‌گردد.

ایزوگام خشت سر

برای آن که دقیقتر بدانیم ایزوگام چیست باید تاریخچه آن را مرور کنیم. حفاظت از سکونت گاه در برابر رطوبت از همان ابتدای روبرو شدن انسان با پدیده بارندگی اولویت بوده است. بشر مجبور بوده برای جلوگیری از بوی نامطبوع و حشره، محل زندگی خود را در مقابل رطوبت محافظت کند.

ایزوگام خشت سر

در گزارش‌ها باستان‌شناسی از بقایای سکونت گاه‌های کشف شده نشانه‌های زیادی وجود دارد. نشانه‌هایی که ثابت می‌کند انسان از ترکیب قیر معدنی با نوعی خاک رس (با دانه‌های ریز) بهره می‌گرفته است. آمیخته‌ای از قیر پخته شده و خاک رس جهت عایق بندی رطوبتی (waterproofing) و حتی به عنوان ملات به چشم می‌خورد. این نشانه‌ها مربوط به دوره ایلامی است.

برچسب ها :

پیشنهادها

آمار پیشنهاد : 0  پیشنهاد این تبلیغ

شما هم پیشنهاد دهید

برای پیشنهاد دادن باید وارد سایت شوید *

قیمت

classiera loader

دیدگاه

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های موردنیاز مشخص شده اند. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید