شیشه ساختمان در سرخرود

1 از
قبلی بعدی

جزئیات آگهی

  • شناسه تبلیغ: 6485

  • تاریخ ارسال: 2022/12/07

  • شرایط: بدون استفاده

  • موقعیت مکانی : مازندران

  • شهر: سرخرود

  • بازدیدها: 137

توضیحات آگهی

شیشه ساختمان در سرخرود

شیشه ساختمان در سرخرود | شیشه ساختمان مازندران در سرخرود | فروش و نصب شیشه دو جداره رفلکس و سکرویت سرخرود | فروش عمده شیشه ساختمانی سرخرود | نمایندگی فروش شیشه ساختمانی سرخرود | فروش شیشه های ساختمانی سرخرود | بازار فروش شیشه ساختمانی سرخرود | فروش شیشه دو جداره و شیشه خم ساختمان مازندران محمودآباد سرخرود

تلفن جهت سفارش خرید با شماره :

قیمت شیشه سکوریت

برای اطلاع از قیمت دقیق با بخش فروش تماس بگیرید.
شیشه یک جامد بی‌ریخت (غیر بلوری) است که می‌تواند رفتار انتقالی از یک جامد سخت و شکننده به یک مادهٔ مذاب لاستیک شکل و برعکس داشته باشد. این رفتار که انتقال شیشه نام دارد در محدودهٔ مواد بی‌ریخت یا بی‌ریخت‌های نیمه بلوری دیده می‌شود.
در حدود ۱٬۵۰۰ پیش از میلاد، بطری‌های شیشه‌ای برای نخستین بار در مصر مورد استفاده قرار گرفت.[۱]

تعاریف مختلف شیشه در دانش

تعریف شیشه در دانش متفاوت است، شیشه به هر جامدی گفته می‌شود که هیچ ساختار بلوری ندارد (مانند جامد بی‌ریخت) و در برابر گرما و مذاب شدن رفتاری مانند انتقال شیشه از خود نشان می‌دهد. این گونه شیشه می‌توان گفت از مواد گوناگونی به‌دست می‌آید مانند آلیاژ فلزها، گدازه‌های یونی (یون ذوب شده)، محلول آبی، مایع‌های مولکولی و بسپارها. در بسیار کاربردها (بطری، محافظ‌های چشمی)، شیشه‌های بسپاری (شیشهٔ اکریلیک)، پلی‌کربنات، پلی‌اتیلن ترفتالات گزینهٔ سبک تری نسبت به شیشه‌های سیلیکاتی اند.
تعریف فرهنگ معین: شیشه جسمی است شفاف و حاکی ماورا و شکننده و مخلوطی است از سیلیکات‌های قلیایی. این اجسام را در کوره و در قالب می‌ریزند.

یک ساختمان که در آن شیشه ساختمانی به کار نرفته باشد را معرفی کنید؟! تقریبا در همه ساخت و سازهای ساختمانی، از شیشه ها به عنوان یک متریال ناگیر استفاده می کنند. شیشه ساختمانی را در مصارف ساختمانی به کار می برند. هیچ می دانید پرکاربردترین استفاده از شیشه، در امر ساخت و ساز است؟ طراحان معماری به شیشه ساختمانی به عنوان یک متریال ضروری و بسیار قدرتمند نگاه می کنند.

در قسمت های مختلف ساختمان از جمله در، دیوار، پنجره، سقف و مبلمان های داخلی شیشه به کار می رود. برای همین بهتر است شما ابتدا با انواع شیشه های ساختمانی و ویژگی های مختلف آنها آشنایی داشته باشید. شیشه عادی ترکیبی از سه ماده آهک، سیلیس و کربنات سدیم است.در این حالت شیشه های عادی سخت، ترد، شفاف و نورگذر است و سختی آن معادل 6 تا 7 است.  مانند شیشه های سکوریت یا نشکن که مقاومت ده برابر شیشه های عادی دارد.

کاربرد انواع شیشه های ساختمانی

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و امکانات روزافزون دیگر امکان استفاده از شیشه به عنوان یک المان سازه ای وجود دارد. این امکان مورد توجه بسیاری از معماران قرار گرفته است. زیرا علاوه بر زیبایی، حداکثر نور و زاویه دید را برای پروژه به ارمغان می آورد.

شیشه جهت مصارف گوناگونی در فضاهای داخلی و خارجی ساختمان ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله این مصارف می توان به درب شیشه ای، نرده شیشه ای، پارتیشن شیشه ای، نما و سقف شیشه ای، کف شیشه ای، ویترین فروشگاهی و… اشاره کرد.

 

پیشنهادها

آمار پیشنهاد : 0  پیشنهاد این تبلیغ

شما هم پیشنهاد دهید

برای پیشنهاد دادن باید وارد سایت شوید *

قیمت

classiera loader

دیدگاه

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های موردنیاز مشخص شده اند. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید