نمایندگی پنجره دوجداره گزنک | نمایندگی وین تک مازندران 1

1 از
قبلی بعدی

جزئیات آگهی

  • شناسه تبلیغ: 26200

  • تاریخ ارسال: 2024/02/22

  • شرایط: بدون استفاده

  • موقعیت مکانی : مازندران

  • شهر: آمل

  • بازدیدها: 24

توضیحات آگهی

نمایندگی پنجره دوجداره گزنک| نمایندگی وین تک مازندران 1

نمایندگی پنجره دوجداره گزنک | نمایندگی پنجره دوجداره مازندران گزنک | شرکت معین صنعت حبیبی نمایندگی تولید انواع پنجره دوجداره upvc یو پی وی سی سفید و طرح چوب وین تک ما در نوع خود بهترین هستیم چون بهترین ها ما را انتخاب می کنند.

نمایندگی پنجره دوجداره گزنک

شرکت معین صنعت حبیبی یکی از بهترین و معروف ترین شرکت در عرصه تولید درب و پنجره دوجداره در مازندران

معین صنعت حبیبی بهترین تولید کننده پنجره دوجداره با امکانات لازم برای یک کارخانه تولید پنجره دوجداره با کیفیت با فضای کافی برای تولید پنجره و دپوی پنجره upvc مازندران

ما در شرکت معین صنعت حبیبی همیشه آماده ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما در خصوص خرید و یا تعویض پنجره‌های قدیمی هستیم.

09350608582 – 09391218582 – 09214213728 – 09115706548 – 01143239307

مدیریت : حبیبی

نمایندگی پنجره دوجداره گزنک

شرکت معین صنعت حبیبی به عنوان یکی از بهترین و مهم ترین شرکت سازنده  و تولید کننده پنجره های دو جداره با استفاده از پروفیل های upvc وین تک و دیوا در جهت ارتقاء کیفیت صنعت ساختمان، تحقق سیاستهای بهینه سازی مصرف سوخت کشور، جلوگیری از اتلاف سرمایه های ملی و کاهش هزینه خانوار در سال 1380 تأسیس شد.

پنجره دوجداره گزنک

معین صنعت حبیبی نمایندگی پنجره دوجداره UPVC و آلومینیومی، یکی از بزرگترین و مورد اعتماد ترین نام ها در صنعت تولید درب و پنجره دوجداره upvc گزنک می باشد.

 دوجداره گزنک

چه بخواهید در و پنجره‌های خود را بازسازی کنید یا اینکه ساختمان جدیدی داشته باشید ما می توانیم در و پنجره دوجداره upvc در طرح و رنگ مختلف را به شما ارائه دهیم تا با استفاده از این محصولات، زیبایی، راحتی و مصرف پایین انرژی را برایتان به ارمغان بیاوریم.
بخش قابل توجهی از مشتریان درب و پنجره upvc را سازندگان ساختمان‌ها تشکیل می‌دهند.
30% از کیفیت در و پنجره های دو جداره upvc بستگی به اجرای دقیق این بخش دارد.

ویژگی که معین صنعت حبیبی را متمایز می کند

تنوع رنگبندی پروفیل های ما به شما این امکان را می دهد تا در نصب و تعویض پنجره خود از این تنوع برای ایجاد زیبایی در محیط خود استفاده کنید و این پنجره ها دارای تمام ویژگی های فوق می باشد و ضمانت محصولات ما اصالت محصول را تضمین می کند.یراق آلات مصرفی با مارک معتبر و قطعات کامل و نصب توسط نصاب کارخانه با تجربه بالا و متریال با کیفیت از خصوصیات قابل ضمانت شرکت ماست

ویژگی محصولات معین صنعت حبیبی

درب و پنجره از مهمترین و اساسی ترین ملزومات مورد استفاده در ساخت و طراحی یک ساختمان می باشد که امروزه افراد دوست دارند تا از شیک ترین و مدرن ترین این ملزومات برای ساختمان های مسکونی و اداری خود استفاده نمایند.یو پی وی سی ها ضد آب هستند. آب قابلیت نفوذ به این مواد را ندارد. برای همین یو پی وی سی گرفتار خوردگی نمی شود.

پیشنهادها

آمار پیشنهاد : 0  پیشنهاد این تبلیغ

شما هم پیشنهاد دهید

برای پیشنهاد دادن باید وارد سایت شوید *

قیمت

classiera loader

دیدگاه

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های موردنیاز مشخص شده اند. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید