یدک کش نیسان سرخرود

1 از
قبلی بعدی

جزئیات آگهی

  • شناسه تبلیغ: 20498

  • تاریخ ارسال: 2023/07/01

  • شرایط: بدون استفاده

  • موقعیت مکانی : مازندران

  • شهر: سرخرود

  • بازدیدها: 84

توضیحات آگهی

یدک کش نیسان سرخرود | نیسان یدک کش سرخرود | یدک کش خودرو شبانه روزی | امداد یدک کش نیسان | امداد خودرو یدک کش نیسان | یدکش خودرو با نیسان

یدک کش نیسان سرخرود

شماره یدک کش خودرو شبانه روزی سرخرود | امداد خودرو شبانه روزی سرخرود | شماره امداد خودرو جاده | یدک کش نیسان محمودآباد | شماره جرثقیل یدک نیسان سرخ رود

یدک کش نیسان سرخرود

امداد یدک کش خودرو شبانه روزی یکی دیگر از خدمات امداد خودرو های استان مازندران در سرخرود می باشد. امداد خودرو شبانه روزی بدین معنا است که شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز خدمات امداد خودرو را دریافت نمایید.

یدک کش نیسان سرخرود

با تماس تلفنی با یدک کش خودرو شبانه روزی در سرخ رود می توانید از ده ها خدمات خودرویی بصورت شبانه روزی در کمترین زمان بهرمند شوید

09112003959

09128662898

مدیریت : یوسفی

یدک کش نیسان سرخرود

یدک کش نیسان در سرخرود انتخابی مناسب در شرایط بحرانی است که می توانید خدمات آن را از شرکت های مختلف یدک کش دریافت کنید. تفاوت خودروبر و نیسان امداد خودرو.

یدک کش نیسان سرخرود

ماشین یدک کش مورد استفاده در امداد رسانی، ماشین یدک کش جرثقیل نیسان است. ماشین یدک کش نیسان به دلیل قوی بودن و راحتی جابجایی در شهر، بیشتر از گزینه های دیگر مورد استفاده قرار میگیرند. اما در موارد خاص که ممکن است خودرو با ماشین یدک کش نیسان قابل جابجایی نباشد و یا از لحاظ قیمت و بها گران قیمت باشد، از ماشین یدک کش خودرو بر که کامیونت است، استفاده میشود.

نیسان یدک کش از خودرو های پر استفاده در یدک کشی است، علت این پر استفاده بودن این است که خودرو های نیسان قدرت  بالایی در حمل اجسام دارند فلذا میتوانند خودرو های از کار افتاده را برای مسافت های طولانی نیز یدک کشی کنند.

یدک کش نیسان سرخرود

نیسان چرخگیر یا وانت چرخگیر برای حمل خودرو به عنوان خودروبر استفاده میشود. نیسان چرخگیر متداولترین وسیله جهت حمل ایمن خودرو می باشد. برای موارد زیر استفاده از یدک کش نیسان چرخگیر توصیه میشود:

  • پنچری خودرو و نبودن زاپاس.
  • قابل حرکت نبودن خودرو به دلیل تصادفات جاده ای.

در این موارد امداد خودرو مرکزی ماشین شما را به تعمیرگاه نزدیک مجاز حمل میکند. وانت چرخگیر مجهز به یک چرخگیر در عقب نیسان می باشد. نیسان چرخگیر دارای جرثقیل برای بیرون آوردن ماشین های تصادفی از چاله ها می باشد. نیسان چرخگیر بهترین روش برای بکسل ماشین می باشد.

کفی خودروبر

کفی خودروبر از روش های حمل خودرو میباشد. از کفی خودروبر برای حمل ماشین های لوکس, ماشین های بزرگ و مسابقه ای استفاده میگردد. کفی خودروبر اتومبیل شما به صورت کامل بر روی کفی آن قرار میگیرد. به همین دلیل هیچ آسیبی در طول حمل خودرو به اتومبیل شما وارد نمیگردد.

کفی خودروبر یکی از روش های متعارف برای حمل خودرو با جرثقیل در تهران میباشد.

یدک کش آنلاین

درخواست یدک کش تهران بصورت آنلاین نیز امروزه فراهم شده است. بطوری که شما از طریق وبسایت های امداد خودرو میتوانید بصورت آنلاین درخواست یدک کش کنید.

یدک کش آنلاین امداد خودرو مرکزی بصورت شبانه روزی در اختیار شما عزیزان میباشد و شما میتوانید در سریع ترین زمان ممکن درخواست یدک کش به سرتاسر تهران داشته باشید.

سایت یدک کش آنلاین امداد خودرو مرکزی با هدف ارائه خدمات بهتر به صورت آنلاین در بستر اینترنت طراحی و بهینه سازی شده است. یدک کش و کفی آنلاین به صورت شبانه روزی با قیمت مناسب برای خدمت رسانی اماده می باشد.

جهت دریافت قیمت یدک کش خودرو همین حالا میتوانید با کارشناسان ما در امداد خودرو مرکزی تماس حاصل نمایید.

سایر خدمات

امداد خودرو مرکزی ارائه دهنده سرویس های امداد خودرو و یک کش می باشد. همچنین مکانیکی سیار از خدمات مهم در مجموعه ما می باشد. برخی از خدمات متداول امداد خودرو مرکزی موارد زیر می باشد:

    • مکانیکی سیار
    • سوخت رسانی سیار
    • پنچرگیری سیار
    • خودروبر

سرخرود

سرخ رود یکی از شهرهای استان مازندران ایران است. این شهر مرکز بخش سرخ‌رود شهرستان محمودآباد است. این شهر در ۶ کیلومتری غرب فریدون‌کنار و پانزده کیلومتری شرق محمودآباد در کنار دریای خزر و در انتهای مسیر رودخانهٔ هراز به دریای خزر قرار دارد.

تاریخچه[ویرایش]

در مورد وجه تسمیه و علت نامگذاری سرخرود به این نام نظرات مختلفی وجود دارد. یکی از این نظرات که از سفرنامه مسیو بهلر در زمان ناصرالدین‌شاه آمده‌است.
علت نامگذاری این شهر را نام رودی می‌داند که از شمال کوه دماوند سرچشمه می‌گرفته‌است.

سرخرود

این رودخانه همان هراز می‌باشد که از قسمت غربی شهر عبور می‌کند و به دلیل طغیانی بودن رودخانه هراز و سایش بستر مارنی ولسی رودخانه منجر به گل آلود شدن رودخانه در پایین دست شده و رنگ متمایل به سرخ می‌گرفته‌است که به مرور زمان بعنوان نشانه ای برای ساکنین این سامان درآمده و ساکنین جناحین این رودخانه را سرخرود می‌نامیده‌اند.

سرخرود

شاه در باب سرخ رود در این سفرنامه می‌گوید، هراز و سرخه رود و ملاکلا هر سه یک سرچشمه دارند که سرچشمه آنها از طرف شمال کوه دماوند است و چند فرسخ از آنجا گذشته منقسم به سه قسمت می‌شود یکی به طرف محمودآباد می‌رود و داخل دریا می‌شود و می‌نامند او را هراز و دیگری به طرف آمل می‌رود و و از آمل و سپس از یک فرسخ و نیم از آن شهر گذشته دوباره دو شاخه می‌شود و می‌ریزند به دریا و موسومند به سرخه رود و ملاکلا و دو فرسخ از فری کنار گذشته به مشهد سر می‌رسند و امتداد راه به طرف شمال به شرق و مشرق است. در گذشته این شهر استقرار در منطقه ساحلی تبادلات و ارتباط دریایی این سامان را با شهرهای قفقاز نظیر بادکوبه، باکو و غیره را فراهم می‌کرده‌است.

جمعیت[ویرایش]

بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر برابر با ۱۲٬۳۴۵ نفر جمعیت بوده‌است.[۱] مردم سرخرود از قومیت طبری هستند که ریشه آن به قوم تپوری می‌رسد.[۲] مردم سرخرود به زبان طبری (مازندرانی) و گویش آملی سخن میگویند.[۳] جمعیت بومی این شهر حدود دوازده هزار نفر است. طوایف طبری تبار سرخرود شامل: صادقی،درزی‌تبار، اخوان، پروین، فرهمند، زورک‌تبار، دورتبار، دودتبار، گل‌تبار، اکبرزاده، جعفرزاده، حسین‌زاده، خسروی ، احمدی، عبدی و خاکپور می‌شود.

جغرافیا[ویرایش]

شهر سرخ رود ساحل‌های زیبایی دارد. از حیوانات بومی سرخرود می‌توان به روباه، جوجه تیغی، گربه وحشی که مردم محلی به آن بامشی شال گویند و قاقم نوعی راسو که مردم محلی به آن عروسک می‌گویند نام برد. همچنین این شهر در زمستان میزبان چند هزار قوی مهاجر می‌باشد. سرخرود یک شهر توریستی کوچک در میانه دو شهر محمودآباد و فریدون‌کنار است که به دلیل نزدیکی به شهر آمل و همچنین موقعیت آن در وجود دشت‌های سرسبز و زیبای دامنه البرز و چشم‌اندازهای زیبایی که دارد به عنوان یک شهر توریستی شناخته شده‌است.[۴]

پیشنهادها

آمار پیشنهاد : 0  پیشنهاد این تبلیغ

شما هم پیشنهاد دهید

برای پیشنهاد دادن باید وارد سایت شوید *

قیمت

classiera loader

دیدگاه

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های موردنیاز مشخص شده اند. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید