ویلا پیش ساخته در کرج

1 از
قبلی بعدی

جزئیات آگهی

  • شناسه تبلیغ: 7977

  • تاریخ ارسال: 2022/12/25

  • شرایط: بدون استفاده

  • موقعیت مکانی : البرز

  • شهر: کرج

  • بازدیدها: 93

توضیحات آگهی

ویلا پیش ساخته در کرج

ویلا پیش ساخته در کرج  | قیمت ویلا پیش ساخته در کرج | ویلا پیش ساخته دست دوم | انواع ویلا پیش ساخته | خرید ویلا پیش ساخته کانکسی 60-80-90 متری

ویلاهای چوبی و پیش ساخته کانکسی بهترین روش برای داشتن ویلایی مدرن محکم و بدون دردسر در اسرع وقت میباشد در صورتی که پاسخگو تلفنی نبودم توسط واتساپ در اولین فرصت پاسخ خواهم داد

09112205860

مدیریت : آقای اکبری 

09112203729

ویلا پیش ساخته در کرج

تیم تخصصی فنی مهندسی ویلا تک طراحی و اجرای انواع ویلا و سازه های لوکس پیش ساخته چوبی و پیش ساخته کانکسی

طراحی ویلا پیش ساخته در کمترین هزینه و زمان با بهترین کیفیت

مشاوره و اقدامات اولیه تیم ویلا تک

طراحی یک بنا و یا یک سازه به عنوان ویلا و خانه در طرح ها و سبک های مختلف امکان پذیر می‌باشد.گروه فنی مهندسی ویلا تک با بهره‌گیری از علم روز مهندسی در زمینه صنعت ساختمان و با بکارگیری طراحان و معماران مجرب در زمینه عمران و معماری توانسته سبک جدیدی از طرحی و اجرای سازه‌های ویلا پیش ساخته را به صنعت ساختمان معرفی نماید.

ویلا پیش ساخته در کرج

نحوه‌ی اجرا و ساخت ویلا پیش ساخته
شرکت ویلا تک سازه‌های خود را به دو صورت پیش ساخته بدون فونداسیون (ساخت در کارخانه) و نوع قابل حمل، سازه سبک با فونداسیون در محل زمین کارفرما طراحی و اجرا می‌نماید. ساخت سازه‌های پیش ساخته ویلا تک تنها در ۳۰ روز کاری به طول خواهد انجامید و سازه‌های اجرایی در محل را طی ۴۵ تا ۷۵ روز کاری به شما عزیزان تحویل خواهد شد.

ویلا پیش ساخته در کرج

سازه‌های ویلا تک با امکانات کامل: کمد، کابینت، شیرآلات، پکیج، رادیاتور، اسپیلت، هود، گاز، سرویس بهداشتی مبله شده و تاسیسات لوله کشی و برقی تکمیل شده، تحویل کارفرما می‌شود.

قیمت منصفانه ویلا پیش ساخته کرج

تیم ما بهترین کیفیت را در مقابل هزینه کاملا منصفانه بشما ارائه می دهیم.هدف ما بالاترین کیفیت در قبال مناسب ترین قیمت است

مزایای ویلاهای پیش ساخته در کرج

شما دوستان عزیز قرار است بخشی از درآمد خود را برای خرید ویلا کنار گذاشته و تا سال‌های طولانی از زندگی در این ویلا لذت ببرید. در نتیجه حق شما است که بدانید با خرید ویلاهای پیش ساخته چه مزیت‌هایی نصیب شما خواهد شد:

1- امکان ساخت سریع ویلا پیش ساخته کرج

مهم‌ترین مزیت خرید ویلاهای پیش ساخته این است که ساخت آن بسیار سریع بوده و در کوتاه‌ترین زمان با وصل کردن سازه‌ها، می‌توانید در ویلای خود مستقر شوید.

ویلا پیش ساخته در کرج

لازم به ذکر است بدانید از آنجائیکه مدت زمان ساخت این ویلاها کوتاه‌تر است، لذا هزینه نهایی هم کمتر خواهد بود. داشتن ویلاهای پیش ساخته از نظر اقتصادی اقتصادی‌تر از ساخت ویلا با مصالح ساختمانی است.

2- قابلیت جابجایی ویلا پیش ساخته کرج

اگر شما از ویلاهای مرسوم و ساخته شده با مصالح ساختمانی استفاده کنید، نمی‌توانید ویلا را به محلی دیگر انتقال دهید. اگر قرار است در منطقه‌ای دیگر ویلا داشته باشید باید برای خرید یک ساختمان جدید اقدام کنید. اما در مورد ویلاهای پیش ساخته چنین مشکلی وجود دارد. این قبیل ویلاها قابلیت انتقال دارند. اگر بعد از مدتی تمایل داشتید در یک منطقه زیبای دیگر ساکن شوید، با جرثقیل می‌توانید ویلا را به محل جدید ببرید.

3- استفاده بهینه از انرژی در ویلا پیش ساخته کرج

آنچه که در عصر حاضر برای بشریت اهمیت دارد، صرفه‌جویی در مصرف انرژی است، چرا که منابع انرژی در حال کاهش است و متاسفانه سوخت‌های فسیلی تجدیدناپذیر هستند. ویلاهای پیش ساخته با عایق بودن درب و پنجره، محیط داخلی را گرم نموده و در نتیجه مصرف انرژی کمتر خواهد بود.

4- مقاومت به زلزله ویلا پیش ساخته کرج

شاید این ذهنیت برای شما شکل بگیرد که مقاومت این قبیل ویلاها نسبت به مصالح ساختمانی، کمتر است. اما جالب است بدانید که ویلاهای پیش ساخته در کرج به گونه‌ای طراحی و ساخته می‌شوند که بسیار مقاوم به بلاهای طبیعی هستند. این قبیل ویلاها دارای استاندارد جهانی از نظر استحکام به زلزله هستند.

5- طراحی دکوراسیون متناسب با سلیقه خود

همه ما تمایل داریم محیط داخلی خانه و ویلا را متناسب با سلیقه خود طراحی کنیم تا زندگی در این فضا لذت بخش باشد. با خرید ویلاهای پیش ساخته کرج این امکان برای شما فراهم می‌شود که هر آنگونه که می‌پسندید، چیدمان داخلی ساختمان را طراحی کنید.

6- دوام بالای متریال به کار رفته در ویلاهای پیش ساخته کرج

یکی از مشکلاتی که در شمال کشور برای ساختمان‌سازی وجود دارد، خراب شدن مواد ساختمانی در اثر رطوبت است. ویلاهای سنتی به دلیل آسیب از رطوبت، در مدت کوتاهی نیاز به بازسازی دارند و همین مسئله، معضلی برای ساختمان‌سازی در این منطقه شده است. اما با خرید ویلاهای پیش ساخته این مشکل رفع می‌شود. متریال به کار رفته در سازه‌ها نسبت به رطوبت عایق هستند و در نتیجه آسیبی نمی‌بینند.

7- قابلیت بازیافت متریال ساختمانی ویلا پیش ساخته  

مسئله‌ای که در زمینه ساختمان‌سازی باید در نظر داشت، بازیافت مواد ساختمانی است. متاسفانه در مورد ویلاهای سنتی هر بار تخریب، مواد زیادی وارد محیط می‌شوند که بازیافت نمی‌شوند و یا سرعت تجزیه آن‌ها کند است. اما در مورد ویلاهای پیش ساخته این مشکل وجود ندارد. مواد به کار رفته در این ویلاها به راحتی بازیافت شده و در سازه‌های جدید استفاده می‌شوند.

پیشنهادها

آمار پیشنهاد : 0  پیشنهاد این تبلیغ

شما هم پیشنهاد دهید

برای پیشنهاد دادن باید وارد سایت شوید *

قیمت

classiera loader

دیدگاه

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های موردنیاز مشخص شده اند. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید