خرید کانکس عباس آباد

1 از
قبلی بعدی

جزئیات آگهی

توضیحات آگهی

خرید کانکس عباس آباد | خرید کانکس ویلایی و نگهبانی و کارگاهی نو دست دوم عباس آباد | خرید و اجرای کانکس ویلایی در محل | کانکس قیمت مناسب مازندران

خرید کانکس عباس آباد

گروه فنی مهندسی اکبری با هدف فروش کانکس و کانتینر و ساخت و تولید انواع کانکس در شهرهای شمالی ایران در استان مازندران : شروع به فعالیت کرده است تا با ساخت و فروش ویلا پیش ساخته- کانکس و کانتینر های با کیفیت و قیمت مطلوب بخشی از نیاز بازار برآورده کند .

کانتینر کانکس ویلا پیش ساخته عباس آباد

گروه فنی مهندسی اکبری تولید کننده ، ساخت کانکس ، ساخت ویلا پیش ساخته و کیوسک و کانکس ، قبول سفارش ساخت انواع کانکس در ابعاد مختلف با توجه به نقشه (پلان) دلخواه در کانکس سازی در شمال.

کانتینر کانکس ویلا پیش ساخته عباس آباد

۰۹۱۱۲۲۰۵۸۶۰

مدیریت : آقای اکبری 

۰۹۱۱۲۲۰۳۷۲۹

خرید کانکس عباس آباد

تولیدات گروه صنعتی کانکس اکبری  در دو حالت کلی بصورت تیپ و سفارشی می باشند. همچنین برای اطلاع از قیمت دیگر محصولات اختصاصی و طرح های خاص می توانید با دفتر فروش اکبری تماس حاصل نموده تا همکاران ما شما را در این رابطه راهنمایی نمایند.

خرید کانکس عباس آباد
کارشناس خرید کانکس کیست

گاهی وقتها جهت اینکه آیا در محل شما امکان ساخت کانکس یا حمل آن به محل مورد نظر شما وجود دارد یا خیر، و یا حتی در مورد اینکه چه نوع سازه ای در محل شما از نظر مصالح و هزینه بهترین گزینه است دچار تردید شده که راهنمایی های تلفنی نیز این گره را از کار شما بازنکنند.
در این حالت کارشناس کانکس که شخصی تحصیل کرده در رشته های مهندسی با سابقه چندین ساله در صنعت کانکس سازی و سازه های پیش ساخته است از طرف کانکس راکو به محل شما اعزام گردیده تا بصورت حضوری برسی های لازم را انجام داده و به سوالات شما پاسخ دهد.

وظایف و خدمات کارشناس خرید کانکس

1. حضور در محل متقاضی
2. برسی شرایط کمی و کیفی محل مورد نظر
3. درصورت نیاز به حمل، برسی محل تخلیه و نحوه قرارگیری سازه
4. مشاوره بهترین نوع سازه مورد نیاز
5. مشاوره قیمت کانکس
6. برسی مشخصات فنی سازه ای که در محل وجود دارد و ارزش گذاری کانکس دست دوم
7. مشاوره هزینه تعمیرات و بازسازی کانکس

کارشناسی طرح کانکس
اگر در مرحله طرح توجیهی یا طراحی کانکس هستید نیز می توانید از خدمات کارشناسی کانکس چه بصورت حضوری و چه بصورت آنلاین برخوردار شوید.
کارشناسان ما اطلاعات فنی و اجرایی طرح مورد نظر را در اختیار شما گذاشته و توصیه ها و مشاوره های لازم را برای بهبود کیفیت طرح و سازه به شما ارائه می کنند.
همچنین خدمات طراحی کانکس گروه مهندسین اکبری می تواند هر آنچه که شما در ذهن خود از سازه مورد نظر دارید را تبدیل به طرحی اجرایی و کاربردی مطابق بودجه و انتظارات شما کند.
خرید کانکس در مازندران

پیشنهادها

آمار پیشنهاد : 0  پیشنهاد این تبلیغ

شما هم پیشنهاد دهید

برای پیشنهاد دادن باید وارد سایت شوید *

قیمت

classiera loader

دیدگاه

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های موردنیاز مشخص شده اند. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید