فروش ویلا در سرخرود خط دریا

1 از
قبلی بعدی

جزئیات آگهی

  • شناسه تبلیغ: 10601

  • تاریخ ارسال: 2023/01/14

  • شرایط: بدون استفاده

  • موقعیت مکانی : مازندران

  • شهر: سرخرود

  • بازدیدها: 148

  • وب سایت: ویلا تک

توضیحات آگهی

فروش ویلا در سرخرود خط دریا

فروش ویلا در سرخرود | فروش ویلا در سرخرود خط دریا | خرید ویلا ارزان در سرخرود | قیمت آپارتمان ویلا سرخرود خط دریا | قیمت ویلا در سرخرود | ویلا زیرقیمت سرخرود | خرید ویلا سرخرود در نیاز شمال مشابه دیوا و شیپور و نیاز روز

حوضه فعالیت املاک ویلا تک شهرهای سرخرود، محمودآباد، آمل، بابلسر، نواحی ساحلی مازندران و مناطق ییلاقی آمل و همچنین روستاهای اطراف آمل، محمودآباد، سرخرود، فریدون‌کنار، دابودشت و… را تهد پوشش دارد و بهترین فایل‌های فروش این مناطق را در اختیار دارد. گروه املاک ویلا تک با اطلاعات به‌روز و دقیق و تجربه‌ای که در زمینه معاملات ملکی دارند به شما مشاوره و راهنمایی می‌دهند تا سرمایه‌گذاری امن و پرسودی داشته باشید.

01143239307 تلفن دفتر

09115706548

09391218582

09391218582

مدیریت حبیبی – هاشمی

شما تا حالا به سرخرود سفر کردید؟ در کدام روستا ویلا گرفتید؟ تجربه خوبی از این شهر و روستاهایش داشتید؟

ویلا فروشی سرخرود در روستاهای چاکسر – درویش آباد – حاجي كلاسفلي – حاجي كلا عليا – زنگي كلاسفلي – اسلام محله – گل محله – زنگي كلاعليا – افراسرا – احمد آباد كليج – سيرجارون – علويكلامير – كنس مرز – ميرده سفلي – ميرده عليا – وازيک – اسکنده – افراتخت – اورطه دشت – روستای اورطه دشت – فرامده – تازه آباد – عبداله آباد – علي آباد – زردآب – اسدالله آباد چهارافرا -كلمرزعليا – درياسر – رودپشت – بيشه كلا – عزت آباد – علمده غربي – علمده شرقي – معلم كلا – سياه كلا – ملاكلا – ولم عليا

ویلا فروشی در سرخرود

خط دریا سرخرود به نوار ساحلی سرخرود گفته می‌شود که در فاصله نزدیکی از فریدون کنار قرار دارد. خط دریا در حقیقت یک مکان اختصاصی در حوزه بخش سرخرود به شمار می‌رود. سرخرود تحت نظر شهرداری محمودآباد اداره می‌شود و به خودی خود، یک بخشداری مجزا دارد تا به امور این منطقه رسیدگی کند.

ویلا فروشی در سرخرود

مزیت دیگری که برای خط دریا سرخرود از نظر امکانات و نحوه ساخت و ساز معرفی شده، نظم و ترتیب خاصی است که در ساخت مسیرها و کوچه‌ها به کار رفته است. طبق اصول محوطه سازی و جاده‌سازی، خط دریا در این منطقه به بهترین شکل طراحی و ساخته شده است.

ویلا فروشی در سرخرود

در خط دریا سرخرود، ۳ جاده اصلی به نام بوستان، گلستان و بهارستان وجود دارد. هر کدام از این سه جاده اصلی در دو ضلع غربی و شرقی به سمت دریا امتداد پیدا می‌کنند؛ به این مفهوم که برای بوستان، مناطق بوستان غربی و شرقی را داریم و برای گلستان و بهارستان هم همین ترتیب رعایت می‌شود؛ یعنی گلستان غربی و شرقی و بهارستان غربی و شرقی.

در این منطقه ساحلی، خیابان گلشهر وجود دارد که در حال حاضر در حال ساخت و طراحی و توسعه مجدد است. این خیابان قرار است به بزرگترین خیابانی تبدیل شود که جاده را به ساحل متصل می‌کند. طول این مسیر حدود 300 متر و عرض آن، ۳۰ تا ۳۵ متر گزارش شده است.

مسیر دیگری که در خط دریا سرخرود وجود دارد به نام خیابان ناهارخوران معروف است. در این خیابان، برج‌های ساحلی بسیار زیبا با معماری منحصر به فرد ساخته شده‌اند. این منطقه به طور کلی ۳ ورودی اصلی و چند ورودی فرعی دارد. از ورودی‌های فرعی به ندرت استفاده می‌شود. ورودی اصلی این خط ساحلی همان بلوار دریا است که به خیابان گلشهر منتهی می‌گردد.

ویلا فروشی در سرخرود

سرخ رود یکی از شهرهای استان مازندران ایران است. این شهر مرکز بخش سرخ‌رود شهرستان محمودآباد است. این شهر در ۶ کیلومتری غرب فریدون‌کنار و پانزده کیلومتری شرق محمودآباد در کنار دریای خزر و در انتهای مسیر رودخانهٔ هراز به دریای خزر قرار دارد.

ویلا فروشی در سرخرود

تاریخچه

در مورد وجه تسمیه و علت نامگذاری سرخرود به این نام نظرات مختلفی وجود دارد. یکی از این نظرات که از سفرنامه مسیو بهلر در زمان ناصرالدین‌شاه آمده‌است. علت نامگذاری این شهر را نام رودی می‌داند که از شمال کوه دماوند سرچشمه می‌گرفته‌است. این رودخانه همان هراز می‌باشد که از قسمت غربی شهر عبور می‌کند و به دلیل طغیانی بودن رودخانه هراز و سایش بستر مارنی ولسی رودخانه منجر به گل آلود شدن رودخانه در پایین دست شده و رنگ متمایل به سرخ می‌گرفته‌است که به مرور زمان بعنوان نشانه ای برای ساکنین این سامان درآمده و ساکنین جناحین این رودخانه را سرخرود می‌نامیده‌اند.

ویلا فروشی در سرخرود

در گذشته این شهر استقرار در منطقه ساحلی تبادلات و ارتباط دریایی این سامان را با شهرهای قفقاز نظیر بادکوبه، باکو و غیره را فراهم می‌کرده‌است.

جمعیت[ویرایش]

بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر برابر با ۱۲٬۳۴۵ نفر جمعیت بوده‌است.[۱] مردم سرخرود به گویش آملی که گویشی از زبان مازندرانی است صحبت می‌کنند.[۲]جمعیت بومی این شهر حدود دوازده هزار نفر است.

جغرافیا[ویرایش]

شهر سرخ رود ساحل‌های زیبایی دارد. همچنین این شهر در زمستان میزبان چند هزار قوی مهاجر می‌باشد. سرخرود یک شهر توریستی کوچک در میانه دو شهر محمودآباد و فریدون‌کنار در است که به دلیل نزدیکی به شهر آمل و همچنین موقعیت آن در وجود دشت‌های سرسبز و زیبای دامنه البرز و چشم‌اندازهای زیبایی که دارد به عنوان یک شهر توریستی شناخته شده‌است.

ویلا فروشی در سرخرود

ویلا (به فرانسوی و انگلیسی: Villa) به ساختمانی گفته می‌شود که در تعریف امروزه از چهار طرف به بیرون نما داشته باشد و معمولاً آن را در اطراف شهرها یا در ییلاق‌ها می‌سازند. البته در بعضی از کشورها قوانین ساخت و ساز به شهروندان اجازهٔ ساخت ویلا در داخل شهر را می‌دهد و خانه‌های مسکونی به صورت ویلایی ساخته می‌شوند. ویلا یک سازه یک سطحی (ویلای فلت “flat”) و یا دو یا چند سطح می باشد، که ویلای دو سطحی را دوبلکس “duplex” و سه سطحی را ویلای تریبلکس “triplex” ومی نامند.

ویلا فروشی سرخرود

پیشینه[ویرایش]

ویلای روتوندا یکی از ویلاهای عصر رنسانس

ساخت ویلاها از جمهوری روم باستان شروع شد و در آن زمان ساختمان‌های ارزشمند افراد طبقه بالای اجتماع به صورت ویلا در محوطه‌ها یا باغ‌های وسیع ساخته می‌شدند که بعد از فروپاشی امپراتوری روم توسط کلسیا کاربریشان تغییر کرد و به صورت صومعه استفاده می‌شدند و در قرون وسطی بعد از تعمیر و تغییراتی دوباره به صورت ساختمان‌های اشرافی مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

برخی از ویلاهای عصر رنسانس هنوز نیز سالم هستند. ویلای روتوندا از عصر رنسانس تا به امروز بطور کامل سالم مانده است

کانال ویلا فروشی در سرخرود | وب سایت ویلا فروشی در سرخرود

پیشنهادها

آمار پیشنهاد : 0  پیشنهاد این تبلیغ

شما هم پیشنهاد دهید

برای پیشنهاد دادن باید وارد سایت شوید *

قیمت

classiera loader

دیدگاه

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های موردنیاز مشخص شده اند. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید