پیمانکاری ساختمان آمل

1 از
قبلی بعدی

جزئیات آگهی

  • شناسه تبلیغ: 11731

  • تاریخ ارسال: 2023/01/28

  • شرایط: بدون استفاده

  • موقعیت مکانی : مازندران

  • شهر: آمل

  • بازدیدها: 68

توضیحات آگهی

پیمانکاری ساختمان آمل

پیمانکاری ساختمان آمل پیمانکاری ساختمان در آمل پیمانکاری ساختمان آمل ساخت ویلا پیمانکاری ساختمان ساخت آپارتمان پیمانکاری ساختمان اجرای فضای سبز پیمانکاری ساختمان اجرای دکوراسیون داخلی و خارجی طراحی و نظارت و پیمانکاری ساختمان

پیمانکاری ساختمان آمل

گروه فنی مهندسی زاو یک شرکت پیمانکاری ساختمان، با تیم مجرب و با تجربه و با تحصیلات عالی و سابقه درخشان آمادگی کامل دارد کلیه پروژه های عمرانی و مکانیکی شما را از مرحله مشاوره و طراحی تا اجرا را زیر نظر مهندسین ما به انجام برساند
 
آدرس مازندران محمودآباد سرخرود نرسیده به میدان معلم جنب پارک ورزش

تلفن دفتر تهران : ۰۲۱۸۸۹۴۳۵۴۴ – ۰۲۱۸۸۹۴۳۵۱۳

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۰۱۴۶۱۶ مهندس هوژبری

گروه پیمانکاری زاو

گروه پیمانکاری زاو با هدف ارائه کلیه خدمات ساخت و ساز، پیاده سازی صفر تا صد یک ساختمان ، بازسازی ساختمان ها ، انواع تعمیرات ساختمانی ، انجام کلیه پیمانکاری های ساختمان و … کار خود را از سال 1390 به صورت جدی شروع کرد و با استفاده از تجربه و علم خود و با توسعه فعالیتهایش در صنعت ساختمان روند رو به رشد خود را با سرعت پیش گرفت.
گروه پیمانکاری زاو توانسته است با حفظ سرمایه مالکین و شناخت نیازهای کارفرمایان محترم، مسیری راهبردی در اجرا و طراحی و ساخت و ساز انواع ساختمان ها ایجاد نماید.

پیمانکاری ساختمان

در حال حاضر گروه پیمانکاری زاو، با بهره گیری از مهندسین عمران، معماران با تجربه، استادان زبردست در زمینه ی ساختمانی، و با اختیار داشتن نیروی کار مجرب به همراه کلیه ماشین آلات لازم ساختمانی ، توانایی انجام و اجرای کلیه پروژه های ساختمانی و انبوه سازی و پیمانی را داراست.

پیمانکاری ساختمان آمل

کیفیت و سرعت اجرا، بهره گیری از متدهای روز معماری با تلفیقی از هنر و تجربه، راز موفقیت گروه ماست.همین امر باعث گردیده تا بتوانیم رضایت حداکثری کلیه کارفرمایان محترم را فراهم سازیم.

پیمانکاری ساختمان در آمل
طراحی ساختمان به‌طور وسیع بر پایهٔ نامه‌های معمارانه، مهندسی و تکنیکی بر می‌گردد. تمام پروژه‌های ساختمانی نیازمند سرویس‌های طراح ساختمان است که معمولاً یک معمار یا مهندس ساخت که دارای مدرک باشد، است. در پروژه‌های کوچکتر و ساده‌تر معمولاً به یک فرد حرفه‌ای و دارای مدرک نیاز نیست و طراحی این پروژه‌ها معمولاً زیر دست یک طراح ساختمان، نقشه‌کش یا یک طراح داخلی و پیمان کا ر می‌باشد. اما پروژه‌های بزرگتر و پیچیده‌تر نیازمند خدمات عدهٔ زیادی از افراد حرفه‌ای و آموزش دیده که تحت نظارت یک معمار باشند، است.

پیشنهادها

آمار پیشنهاد : 0  پیشنهاد این تبلیغ

شما هم پیشنهاد دهید

برای پیشنهاد دادن باید وارد سایت شوید *

قیمت

classiera loader

دیدگاه

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های موردنیاز مشخص شده اند. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید