کانکس مسکونی چمستان

1 از
قبلی بعدی

جزئیات آگهی

  • شناسه تبلیغ: 15966

  • تاریخ ارسال: 2023/05/10

  • شرایط: بدون استفاده

  • موقعیت مکانی : مازندران

  • شهر: نور

  • بازدیدها: 40

توضیحات آگهی

کانکس مسکونی چمستان | کانکس مسکونی قیمت چمستان | قیمت کانکس مسکونی با سرویس بهداشتی | کانکس مسکونی ارزان | کانکس مسکونی دست دوم | قیمت کانکس | کانکس فروشی | کانکس دست دوم |  کانکس ویلایی | قیمت کانکس ویلایی 40 متری | کانکس باغی | کانکس مسکونی |قیمت کانکس 3 متری | قیمت کانکس ویلایی ۶۰ متری

۰۹۱۱۲۲۰۵۸۶۰

مدیریت : آقای اکبری 

۰۹۱۱۲۲۰۳۷۲۹

کانکس مسکونی در چمستان

کاربرد کانکس چیست

اگر چه در ابتدای امر کانکس ها دارای کاربرد محدودی بوده و فقط یا به عنوان کیوسک و دکه و یا به عنوان سازه های اسکان موقت برای کارگران ساختمانی استفاده می شد اما به مرور زمان و با پیشرفت این صنعت تقریبا می توان گفت امروزه هر نوع بنایی با هر نوع کاربری را می توان با استفاده از انواع کانکس ساخت که مهمترین آنها نوع های ویلایی ، اداری ، مسکونی ، فروشگاهی ، حراستی ، اتاق کنترل ، گیت های ورود و خروج ،سازه های صنعتی ، کمپ های بزرگ آموزشی و درمانی و بسیاری از موارد دیگر اشاره نمود.

کانکس مسکونی در چمستان

مزایای کانکس چیست

این سازه ها دارای مزایای زیادی هستند که باعث رونق این صنعت گردیده که می توان مهمترین مزایای کانکس به نمونه های زیر تقسیم نمود.
1. قابلیت جابجایی و حمل از محلی به محل دیگر
2. سبک بودن سازه که باعث مقاومت آن در برابر زلزله می گردد.
3. قابلیت ایجاد انواع کاربری ها با کانکس
4. قابلیت تغییر کاربری و یا افزایش مساحت و یا ارتقاع سازه
5. در دسترس بودن لوازم و قطعات مورد نیاز برای بازسازی
6. استفاده از عایق های حرارتی در جداره ها که باعث کاهش اتلاف انرژی می گردد.

کانکس مسکونی در چمستان

مزایای کانکس مسکونی

معمولا به دو دلیل عمده از کانکس مسکونی استفاده می شود که این دلایل عبارتند از ساخت سریع با هزینه های مناسب و دیگری پرتابل بودن و یا همان قابلیت جابجای آن می باشد.دلیل اول را اینگونه می توان شرح داد که ساخت و ساز و عملیات بنایی با روش سنتی دارای محدودیت هایی بوده که در پیش ساختگی چنین محدودیت هایی وجود ندارد که از مهمترین آنها زمان بر بودن این عملیات است که خود به معنی بالا رفتن هزینه های تجهیز کارگاه ، برچیدن کارگاه ، اسکان کارگران ، انبارکردن مصالح و بسیاری هزینه های دیگر می باشد و در طول انجام عملیات امکان دارد سرمای شدید موجب توقف کار شود تا از یخ زدگی بتن و ملات جلوگیری به عمل آید و در فصل تابستان نیز مشکلات مشابه دیگری را در پی دارد.

کانکس مسکونی در چمستان

حال آنکه در بعضی مواقع نیز امکان حمل مصالح ساختمانی به محل وجود نداشته و یا محل مورد نظر برای تجهیز کارگاه عمرانی فاقد شرایط استاندارد می باشد.در اینجا منطقی طرین تصمیم برای رفع مشکلات استفاده از کانکس مسکونی می باشد که هم زمان ساخت بسیار پائین تری را داشته و هم در همه شرایط قابل اجرا بوده و بسته به آب و هوای یک فصل نمی باشد.در ضمن اینکه کانکس ویلایی هزینه هایی برای تجهیز کردن کارگاه و برچیدن آن و هزینه ها مشکلات نظارت بر ساخت را از دوش مالک برداشته و کنترل کیفی کارخانه تولید کننده این وظیفه را به عهده گرفته است.

کانکس مسکونی در چمستان

در تشریح دلیل دوم استفاده از کانکس مسکونی که همان جابجایی آن است نیز باید گفت که در بسیاری از موارد شخص یک باغ و یا ملکی را خریداری کرده و قصد استفاده موقت از آن را دارد تا در ایام تعطیل و یا تابستان ها در آنجا اوقات خود را در کنار خانواده سپری کند و از طرفی مجوز ساخت و ساز و یا همان پروانه ساخت برای آن منطقه صادر نمی شود ، ویا مالک کارمند یک ارگان و یا شرکت می باشد که وقت کافی برای انجام عملیات ساخت و ساز را ندارد و از طرفی نیز ملک ییلاقی و باغ او بدون داشتن سرپناهی برای استراحت کردن در هنگام عصر و یا ماندن در هنگام شب قابل استفاده نبوده و فقط حکم یک باغچه را دارد.

از این رو اقدام به سفارش و خرید کانکس مسکونی برای باغ خود می کند که این عملیات در کارخانه کانکس ویلا تک انجام شده و یک روزه به محل مورد نظر حمل و در آنجا نصب می گردد.این امر باعث می شود مالک از مشکلات و مسائل مربوط به ساخت و ساز رهایی یافته و نیازی به طی کردن مسائل مربوط به اخذ پروانه ساخت و دیگر مراحل اداری نداشته باشد.

کانکس مسکونی در چمستان

امکانات کانکس مسکونی

کانکس مسکونی مانند یک خانه کامل دارای پلان تجهیز شده و طراحی شده می باشد که روابط کاربری و دسترسی فضا های داخلی آن بمانند یک خانه کامل بوده و دارای بخش بندی و حریم های خصوصی و عمومی می باشد.از فضا های موجود در آن می توان به ورودی و کفش کن ، اتاق خواب ها با کمد دیواری ، آشپز خانه ، سرویس بهداشتی و حمام ، انباری ، نهارخوری و حتی امکانات و متعلقات جانبی مانند مخزن ذخیره آب و یا پنل های خورشیدی تولید برق و اینگونه امکانات رفاهی اشاره کرد که در مرحله طراحی کانکس مسکونی بطور کامل مورد برسی قرار گرفته و با توجه به نیاز ها و میزان مساحت در اختیار پلان و جزئیات سازه در کنار یکدیگر تعبیه می شوند.البته تمامی امکانات گنجانده شده در آن قابل تغییر و طبق نظر و سلیقه مشتریان می باشد.

کانکس باغی

آیا باغ دارید؟ آیا چند روزیست در پی مکانی مسقف در گوشه‌ای از باغ خود هستید؟ نظرتان در مورد کانکس باغی چیست؟

کانکس باغی در چمستان

شاید در گذشته کانکس باغی که در محوطه باغ نصب می‌شد در قالب یک اتاق ساده یا همان اتاقک بود. الان تا حدود زیادی اوضاع فرق کرده است.

کانکس باغی در چمستان

امکاناتی چون سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه، وجود چند اتاق، کمد دیواری، تأسیسات برق، مخابرات، اینترنت، لوله کشی آب، وجود مخزن آب، سیستم گرمایشی – سرمایشی و… وجود دارد و گاهی اصلاً نمی‌توان بین یک منزل خارج از باغ و داخل تفکیکی قائل شد.

کانکس مسکونی در چمستان

کانکس ویلایی : استفاده به عنوان خانه پیش ساخته از این سازه ها باعث بوجود آمدن محصولی بنام کانکس ویلایی گردید که این سازه به مانند یک خانه مجهز دارای اتاق های متعدد و سرویس بهداشتی می باشد.بسته به ابعاد امکانات داخلی آن نیز متغییر بوده و بیشتر در مناطقی مانند لواسانات و شهر های خوش آب و هوا از آنها استفاده می کنند.

کانکس مسکونی در چمستان

سرایداری : در بسیاری از مجتمع های آپارتمانی بخصوص اداری و گاها مسکونی با تعداد واحد های زیاد نیاز به یک سرایدار یا نگهبان دارند که بصورت دائمی در آنجا مستقر باشد از این رو برای سکونت و استقرار نگهبان و خانواده اش اقدام به تهیه یک کانکس سرایداری می کنند که معمولا در حیاط یا پارکینگ مجتمع قرار می گیرد.

کانکس فروشگاهی در چمستان

این نوع معمولا ابعاد کوچکی داشته که دارای کرکره های برقی و نورپردازی برای روشنایی در هنگام شب می باشد.

کانکس چرخدار در چمستان

چرخدار : نوع چرخدار معمولا برای کاربری هایی که نیاز به جابجایی های زیاد دارند مورد استفاده قرار میگیرد و گاها با نام کاروان های سیار یا کاروان مسافرتی نیز از ان یاد می شود.نمونه های بارز آن ایستگاه های سیار پلیس راه و کاروان های توریستی می باشد.
شرکت تولید کانکس مسکونی در چمستان | شرکت تولید کننده کانکس مسکونی در چمستان | کارگاه شرکت تولیدی کانکس مسکونی در چمستان | مرکز فروش کانکس مسکونی | تولید و پخش عمده کانکس مسکونی  

پیشنهادها

آمار پیشنهاد : 0  پیشنهاد این تبلیغ

شما هم پیشنهاد دهید

برای پیشنهاد دادن باید وارد سایت شوید *

قیمت

classiera loader

دیدگاه

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های موردنیاز مشخص شده اند. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید