کارگاه تیرچه سیسنگان

1 از
قبلی بعدی

جزئیات آگهی

  • شناسه تبلیغ: 26008

  • تاریخ ارسال: 2024/02/20

  • شرایط: بدون استفاده

  • موقعیت مکانی : مازندران

  • شهر: نوشهر

  • بازدیدها: 43

توضیحات آگهی

کارگاه تیرچه سیسنگان | قیمت خرید تیرچه کرومیت کارگاه تیرچه بتنی سیسنگان | شرکت فنی مهندسی مهندس خاکپور تولیدی تیرچه کرومیت و کارگاه تیرچه بتنی بلوک سیمانی بلوک سبک در مازندران

کارگاه تیرچه سیسنگان

تیرچه کرومیت سیسنگان | تیرچه کرومیت قیمت سیسنگان | کارگاه تیرچه کرومیت سیسنگان | کارگاه ساخت تیرجه کرومیت سیسنگان | کارگاه تیرچه و بلوک سیسنگان | تیرچه کرومیت متری چند در سیسنگان

کارگاه تیرچه سیسنگان

بزرگترین کارگاه تولید بلوک سبک و سنگین و تیرچه بلوک و تیرچه کرومیت مازندران

بزرگترین و مجهزترین کارگاه تولیدی تیرچه و بلوک با مدیریت مهندس خاکپور
با مساحت ۵۰۰۰ هزار متر مربع
مهندس محمد رضا خاکپور با مدارک کارشناسی از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در زمینه تولید فراورده های بتنی آغاز کرده است.

گروه فنی و مهندسی خاکپور با ۱۲ سال سابقه کاری با پرسنل های زبده و ماهر در تلاش است تا محصولات تولیدی خود را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد.

این مجموعه آماده پذیرش هر گونه سفارش و خدمات دهی به مشتریان گرامی در سراسر استان مازندران می باشد.

کارگاه مرکزی : آمل جاده اوجی آباد به سیاه کلا (جاده خانه دریا ) ابتدای روستای زرداب

دفتر فروش : آمل بلوار ولایت بین ولایت ۲۱ و ۲۳

تلف جهت سفارش : ۰۹۱۱۳۲۵۳۵۶۴

۰۱۱۴۴۸۵۷۰۶۴

۰۱۱۴۴۸۵۷۰۹۴

کارگاه تیرچه سیسنگان

یکی از استاندرادهای تولید تیرچه بتنی این است که در فضایی سرپوشیده تولید شود تا از تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری شود تا تیرچه با بهترین کیفیت تولید شود.

تیرچه کرومیت سیسنگان

تیرچه کرومیت سیسنگان

تیرچه کرومیت چیست ؟

تیرچه کرومیت نوعی تیرچه پیش ساخته فلزی مانند تیرچه سفالی فندوله ای و بتنی می باشد با این تفاوت که در بال تحتانی یا پاشنه تیرچه کرومیت به جای استفاده از ۲ عدد میلگرد و بتن از ورق فولادی ۳ یا ۴ میل و در بال فوقانی تیرچه کرومیت به جای ۱ عدد میلگرد از نبشی استفاده شده است. تیرچه کرومیت نسبت به تیرچه های پیش ساخته دیگر مانند تیرچه های سفالی و پیش تنیده دارای مزایایی به شرح زیر است :

کارگاه تیرچه سیسنگان

  • عدم نیاز به جک و شمع بندی در زیر سقف

به دلیل خیز منفی که در زمان تولید تیرچه کرومیت به آن می دهند این تیرچه ها به صورت خود ایستا بوده و نیازی به شمع بندی در زیر سقف تیرچه کرومیت نمی باشد . در سقف های تیرچه بلوک سنتی در زمان بتن ریزی سقفها نیروی زیادی که بر روی سقف در حال بتن ریزی وارد می شود بوسیله شمع ها به سقف پایین منتقل شده و باعث تنش در بتن سقف پایین می شود . در مواردی هم دیده شده است که در هنگام بتن ریزی سقفی ، سقف طبقه پایین که هنوز بتن آن خشک نشده و جک آن نیز زود برداشته شده است فرو ریخته است .

کارگاه تیرچه سیسنگان

  • امکان بتن ریزی چند سقف ساختمان

به دلیل خود ایستا بودن تیرچه های کرومیت و عدم نیاز به شمع بندی می توان چند سقف را در یک مرحله بتن ریزی نمود. بتن ریزی چند سقف با هم موجب حذف هزینه های کسر بتن ، ترانسفر تراک های حمل بتن و اجرت پیمانکاران اجرای سقف و پمپ بتن می گردد .

کارگاه تیرچه سیسنگان

سقف کرومیت چیست؟

سقف کرومیت همانند سقف تیرچه بلوک معمولی است اما تیرچه هایی که در آن مورد استفاده قرار می گیرند متفاوت می باشند. ویژگی و مزایای این سقف، آن را به نمونه ای ایده آل برای اکثر کارهای ساختمانی تبدیل کرده است.

کارگاه تیرچه سیسنگان

در نوشته های پیشین ساختمانچی به معرفی انواع سقف پرداخته شده است. در این جا به سراغ سقف کرومیت می رویم تا با ویژگی های آن بیش تر آشنا شویم. با ما همراه باشید.

کارگاه تیرچه سیسنگان

سقف کرومیت نوعی سقف تیرچه بلوک است که برای ساخت آن از تیرچه فلزی با جان باز استفاده می شود. کرومیت در سازه های فولادی اجرا می شود و نوعی سقف جدید است که از استحکام و یکپارچگی بالا برخوردار می باشد. سقف کرومیت در مقایسه با سایر سقف ها از مزایای بیشتری برخوردار است، از این رو از آن در سازه های مختلف استفاده می شود.

کارگاه تیرچه سیسنگان

با استفاده از تیرچه های کرومیت می توان چندین سقف را به طور همزمان بتن ریزی کرد و این کار از نظر اقتصادی بسیار مقرون بصرفه خواهد بود. تیرچه های کرومیت دارای حالتی ایستاده هستند و نیازی به شمع بندی در زیر سقف ندارند.

تیرچه کرومیت سیسنگان

این تیرچه ها به گونه ای طراحی شده اند که به تنهایی می توانند وزن بتن و قالب ها را تحمل کنند، از این رو پس از بتن ریزی، تیرچه های فولادی با بتن ترکیب و یکپارچه شده و بارهای وارد آمده به سقف را تحمل می نمایند. در کل این تیرچه ها از قابلیت تحمل بار قبل از گیرش بتن و پس از آن برخوردار هستند و می توانند تمام بارهای زنده و مرده را تحمل کنند.

پیشنهادها

آمار پیشنهاد : 0  پیشنهاد این تبلیغ

شما هم پیشنهاد دهید

برای پیشنهاد دادن باید وارد سایت شوید *

قیمت

classiera loader

دیدگاه

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های موردنیاز مشخص شده اند. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید