پروفیل کرکره برقی در آمل

1 از
قبلی بعدی

جزئیات آگهی

  • شناسه تبلیغ: 5392

  • تاریخ ارسال: 2022/11/20

  • شرایط: بدون استفاده

  • موقعیت مکانی : مازندران

  • شهر: آمل

  • بازدیدها: 166

توضیحات آگهی

پروفیل کرکره برقی در آمل

پروفیل کرکره برقی فروشی در آمل | فروش عمده پروفیل کرکره برقی  | فروش و پخش عمده پروفیل کرکره برقی | مازندران پروفیل کرکره برقی در آمل بابل بابلسر فریدونکنار سرخرود محمودآباد نور رویان نوشهر چالوس تا رامسر

فروش عمده پروفیل کرکره برقی در مازندران

شماره تلفن جهت سفارش ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸ حبیبی

 آدرس کارخانه : شعبه ۱:مازندران-آمل-کیلومتر ۵ جاده چمستان
شعبه ۲: آمل-کیلومتر ۶ جاده آمل،دابودشت ،انتهای بلوار دریا 

پروفیل کرکره برقی

در زمان خیلی دور مغازه دارها از درب های چوبی برای درب استفاده می کردند . با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی و به منظور امنیت بیشتر از کرکره های آهنی به عنوان یک درب محافظ استفاده می شد . این کرکره ها توسط چوب هایی به نام ” چوب کرکره ” به پایین کشیده می شد و برای بالا بردن کرکره هم باید آنرا به سمت بالا حل داده می شد . برای کرکره های کوچک این امر کار راحتی بود اما اگر عرض کرکره زیاد بود آنگاه صاحب مغازه برای بالا و پایین آوردن کرکره باید زحمت بسیاری را تحمل می کرد . برای حل این مشکل باید در بازه های زمانی مختلف در قسمت لولای کرکره از روغن های صنعتی استفاده می شد . این امر باعث شد تا به مرور کرکره مغازه ها به صورت پنجره ای درآید این امر وزن تمام شده کرکره را کم  می کرد اما همچنان مشکل پا برجا بود و در کنار آن چون این کرکره ها به صورت پنجره ای بود امنیت هم پایین می آمد و برای رفع آن مغازه دارها نیاز به آن داشتند که پشت کرکره را توری های آهنی بزنند .

 

 

بعد از گذشت سال ها تکنولوژی استفاده از کرکره برقی ابتدا در اروپا و آمریکا مورد استفاده قرار گرفت و به مرور زمان در ایران هم از کرکره برقی مورد استفاده قرار گرفت . کرکره برقی اولیه با کرکره های امروزی بسیار متفاوت بود . موتوری که بر روی آن نصب می شد صدای بسیار بالایی داشت که در هنگام بالا و پایین رفتن کرکره تولید می شد . در کنار آن تیغه های کرکره برقی اولیه از نظر مقاومت بسیار ضعیف بودند و با یک دیلم و کمی زور بازو به راحتی شکسته می شد . با استفاده از موتورهای اینورتر کم صدا مشکل اول تا حدودی برطرف شد . اما مشکل دوم همچنان پا برجا بود . برای رفع آن تولید تیغه کرکره های آلومینیومی مورد استفاده قرار گرفت . تیغه های آلومینیومی مقاومت بالایی داشتند اما به خاطر بالا بودن قیمت آلومینیوم قیمت تمام شده یک کرکره برقی بالا در می آمد .

 

بدین منظور بازرگانی امیدی اقدام به استفاده از تیغه کرکره های فولادی کرد . تیغه های فولادی ضد زنگ مقاومت بسیار بیشتری نسبت به تیغه کرکره برقیآلومینیومی دارد و از لحاظ قیمت هم بسیار ارزان تر تمام می شود .

 

 

در حال حاضر از کرکره برقی علاوه بر مغازه ها و فروشگاه ها برای پارکینگ ساختمان های اداری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد . بازرگانی امیدی آمادگی خود را در زمینه ساخت کرکره برقی ، نصب کرکره هوشمند ، جدیدترین کرکره اتوماتیک ضد سرقت و واردات ماشین آلات ساخت تیغه کرکره برقی اعلام می دارد .

 

پیشنهادها

آمار پیشنهاد : 0  پیشنهاد این تبلیغ

شما هم پیشنهاد دهید

برای پیشنهاد دادن باید وارد سایت شوید *

قیمت

classiera loader

دیدگاه

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های موردنیاز مشخص شده اند. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید