نصب آسانسور هیدرولیک آمل

1 از
قبلی بعدی

جزئیات آگهی

  • شناسه تبلیغ: 11108

  • تاریخ ارسال: 2023/01/21

  • شرایط: بدون استفاده

  • موقعیت مکانی : مازندران

  • شهر: آمل

  • بازدیدها: 84

توضیحات آگهی

نصب آسانسور هیدرولیک آمل

نصب آسانسور هیدرولیک آمل | نصب آسانسور هیدرولیک در آمل | نصب و راه اندازی آسانسور هیدرولیک مازندران | گروه فنی مهندسی مبنا الکترونیک طراحی و نصب آسانسور هیدرولیک مازندران نوشهر چالوس تنکابن

نصب آسانسور هیدرولیک آمل

 شرکت فنی مهندسی عروج آسان بر شمال

موقعیت:مازندران

طراحی و نصب و راه اندازی و نگهداری آسانسور در مازندران

ارائه دهنده کلیه خدمات مشاوره ، طراحی ، نصب ،راه اندازی انواع آسانسورهای کششی( AC2 و VVVF –  گیرلس و روم لس ) و هیدرولیک، نگهداری و بازسازی و تعمیرات آسانسور و پله برقی و بالا برهای معمولی و صنعتی مازندران

نصب آسانسور هیدرولیک آمل

شماره تماس با مجری و طراح آسانسور : 

آسانسور هیدرولیک

تصویری از بیرون یک آسانسور.

آسانسور (به فرانسوی: ascenseur) یا بالابَر (برای حمل بار) یا آسان‌بَر (برای حمل انسان)،[پاورقی ۱] اتاقک متحرکی است که به وسیلهٔ آن از طبقه‌ای به طبقات بالا روند یا از طبقهٔ بالا به پایین فرود آیند.

آسانسور هیدرولیک

به عبارت دیگر آسانسور یکی از تجهیزات حمل و نقل عمودی است که جابجایی مردم یا کالا بین طبقات را تسهیل می‌بخشد. آسانسورها عموماً به کمک موتورهای الکتریکی باعث حرکت عمودی کابین می‌شوند.

آسانسور هیدرولیک این موتورها با کمک کابل‌های کشش و سیستم متقابل وزن؛ مانند یک بالابر معمولی کار جابجایی را انجام می‌دهند، یا با پمپ هیدرولیک میزان مایعات را برای بالا بردن در یک پیستون استوانه‌ایِ جک مانند تزریق و کنترل می‌کنند.

آسانسور هیدرولیک

سرخرود یکی از شهرهای استان مازندران ایران است. این شهر مرکز بخش سرخ‌رود شهرستان محمودآباد است. جمعیت بومی این شهر (بافت الف) حدود دوازده هزار نفر است.

آسانسور هیدرولیک

این شهر در ۶ کیلومتری غرب فریدون‌کنار و پانزده کیلومتری شرق محمودآباد در کنار دریای خزر و در انتهای مسیر رودخانهٔ هراز به دریای خزر قرار دارد.

آسانسور هیدرولیک

کشاورزی (برنج)، ماهیگیری، شکار پرندگان وحشی و باغداری مهم‌ترین شغل‌های ساکنان این شهر می‌باشد. شکار پرندگان وحشی به روشی خاص و بسیار قدیمی در این شهر و دو روستا اطرافش انجام می‌شود که این روش شکار در حال حاضر فقط در این ناحیه از استان و حتی کشور انجام می‌شود.

پیشنهادها

آمار پیشنهاد : 0  پیشنهاد این تبلیغ

شما هم پیشنهاد دهید

برای پیشنهاد دادن باید وارد سایت شوید *

قیمت

classiera loader

دیدگاه

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های موردنیاز مشخص شده اند. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید