پیچ سر مته نشتارود | پخش عمده پیچ سر مته و سوزنی پنجره آلومنیومی و upvc در نشتارود

1 از
قبلی بعدی

جزئیات آگهی

  • شناسه تبلیغ: 26829

  • تاریخ ارسال: 2024/03/09

  • شرایط: بدون استفاده

  • موقعیت مکانی : مازندران

  • شهر: عباس آباد

  • بازدیدها: 117

توضیحات آگهی

پیچ سر مته نشتارود | پخش عمده پیچ سر مته و سوزنی پنجره آلومنیومی و upvc در نشتارود

پیچ سر مته نشتارود | پخش عمده پیچ سر مته و سوزنی پنجره آلومنیومی و upvc در نشتارود قیمت فروش عمده | فروش پیچ سر مته تایوانی مازندران خانم فلاح

سایز پیچ سر مته 1/6*39 – 1/6*42 – 1/9*39 – 2/5*39 – 3/2*39 و …..

قیمت بر اساس قیمت دلار متغیر می باشد

موبایل: 09119127704 خانم

پیچ سر مته نشتارود

نماینده فروش پیچ های سرمته دار تایوان مارک تولکی , انواع پیچ سرتخت مته , واشر دار , مته ام دی اف , پرچ پیچ آهنی و فولادی و پیچ کناف سازه به سازه پیچ سرمته دار در نشتارود

(( تامین کننده های انواع پیچ های سرمته و پیچ های نوک تیز ، محصولات جانبی ))

پیچ سر مته نشتارود

قیمت پیچ سرمته بر اساس اندازه پیچ، جنس پیچ ( استیل یا آهن زنگ نزن)، گل پیچ و … تعیین می شود. این پیچ در مدل های دوسو و چهارسو (سرخزینه)، واشردار تولید می شود که هر کدام به کمک پیچ گوشتی و آلن باز و بسته می شوند. هر کدام از محصولات قیمت مشخصی دارد و در صورت خرید عمده پیچ سرمته از تخفیفاتی نیز برخوردار خواهید شد.

 فروش اینترنتی عمده و جزئی پیچ سرمته ای

جهت استعلام قیمت و خرید پیچ ​​خودکار چهار سو سرمته واشر دار و بدون واشر ( تولکی ) با مشاورین ما تماس بگیرید. فروشگاه : پیچ خودکار خانم فلاح

موبایل: 09119127704 خانم فلاح کارشناس فروش

دفتر مرکزی مازندران ساری می باشد

ارتباط از طریق پیام رسان واتساب

 پیچ سر مته نشتارود

پیچ سرمته چیست؟ متداول ترین انواع آن کدام است؟ این محصول چه کاربردی در صنعت دارد؟ برای پاسخ به این سوالات در ابتدا باید گفت، پیچ ها قطعاتی هستند که برخلاف اندازه و ابعاد کوچکی که دارند، کاربرد وسیع و نقش کلیدی در پروژه های مختلف ایفا می کنند. پیچ ها در صنایع مختلف و به ویژه صنعت درب و پنجره کناف و خودروسازی کاربرد وسیعی دارند.

یکی از مهم ترین انواع پیچ ها، پیچ سرمته می باشد و به خاطر وجود مته در سر آن، به این محصول پیچ سرمته گفته می شود و در واقع همین مته، نقش اصلی را در این محصول ایفا می کند.

پیچ سرمته چیست؟

پیچ سرمته دارای  نوعی مته است که عملیات مجزای حفاری و ضربه زدن را برای نصب سریعتر و اقتصادی تر تجهیزات حذف کرده و در یک عمل آن را با هم ادغام می کند. وجود ساختار مته در این نوع پیچ اجازه می دهد تا در مواد با پایه فولادی تا ضخامت ۱/۲ اینچ نصب شوند.

پیچ های سرمته، رزوه مخصوص به خود را تشکیل می دهند. پیچ های سرمته به منظور راحتی کار طراحی شده‌اند و نیاز است هنگام انتخاب نوع  پیچ سرمته، ضخامت و نوع مواد مورد اتصال را در نظر بگیرید.

لازم است بدانید پیچ های سرمته پرمصرف ترین انواع پیچ ها در صنایع مختلف محسوب می شوند و شکل ظاهری، کاربرد و ویژگی های منحصر به فردی دارند. پیچ سرمته معمولا به منظور اتصال ورق های گالوانیزه مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید پیچ های سرمته را در ابعاد ۳ تا ۵ سانتی متر در بازار پیدا کنید.

از سویی دیگر در کنار پیچ باید مهره ای وجود باشد تا درون هم محکم و چفت شوند. مهره وسیله ای است که گرد یا چند ضلعی می باشد که داخل سوراخ آن رزوه شده است. مهره ها، یک جسم کمکی برای پیچ ها به حساب می آیند. پیچ ها به واسطه مهره ها محکم تر در مسیر چرخش خود بسته می شوند.

پیشنهادها

آمار پیشنهاد : 0  پیشنهاد این تبلیغ

شما هم پیشنهاد دهید

برای پیشنهاد دادن باید وارد سایت شوید *

قیمت

classiera loader

دیدگاه

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های موردنیاز مشخص شده اند. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید