کانکس ویلایی کیاکلا

1 از
قبلی بعدی

جزئیات آگهی

  • شناسه تبلیغ: 7539

  • تاریخ ارسال: 2022/12/19

  • شرایط: بدون استفاده

  • موقعیت مکانی : مازندران

  • شهر: بابل

  • بازدیدها: 130

توضیحات آگهی

کانکس ویلایی کیاکلا | زیباترین کانکس ویلایی | قیمت کانکس ویلایی کیاکلا | قیمت کانکس ویلایی دوبلکس | قیمت کانکس ویلایی 40-50-60-100متری| طراحی و تولید کانکس ویلایی

09112205860

مدیریت : آقای اکبری 

09112203729

ساخت خانه ویلایی شاید برای شما خیلی سخت، زمان‌بر و پرهزینه باشد، اما ما یک پیشنهاد خیلی خوب برای شما داریم. شما می‌توانید در مدت‌زمان کوتاهی و بدون هیچ مشکلی و پرداخت هزینه کمی یک ویلای لوکس با امکانات لاکچری داشته باشید. با خرید کانکس ویلایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن صاحب‌خانه می‌شوید، دیگر چه چیزی از این بهتر می‌خواهید. در ادامه به طور مفصل راجع‌به خرید کانکس و همچنین نصب کانکس ویلایی به شما می‌گوییم تا بتوانید مطمئن‌تر تصمیم بگیرید.

کانکس ویلایی کیاکلا

کانکس ویلایی یکی از پر مخاطب ترین تولیدات شرکت کانکس کاراد سازه است. کانکس ویلایی گزینه بسیار مفیدی است تا بتوان به یک ویلای کوچک (سوییت) زیبا و با امکانات رفاهی رسید. از هر جهت این محصول دارای مزایای بسیاری است که ما به آن می‌پردازیم. اغلب مشاهده شده که خریداران در هنگام خرید سوالاتی در مورد کانکس ویلایی می‌کنند. ما بر آن شدیم که تجربه چندین ساله خود را به سختی به دست آورده ایم به رایگان و با عشق در خدمت شما مراجعین محترم بگذاریم.

کانکس ویلایی کیاکلا

کانکس ویلایی در کیاکلا همانگونه که از نامش مشخص است برای کاربری ویلایی و مسکونی طراحی و ساخته می شود که شامل تمامی بخش های یک فضای مسکونی مانند پذیرایی ، اتاق خواب ، آشپزخانه و سرویس بهداشتی بوده که معمولا در ابعاد بزرگتری نسبت به کانکس های معمولی تولید می شود.

کانکس ویلایی کیاکلا

مزایای کانکس ویلایی

درواقع مهمترین مزایای کانکس ویلایی عبارتند از:
1. سرعت اجرای بالا که باعث کاهش هزینه های ساخت می گردد.
2. به علت استفاده از مصالح سبک، مقاومت بسیار بالا در برابر زلزله
3. قابلیت جابجایی
4.عایق مناسب حرارتی و حداقل پرت انرژی
5. قابلیت ارتقاع و بازسازی آسان
6. قابلیت اجرا در مناطق صعب العبور
7. قابلیت اجرا در هر فصلی از سال
8. تنوع بسیار بالا در طرح ، پلان، رنگ و امکانات داخلی
9. ایجاد فضایی متفاوت از آپارتمان و خانه که تنوع فضایی ایجاد میکند.
یکی دیگر از مزایای انواع ویلای کانکسی، قابلیت جابجایی مناسب، حمل آسان، نصب سریع، امکان نصب در هر شرایط آب و هوایی و دوام و مقاومت بالای آن ها می باشد. مدل های مختلفی از کانکس ویلایی با رنگ ها، شکل ها و طرح‌های جذاب و تماشایی وجود دارد. بسته به نوع منطقه‌ای که می خواهید این پروژه ها را اجرا کنید، یا هزینه‌ای که در نظر دارید، طرح های زیبایی در دسترس هستند.

کانکس ویلایی کیاکلا

امکانات داخلی کانکس ویلایی

داخل کانکس ویلایی کیاکلا دارای متعلقات یک خانه مسکونی کامل می باشند که عبارتند از سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی ، حمام ، اتاق پذیرایی و اتاق های خواب به همراه کمد دیواری با درب MDF ریلی، آشپز خانه با کابینت MDF مجهز شده با سینک ، گاز ، هود ، نهارخوری و اتاق نشیمن و حتی در برخی موارد بخصوص در کانکس ویلایی لوکس در ابعاد بزرگ که مساحت اجازه می دهد فضا هایی مانند بهار خواب ، تراس به همراه باربیکیو، انباری مجزا، اتاق فیلم یا فضایی برای میز بیلیارد و پیانو نیز در نظر گرفته می شود.

کانکس ویلایی کیاکلا

عمر کانکس ویلایی چند سال است؟

کانکس ویلایی مازندران درکل عمر مشخصی ندارد اما اگر تمام استانداردهای مورد نیاز، رعایت شود می‌توان گفت که عمر مفید کانکس ویلایی با کیفیت چیزی حدود 25 الی 30 سال است.

شرکت کانکس ویلایی کیاکلا | شرکت تلیدی کانکس ویلایی

پیشنهادها

آمار پیشنهاد : 0  پیشنهاد این تبلیغ

شما هم پیشنهاد دهید

برای پیشنهاد دادن باید وارد سایت شوید *

قیمت

classiera loader

دیدگاه

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های موردنیاز مشخص شده اند. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید