بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی فیروزکوه

1 از
قبلی بعدی

جزئیات آگهی

  • شناسه تبلیغ: 24984

  • تاریخ ارسال: 2024/02/03

  • شرایط: بدون استفاده

  • موقعیت مکانی : تهران

  • شهر: فیروزکوه

  • بازدیدها: 41

توضیحات آگهی

بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی فیروزکوه | بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی ساده وب و اندروید | نرم افزار حسابداری فرآیندهای مالی مفید

نرم افزار حسابداری فروشگاهی فیروزکوه

نرم افزار حسابداری | نرم افزار حسابداری فروشگاهی و شرکتی | نرم افزار حسابداری فرآیند های مالی های مفید بسیار مفید و کاربرد آسان برای کلیه مشاغل و شرکتها و کارگاهای تولیدی و فروشگاه های بزرگ و کوچک در ایران

بهترین نرم افزار حسابداری فیروزکوه

نرم افزار حسابداری تهران | بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی در تهران | بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی اندروید | فرایندهای مالی

پروژه های ما

می خواهید نمونه کارهای ما را ببینید؟ مشکلی نیست. با ما تماس بگیرید.
آدرس ما
تهران : خیابان آزادی خیابان شادمهر
دپارتمان فروش
تلفن: 09362800321  himofid@gmail.com
دپارتمان پشتیبانی تلفن:09137702357  instagram:himofid

جهت استفاده آزمایشی به صورت رایگاه بر روی لینک زیر کلیک نمائید

http://www.himofid.ir/login.aspx

مدیریت نرم افزار حسابداری فرایندهای مالی

صد در صد این روزها هر شخصی مثل من و شما برای کنترل هزینه و درامدهای شخصی نیاز دارد به یک برنامه ساده ، مفید ، هوشمند و کارا و همراه بر روی گوشی تبلت و سیستم رایانه برای آرامش مالی بیشتر ، من برای مدیریت و کنترل فرآیندهای مالی شخصی و دفتر کارم از این سیستم استفاده میکنم و از این برنامه راضی هستم پیشنهاد میدم از همین حالا به این برنامه نرم افزاری مجهز شوید تا با آرامش خاطر کار و زندگی خود را سپری نمائید .

دیدگاه ما در تولید نرم افزار حسابداری مدیریت فرایندهای مالی

دیدگاه ما این است که در زمینه تولید برنامه های ویژه مدیریت فرایندهای مالی متخصص باشیم. ما بر این باوریم که مسئولیت ما در این شرکت ایجاب می‌کند که تولید نرم افزاررا به سمت رویکردی سالم تر و شفاف ترحرکت دهیم. نقش ما در این حوزه صرفاً فروش محصولات نیست، بلکه هدف ما آن است تا ضمن عرضه بهترین برنامه، یک نام تجاری را معرفی نماییم که مردم به آن اعتماد داشته و از آن الهام بگیرند.
هدف تیم نرم افزار حسابداری فرایندهای مالی
هدف و ماموریت اصلی ما ارائه خدمات و راهکارهای مبتنی بر فناوری‌های نوین اطلاعات و ارتباطات است، تا بتوانیم گامی موثر در جهت بهبود و رفع نیازهای مشتریان و کسب‌وکارهای مختلف برداریم ما همواره در تلاشیم تا با پیشرفت تکنولوژی در دنیا همگام باشیم تا به عنوان یک مجموعه مهندسی و متکی بر دانش، بتوانیم در مسیر توانمندسازی و آموزش نیروی متخصص داخلی نیز، قدم کوچکی برداریم.

استراتژی تیم نرم افزار حسابداری فرایندهای مالی

ما می خواهیم با ارزش ترین تولید کننده در نظر مشتریان خود باشیم برای رسیدن به این هدف ، ما سعی می کنیم نیازهای مشتریان خود را شناسایی نموده و در ارتباط نزدیک با مشتریان خود کار کنیم تیم سامانه های مفید بدین منظور تلاش می نماید با استفاده از افراد متخصص و کارمندان ماهر ، توانائی و همچنین دامنه فروش محصولات و فعالیتهای خود را با کیفیت بالا گسترش دهد.

ویژه گیهایی که نرم افزار مدیریت فرایندهای مالی را ازدیگر نرم افزارهای حسابداری متمایز می کند

واکنش گرا
مفهوم شبکه‌های انعطاف‌پذیر این است که در آن برای اندازه عناصر صفحه به جای واحدهای مطلق مانند پیکسل یا پوینت از واحدهای نسبی مانند درصد استفاده می‌کنیم.

طراحی مدرن
در حالی که شلوغی برای افراد مختلف می تواند معنای زیادی داشته باشد ، اما در رابطه با طراحی مدرن ، در درجه اول به سادگی و کارائی اشاره دارد.

آیکون های زیبا
آیکون ها امروزه نقش کلیدی در طراحی وب دارند بطوری که حتی برای نشون دادن اطلاعات ازشون استفاده میشه .

نمونه کار ای جکس
تکنولوژی ایجکس می تواند کاری کند که هنگام تغییر یک صفحه به جای لود شدن کل آن فقط بخش تغییر داده شده لود شود .

تنظیمات رنگ
تنظیم رنگ و نور شامل تنظیمات سخت افزاری و نرم افزاری می شود .

پشتیبانی صوتی
ما برای هر گونه پیشنهاد،انتقاد و در خواست ایجاد حساب کاربری جدید اماده هستیم.

اعتبار سنجی مشتریان جدید نرم افزار حسابداری فرایند های مالی

همانگونه که مستحضر هستید متاسفانه تعدادی افراد سود جو هر ساله جهت اخذ خدمات به دفاتر شما بزرگواران مراجعه کرده و پس از گرفتن خدمت ، مبلغ نقدی و اقساط خود را در موعد مقررمطابق جدول توافق شده در مذاکره ، پرداخت نمی کنند. این موضوع مهم و مورد نیاز در تیم ما مطرح و جهت جلوگیری از ضرر و زیان شما بزرگواران سامانه تحت وب به نام ” ثبت واستعلام مشتریان یا اعتبار سنجی مشتریان” طراحی و پیاده سازی شده که قابلیت اضافه شدن کاربران شرکتهای دولتی و خصوصی را دارد تا با تلاش جمعی در ثبت و استعلام در این سامانه افراد سودجو نتوانند به بد حسابی خود ادامه بدهند و پیگیر تسویه حساب بدهی های معوق سررسید شده خود شوند .

کارمندان و بازاریابان جویای کارجدید

انسان خوشبخت نمی شود اگر برای خوشبختی دیگران نکوشد و همه آدمها شایسته یک زندگی خوب هستند   پس بیاییم برای شناسایی و معرفی کارمندان و بازاریابان جویای کار اطرافمان به کارفرمایان،مشخصات فردی آنها را ارسال و یا در این سامانه ثبت نمائیم .

پیشنهادها

آمار پیشنهاد : 0  پیشنهاد این تبلیغ

شما هم پیشنهاد دهید

برای پیشنهاد دادن باید وارد سایت شوید *

قیمت

classiera loader

دیدگاه

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های موردنیاز مشخص شده اند. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید