شمش و بیلت آلومنیوم در گیلان

1 از
قبلی بعدی

جزئیات آگهی

  • شناسه تبلیغ: 5841

  • تاریخ ارسال: 2022/11/29

  • شرایط: بدون استفاده

  • موقعیت مکانی : گیلان

  • شهر: رشت

  • بازدیدها: 84

توضیحات آگهی

شمش و بیلت آلومنیوم در گیلان

شمش و بیلت آلومنیوم در گیلان | فروش شمش و بیلت آلومنیوم در گیلان | شمش و بیلت آلومنیوم گیلان | قیمت شمش و بیلت آلومنیوم گیلان | قیمت روز شمش و بیلت آلومنیوم گیلان | فروش پروفیل شمش و بیلت آلومنیوم گیلان | فروش شمش و بیلت آلومنیوم گیلان در شمال ایران | شمش و بیلت آلومنیوم در ایران | فروش عمده شمش و بیلت آلومنیوم شمال ایران | صادرات شمش و بیلت آلومنیوم | تهاتر شمش و بیلت آلومنیوم  | تهاتر پروفیل و شمش و بیلت آلومنیوم

 

گروه تجارت آلوم نگین قصران مجموعه ایست از شرکت های تجاری که در جهت پیشبرد اهداف همسو در راستای سرعت بخشی و تسهیل امر بازرگانی اعم ازصادرات و واردات از ایران به کشورهای مختلف تشکیل گردیده است.

موسسان مجموعه آلوم نگین قصران با تجربه ای بیش از 30 سال با هدف گسترش فعالیتهای بازرگانی داخلی و خارجی شروع به کار نموده اند.

در زمان حال که مباحث قیمت ، کیفیت ، آشنایی با بازار بومی هر کشور و داشتن اطلاعات کافی در تجارت ، حرف اول را میزنند ، تنها شرکت ها و افرادی میتوانند موفق شوند که به این موارد توجه و آشنایی کامل داشته باشند.

گروه تجارت آلوم نگین قصران با تکیه بر زحمات و تلاش مستمر چند ساله خود ارتباط تنگاتنگ و مستحکمی با کشورهای مختلف ایجاد کرده

شرکت آلوم نگین قصران در امر تهیه و نوزیع بیلت شمش و پروفیل آلمینیوم با عیارهای مطلوب آماده هرگونه همکاری با شرکنهای داخلی و خارجی را اعلام می نماید

ما همیشه پاسخگو هستیم

ما همیشه خوشحال هستیم که به شما کمک کنیم، تماس بگیرید

تلفن: 09214213728 حبیبی نماینده ویژه آلوم نگین قصران

شمش و بیلت آلومنیوم گیلان

بیلت آلومینیوم
حائز اهمیت است آلیاژ آلومینیوم مصرفی آن است که به کاربرد آنها بستگی دارد. منظور از کاربرد، مجموعه ویژگیهایی است که هر صنعتی به آن دلیل فلز آلومینیوم را انتخاب می نماید. خم پذیری، استحکام و سختی، خوش تراش بودن، مقاومت خوردگی، انعطاف پذیری، کیفیت سطح، آنادایزینگ و …
آنچه در مورد بیلت آلومینیوم ویژگی هایی هستند که هر کدام درباره مورد استفاده قرار گرفتن آلومینیوم مهم می باشند.
در آلوم نگین قصران می توانیم از مقادیر کم بیلت آلومینیوم ، تا تناژهای های بزرگ و سنگین را به راحتی برای شما تهیه نمائیم. هدف ما این است که دقیقا آنچه را که نیاز دارید به شما بدهیم. یکی از اهداف آلوکست، فروش انواع مواد اولیه آلومینیوم با آلیاژهای متفاوت است با قیمتهای رقابتی و مناسب برای شما.
انواع بیلت موجود
بیلت آلومینیومی سری ۲۰۰۰
بیلت آلومینیومی سری ۳۰۰۰
بیلت آلومینیومی سری ۴۰۰۰
بیلت آلومینیومی سری ۵۰۰۰
بیلت آلومینیومی سری ۶۰۰۰
بیلت آلومینیومی سری ۷۰۰۰
انواع بیلت
انواع بیلت های آلویمینومی موجود به شرح ذیر می باشد :
انواع آلیاژها:
سری ۱۰۰۰ ، ۳۰۰۰ ، ۴۰۰۰ ، ۵۰۰۰ ، ۶۰۰۰ و …

سایز موجود (میلی متر):
۶ اینچ ، ۷ اینچ ، ۸ اینچ ، ۹ اینچ ، ۱۰ اینچ و …

طول موجود:
۴۰۰ تا ۶۰۰۰ میلیمتر (± ۱۰ میلیمتر)

توضیح در مورد انواع بیلت آلومینیوم باید گفت یکی از محصولات نیمه ساخته ریخته گری آلومینیوم که به صورت شمش می باشد به حساب می آید و کاربرد هایی در صنایع اکستروژن آلومینیوم و دیگر صنایع دارد و در ابعاد و اندازه و قطر های مختلفی (بیشتر بیلت 7 اینچ ) بر حسب سفارشاتی که از مشتریان می گیرند تولید می شود.
بیلت آلومینیوم از محصولاتی است که در صنایع ریخته گری آلومینیوم بیشترین کاربرد را دارد که بیشترین موردی که مصرف می شود ریخته گری در صنعت اکستروژن آلومینیوم می باشد.

شمش و بیلت آلومنیوم  

شمش آلومینیوم خشک آلیاژی با آنالیزLM 24 ،LM 4 ،LM 2 ، ۴۲۱ و 365 تولید شده در کارخانه آلوم نگین قصران به نرخ روز به قیمت درب شرکت به فروش می رسد.

شمش های آلومینیومی آلیاژی برای ریخته گری مورد استفاده قرار می گیرند هر یک با توجه به خواص مورد انتظاری که از قطعه باید از ترکیبات شیمیایی خاصی تولید گردند.

فروش شمش های آلومینیومی با هر آنالیزی در شرکت های داخلی امکان پذیر است. برای ارسال درخواست آنالیز مورد نیاز ، مقدار سفارش برای مدت مشخص ، کاربرد آن و سایر اطلاعات را مد نظر قرار دهید.

شمش و بیلت آلومنیوم گیلان

شمش و بیلت آلومنیوم گیلان شرکت آلوم نگین قصران

چرا گروه تجاری آلوم نگین قصران ؟

کیفیت
تمامی محصولات آلوم نگین قصران با ضمانت کیفیت ارائه می گردد
مناسب ترین قیمت
ارائه مناسب ترین قیمت در بازار
نیروی متخصص
نیروی متخصص این شرکت تمامی محصولات خود را تحت آزمونها و کنترل های لازم قرار می دهد تا آلیاژی با کیفیت و استاندارد در اختیار مشتریان خود قرارد دهد.
آزمایش دقیق محصول
دارای پیشرفته ترین آزمایشگاه جهت تست و بررسی محصولا از نظر کوانتومتری و تجهیزات متالوگرافی

پیشنهادها

آمار پیشنهاد : 0  پیشنهاد این تبلیغ

شما هم پیشنهاد دهید

برای پیشنهاد دادن باید وارد سایت شوید *

قیمت

classiera loader

دیدگاه

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های موردنیاز مشخص شده اند. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید