فوم بتن در محمودآباد

1 از
قبلی بعدی

جزئیات آگهی

  • شناسه تبلیغ: 10055

  • تاریخ ارسال: 2023/01/10

  • شرایط: بدون استفاده

  • موقعیت مکانی : مازندران

  • شهر: محمود آباد

  • بازدیدها: 121

توضیحات آگهی

فوم بتن در محمودآباد

فوم بتن در محمودآباد | قیمت فوم بتن در محمودآباد | خرید فوم بتن را از دفتر فروش ایمن بتن انجام دهید | اجرای دستگاه فوم بتن | قیمت هر متر مکعب فوم بتن در ساخمان | قیمت فوم بتن

فووم بتن محمودآباد

برای کسب اطلاعات بیشتر هر زمان از شبانه روز می توانید باشماره تلفن های مندرج ارتباط برقرار نمایید.

 (واحد فروش، مشاوره و اجرا :

09112202990 علی تبار

 ارتباط برقرار نمایید.

تلفن : ۰۱۱۴۴۸۵۷۰۹۱

فکس : ۰۱۱۴۴۸۵۷۰۹۲

 ارتباط برقرار نمایید

 

موقعیت: مازندران

وب سایت: —-

پست الکترونیکی: —-

اینستاگرام: —-

تلگرام: —

واتس آپ: 

آدرس: محمودآباد سرخرود

فوم بتن محمودآباد

فوم بتن محمودآباد

فوم بتن چیه؟ و چه مزایا، معایب داره

فوم بتن ملاتی است که از آب، سیمان، فوم کفزا (ماده ای شیمیایی و یا بر پایه پروتئین حیوانی از شاخ یا سم حیوانات) و ماسه بادی یا ماسه نرم ایجاد می شود. تراکم فوم بتن بسیار کم می باشد و همچنین عایق صوتی و حرارتی مناسبی است که سریع و آسان اجرا می شود و از نظر قیمت تمام شده هم کمی ارزان تر از روش سنتی (بتن با پوکه) می باشد.

فوم بتن پوشش جدیدی می باشد که به تازگی وارد صنعت ساختمان شده است. در این مقاله می توانید اطلاعات کاملی از آن به دست بیاورید. پس تا پایان متن را با حوصله مطالعه کنید.

فوم بتن چیست؟

همانطور که در بالاتر هم گفتیم نام دیگر آن، بتن سبک می باشد که از ترکیب آب، سیمان، فوم کفزار و ماسه بادی یا ماسه نرم ایجاد می شود. این نوع بتن به دلیل مشبک بودن و موجود بودن هوا در آن، عایق صوتی و حرارتی خوبی می باشد. این نوع بتن بعد از خشک شدن کامل بسته به وزن و طرح اختلاط مواد تشکیل دهنده ی آن دارای وزنی حدود ۴۰۰ تا ۱۷۰۰ کیلوگرم در هر متر مکعب می باشد.

بسیار از افراد میپندارند که فوم بتن جزئی از مصالح جدیدی در صنعت ساختمان می باشد اما جالب است بدانید که از سال ۱۹۸۰ میلادی با همکاری دانشگاه های آلمان و اروپا از فوم بتن شروع به استفاده و معرفی در سراسر جهان شد.

مزایا فوم بتن

۱. عدم حمل مواد اولیه به طبقات

۲. عایق دار کردن تاسیسات موجود در کف ساختمان

۳. مقاومت عالی در برابر یخ بندان و همچنین نفوذ آب

۴. امکان پمپ کردن آن تا ارتفاع ۵۰ متر از سطح زمین

۵. مقاومت فوق العاده بالا در برابر آتش سوزی عدم انتقال حرارت آتش

۶. کمی ارزان تر از روش سنتی (بتن همراه با پوکه معدنی) می باشد.

۷. امکان ایجاد برش در سطح فوم بتن برای اجرا یا تعمیر کردن تاسیسات

۸. عایق حرارتی و صوتی بسیار خوبی به دلیل وجود هوا و فضای متخلخل

۹. وزن سبکی حدود ۴۰۰ تا ۱۷۰۰ کیلوگرم در متر مکعب دارند و همین باعث کاهش وزن کل سازه می شود.

۱۰. سرعت اجرای حدود ۷ برابر بیشتر از روش سنتی یعنی اگر با روش سنتی ۸۰ متر مربع، کف سازی را اجرا کنیم با فوم بتن می توانیم حدود ۵۶۰ متر مربع در همان زمان اجرا کنیم.

فوم بتن محمودآباد

معایب فوم بتن

بعضی مواقع در بعضی از مقالات با عیبها زیاد فوم بتن مواجه می شویم که اگر دقت کرده باشید این مقالات در همان سایت ها و شرکت هایی که خدمات کف سازی و شیب بندی با روش سنتی را ارائه می دهند می باشند.

  • بعد از مدتی همانطور که بتن حرارت خودش را از دست می دهد، مقداری از آب را هم از دست می دهد و این مسئله باعث کاهش حجم بتن می شود) وجود دارد که دچار ترک خوردگی می شود اما ما می توانیم در ۲۸ روز اولیه با انجام عمل آوری دقیق و خوب از به وجود آمدن این مشکل جلوگیری کنیم.

فوم بتن محمودآباد

مدت زمان خشک شدن آن

از طریق افزودن افزودنیهای بتن می توان در مدت دوازده ساعت بتن را خشک کرد اما باید دقت داشته باشیم که در مدت زمان خشک شدن بتن عجله نداشته باشیم چرا که ممکن است به خاطر زود خشک کردن بتن از مقاومت بتن کاسته شود و حتی جمع شدگی در آن به وجود آید.

فوم بتن محمودآباد

نحوه ی اجرای فوم بتن

برای ساختن فوم بتن ابتدا ماسه بادی یا ماسه نرم به همراه سیمان و در آخر هم با آب در دستگاه میکسر مخلوط می کنیم، سپس فوم کفزا را در محفظه ی فوم ساز دستگاه با آب رقیق می کنیم و با استفاده از پمپ هوا از لوله ی مخصوص خروجی های ریز همراه با فشار زیاد برای تولید کف عبور داده می شود.

در مرحله ی بعد کف به وجود آمده در میکسر با دوغاب سیمان و آب مخلوط شده و حباب های ریز در کل ملات پخش می شوند. بعد از مخلوط کامل بتن با استفاده از پمپ، به طبقات پمپاژ می کنیم و به ضخامت حدودا ۱۰ سانتی متر روی سطح پخش و صاف می کنیم. بعد از اتمام اجرای کامل آن، برای جلوگیری از ترک های سطحی، حداقل باید تا ۳ روز سطح بتن مرطوب شود.

پیشنهادها

آمار پیشنهاد : 0  پیشنهاد این تبلیغ

شما هم پیشنهاد دهید

برای پیشنهاد دادن باید وارد سایت شوید *

قیمت

classiera loader

دیدگاه

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های موردنیاز مشخص شده اند. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید