خدمات نگهداری از فضای سبز آمل

1 از
قبلی بعدی

جزئیات آگهی

  • شناسه تبلیغ: 4064

  • تاریخ ارسال: 2022/07/05

  • شرایط: بدون استفاده

  • موقعیت مکانی : مازندران

  • شهر: آمل

  • بازدیدها: 88

توضیحات آگهی

خدمات نگهداری از فضای سبز آمل

خدمات نگهداری از فضای سبز آمل | شرکت خدمات نگهداری از فضای سبز آمل | خدمات نگهداری از فضای سبز آمل مازندران | خدمات نگهداری از فضای سبز آمل در مازندران | خدمات نگهداری از فضای سبز آمل شمال | خدمات نگهداری از فضای سبز آمل در شمال

موسسه کشاورزی سوما سبز شمال با سابقه ای قریب به 10 سال در زمینه خدمات طراحی و  ایجاد و نگهداری فضای سبز در خدمت شما هم استانیهای عزیز می باشد .

خدمات نگهداری از فضای سبز آمل

نگهداری فضای سبز یکی از اصول اساسی در مدیریت فضای سبز محسوب می شود.در نگهداری سه کار اساسی انجام می شود .
آبیاری
در مناطقی که بارندگی سالیانه کمتر از 700میلی لیتر ویا غیر متعادل باشد باید در ایام خشک آب مورد نیاز فضای سبز را بوسیله آبیاری تامین کرد .
انواع آبیاری که در فضای سبز به کار گرفته می شود
الف) روش کرتی یا غرقابی
ب ) روش نشتی
پ ) روش بارانی
ت ) روش قطرهای

خدمات نگهداری از فضای سبز آمل

کود دهی

  • باتوجه به اینکه فضای سبز ما هر ساله یکنواخت و همان گیاه در محل ثابت است نیاز مبرمی به کود دهی دارد کود های اصلی که گیاهان به آن احتیاج دارند عبارتند ازازت ، فسفر،پتاس، کلسیم ،منیزیم وگوگرد و مواد دیگر به مقدار کم مورد نیاز هستند مواد غذای درجه دوم مانند آهن ،روی ،منگنز وغیره را باید تنهادر زمانی که کمبود آن در فضای سبز مشاهده شد اضافه کرد کود های حیوانی دارای ارزش غذایی چندانی نیستند و بیشتر به خاطر بهبود خواص فیزیکی خاک وبالا بردن قدرت نگهداری آب مورد مصرف قرار می گیرند .
  • خدمات نگهداری از فضای سبز

اصول هرس وتربیت

  • بطور کلی هرس عبارتست از قطع کامل یا جزیی شاخه ،ریشه ،پوست ،برگ،گلویا میوه به منظور تحت تاثیر قرار دادن و هدایت نحوه رشد و باروری گیاه
  • دلایل و فواید هرس

1- سلامت گیاه با حذف شاخه های مزاحم ،خشک شده،آفت زده ومریض
2- ایجاد شکل ویژه در تاج گیاه که در فضای سبز جهت تزیین مد نظر قرار می گیرد
3- ایجاد تعادل بین شاخه ،برگ وریش
4-جوان ساختن درختان مسن

آمل ( تلفظ راهنما·اطلاعات) یک شهر در استان مازندران و مرکز شهرستان آمل است. آمل یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران، قطب صنعت و صادرات و فرهنگ استان مازندران،[۴][۵] پایتخت برنج ایران، قطب زیست‌فناوری و نبوغ ایران،[۶] یکی از قدیمی‌ترین مراکز یک‌جانشینی جهان،[۷] از شهرهای مهم ترابری، کشاورزی، گردشگری، معدنی و صنعتی ایران و از مهم‌ترین شهرهای مرتبط به علم در تاریخ معروف به شهر تاریخ و فلسفه است.

خدمات نگهداری از فضای سبز 

[۸] پیشینه شهر آمل به زمان آماردها بر می‌گردد و در تاریخ نوشتاری نیز، مانند شاهنامه آمل از مراکز مهم اتفاقات بوده‌است.[۹] آمل در زمان زیاریان، علویان پایتخت ایران و در زمان اشکانیان یکی از مراکز ایران بود و در زمان افریدون تا زمان بهرام گور نیز آمل تختگاه و پایتخت ربع مسکون است.[۱۰] این شهر به دو منطقه شهری تقسیم می‌شود.[۱۱] آمل سومین شهر پرجمعیت استان مازندران است.

خدمات نگهداری از فضای سبز 

این شهر معروف به شهر علم و فلسفه و تاریخ، شهر بام ایران،[۱۳] شهر هزار سنگر[۱۴] شهر مادها و اولین شهر علویان[۱۵][۱۶] است. واژه آمل، حرف «آ» در زبان ایرانیان قدیم کاربرد «ضد» داشته و «مُل» به معنی مرگ و «آمل» ترکیبی از ضد مرگ مانند امرداد و مرداد است. آمل به معنی بی مرگ است یعنی تو را مرگ مباد. هفت شهر، آمرداد، آموی و آمله نیز دیگر نام‌های آمل در طول تاریخ بوده‌است.

خدمات نگهداری از فضای سبز 

بام ایران اشاره به دماوند است که در بخش لاریجان شهرستان آمل قرار دارد. همچنین آملی به عنوان دروازه ورود شمال ایران نیز شناخته می‌شود.[۱۷][۱۸] بر روی سکه‌های ساسانی، نام شهرهایی که سکه در آن‌جا زده شده با علامت اختصاری مشخص گردیده‌است، اِم علامت شهر آمل بوده‌است.[

پیشنهادها

آمار پیشنهاد : 0  پیشنهاد این تبلیغ

شما هم پیشنهاد دهید

برای پیشنهاد دادن باید وارد سایت شوید *

قیمت

classiera loader

دیدگاه

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های موردنیاز مشخص شده اند. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید