پنجره upvc آبایان آمل

1 از
قبلی بعدی

جزئیات آگهی

  • شناسه تبلیغ: 17153

  • تاریخ ارسال: 2023/06/03

  • شرایط: بدون استفاده

  • موقعیت مکانی : مازندران

  • شهر: آمل

  • بازدیدها: 103

توضیحات آگهی

پنجره upvc آبایان آمل | قیمت پنجره دوجداره آبایان آمل | شرکت تولید پنجره دوجداره upvc ابایان در مازندران | نمایندگی پنجره upvc

پنجره upvc آبایان آمل

تجربه، تخصص و تعهد بخشی از ویژگی‌های کارخانه معین صنعت حبیبی تولید کننده پنجره دوجداره آبایان در مازندران می‌باشد.
در راستای رضایت شما توسط مجموعه معین صنعت حبیبی بکار گرفته می‌شود.
مجموعه ما دارای بیش از 15 سال تجربه در زمینه تولید و نصب انواع پنجره‌ دوجداره می‌باشد. شما می‌توانید انواع مختلفی از پنجره‌ها را در ابعاد مختلف و در طرح و رنگ‌های متنوع و همچنین با برندهای مطرح مانند آبایان سفارش دهید، تا در مدت زمان کوتاه برای شما تولید و نصب شود.

لازم به ذکر است تمامی محصولات درب و پنجره نصب شده توسط این کارخانه دارای گارانتی فروش بوده و در صورت بروز هرگونه مشکل بعد از نصب توسط ما در مدت زمان گارانتی قابل بررسی و تعمیر می‌باشد.

پیش فاکتور : ۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸
مدیریت : ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸
جهت مشاوره : ۰۱۱۴۳۲۳۹۳۰۷

مدیریت : حبیبی

بیش از ۱۰ نوع آزمایش روی مواد اولیه‌ی تولید و محصولات آبایان‌پروفیل جهت کنترل و تضمین کیفیت آن‌ها در آزمایشگاه مجهز آبایان‌ با استانداردهای بین‌المللی انجام می‌شود.
این آزمایش‌ها مقاومت مواد اولیه و پروفیل‌ها را در برابر مواردی از جمله مقاومت در برابر ضربه، رطوبت، حرارت و … اندازه‌گیری می‌کند.
همچنین آزمایش‌های مختلف دیگری برای تولید پروفیل باکیفیت و مطابق استانداردهای روز دنیا انجام می‌شود که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره شده‌است.

۱- آزمایش فرمولاسیون و ترکیب مواد اولیه

۲- آزمایش میزان رطوبت مواد اولیه

۳- آزمایش مقاومت در برابر حرارت و سرما

۴- آزمایش خمیدگی (انحراف از راست)

۵- آزمایش جرم واحد طول

۶- آزمایش مقاومت در ضربه

۷- آزمایش مقاومت جوش

۸- آزمایش ابعاد و ضخامت‌های پروفیل

۹- آزمایش مقاومت در برابر اسیدی و بازی

۱۰- آزمایش کنترل رنگ و مقاومت در برابر اشعۀ فرابنفش UV

آبـایـان در سـال 1401 در بـزرگتـریـن فـاز توسعـه خود با افـزایـش خـطـوط تولـیـد از 4 خـط به 10 خط اکسـتـرودر تـولیـد

پروفیل UPVC  و تکمـیل قالـب هـای پروفـیـل از 15 به 22 قـالـب، حـجـم تولـیـد سالانـه خود را به 20000 تن رسـانید. امـا توسعه فـاز سـوم به  همـیـن جـا ختـم نمی شود؛ آبایان در پیش روی خود مقدمات تولید ورق فومیزه را نـیـز در برنامه ها ی خود جای داده است  که  در جهـت تـکمیل سبد محصـولات PVC  در آبـایـان می باشد.

همچنین آبایان همسو با توسـعه خـود که در سال 1400 و  1401 اتـفـاق افـتـاد،  شروع به ری برندینـگ از نظـر شـکـل ظاهری برند، مفاهیم برندینگ و تکمیل سبد محصولات  کرد  که ایـن اقدام با تکمیل و تفکیک سبد محصولات از نظر قیمت و شکل ظاهری صورت گرفته است. «آبایان پلاس ، آبایان گرین ، آبایان اکو» نام سـه دسته از محصولات آبایان میباشد که به ترتیب از نظر قیمت ، شکل ظاهری و وزن با هم متفاوت هستند .

پنجره upvc آبایان در مازندران

همـچـنین آبایان  بـا ثبـت بـرنـد صـادراتی بـا نـام های  تـجـاری «مـکـس ویـن» و «اکو مکس ویـن» شروع به صادرات به کشـور هـای حـوزه خلیج فارس از جملــه قطــر، عمــان، کــویت، عـــراق، عربستـان و همچنـین پاکستان، ارمنستان، روسیه، سـوریه و … کرده است .

هـمــواره سیـاسـت اصـلی آبایـن  بـر پـایـه کیـفـیـت، اسـتانـــدارد تولیـد و رعـایـت حـقـوق مـصـرف کنـنـده می باشــد؛  به همـیـن منـظـــور بـا بکــارگیــــری ماشین آلات مـــدرن و پیشـرفتـــه بـه هـمـــراه پرسنــل متـخـصــص و کارآزموده، محصولی با کیفیت را تولیـد و بـه بـازار عرضـه نمـوده ایـم.

امیـد اسـت بـا یـاری خـداونـد متـعـال بتوانیـم گامـی مـؤثـر در جهـت پیـشبـــرد صنعـت کـشـور و تــــولیــــد داخــلـــی برداشـتـه و همچنان پیشرو در این عرصه باشیم

نمایندگی آبایان در مازندران | شرکت نمایندگی آبایان در مازندران | شرکت نمایندگی پنجره دوجداره آبایان در مازندران

پیشنهادها

آمار پیشنهاد : 0  پیشنهاد این تبلیغ

شما هم پیشنهاد دهید

برای پیشنهاد دادن باید وارد سایت شوید *

قیمت

classiera loader

دیدگاه

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های موردنیاز مشخص شده اند. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید