درب پنجره آلومنیومی در آمل

1 از
قبلی بعدی

جزئیات آگهی

  • شناسه تبلیغ: 12462

  • تاریخ ارسال: 2023/02/05

  • شرایط: بدون استفاده

  • موقعیت مکانی : مازندران

  • شهر: آمل

  • بازدیدها: 73

توضیحات آگهی

درب پنجره آلومنیومی در آمل

درب پنجره آلومنیومی در آمل | تولید درب پنجره آلومنیومی در آمل | درب پنجره آلومنیومی آمل | تولیدی درب پنجره آلومنیومی آمل | تولیدی درب پنجره آلومنیومی آمل ترمال بریک- نرمال- اختصاصی- لیفت- منوریل- آبسگون  توسط گروه فنی مهندسی ویلا تک | شمال مازندران درب پنجره آلومنیومی | درب پنجره آلومنیومی آمل اختصاصی ترمال منوریل لیفت

تلفن جهت سفارش و یا پیش فاکتو ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸ حبیبی

تلگرام

دفتر مرکزی مازندران محموداباد سرخرود
کارخانه تولیدی مازندران آمل خیابان شهید بهشتی
درب پنجره آلومنیومی گروه صنعتی پنجره سازان ویلا تک تولید کننده انواع درب و پنجره آلومنیومی دوجداره ترمال بریک و نرمال آلومنیوم  با سابقه درخشان و پرسنل مجرب و با استفاده از بهترین مواد اولیه و دستگاههای پیشرفته در مازندران میباشد. 
اجرای پروژه های لوکس،رزومه درخشان و اجرای بی عیب و نقص پروژه ها در مازندران در واقع گواه بر این ادعا میباشد. 
کیفیت تولید و اجرای پروژه ها،خدمات پس از فروش،مشاوره تخصصی رایگان جهت پروژه های مشتریان گرامی همواره از ارکان جدایی ناپذیر این گروه صنعتی بوده و خواهد بود. 
بسیار مفتخر خواهیم بود که از ابتدا تا انتهای پروژه همواره در کنار شما دوستان در سرتاسر استان سرسبز مازندران باشیم

مقدمه

درب پنجره آلومینیومی از جنس آلومینیوم فلزی است نقره‌ای رنگ با جلای فلزی، نرم و سبک دارای قابلیت شکل‌پذیری زیاد. از ویژگی‌های آلومینیوم، سبکی وزن و عدم زنگ‌زدگی آن است. پنجره آلومینیومی، پنجره‌ای است که برای ساخت آن از پروفیل‌های آلومینیوم استفاده شده باشد.

تعریف

درب پنجره آلومنیومی = آلومینیوم فلزی است نقره‌ای رنگ با جلای فلزی، نرم و سبک دارای قابلیت شکل‌پذیری زیاد. از ویژگی‌های آلومینیوم، سبکی وزن و عدم زنگ‌زدگی آن است. پنجره آلومینیومی، پنجره‌ای است که برای ساخت آن از پروفیل‌های آلومینیوم استفاده شده باشد.

کاربردها

کاربردهای متداول پنجره آلومینیومی مانند پنجره UPVC می‌باشد.

مزایا و معایب

مزایا

– ظریف، شکیل و مستحکم بودن
– نصب سریع

– سبک بودن و مقاومت در برابر عوامل جوی

– غیر قابل اشتعال بودن
– عدم محدودیت در طرح و رنگ

درب پنجره آلومنیومی آمل
درب پنجره آلومنیومی

– قابلیت نصب شیشه ۱ ، ۲ یا ۳ جداره

درب پنجره آلومنیومی

– قابلیت بازیافت

درب پنجره آلومنیومی

درب پنجره آلومنیومی

– از پنجره UPVC سبک‌تر است.

 
درب پنجره آلومنیومی

 

معایب

– عایق حرارت نبودن آلومینیوم – عدم اتصال صحیح گوشه‌ها در بعضی مواقع – پوسیدگی به مرور زمان – خوردگی در مقابل عوامل شیمیایی – قابلیت خراشیدگی – تمام قطعات به صورت مکانیکی به هم متصل شده و ممکن است از حالت ثابت درآمده و رگلاژ پنجره خراب شود. – انتقال گرد و خاک به داخل ساختمان از محل اتصالات مکانیکی

بهترین برندهای عایق حرارتی

اجزاء تشکیل دهنده

پروفیل آلومینیومی

تعریف جزء

انواع مختلفی از پروفیل‌ها وجود دارد که هر یک برای ساخت در قسمتی از قاب، فریم و بازشو بکار می‌رود. به طور کلی انواع پنجره آلومینیومی به شرح زیر است:


آلومنیوم ساده (Normal)
شامل دو نوع پروفیل ST و کرونت (Coronet) می‌باشد که پنجره‌های آلومینیومی پرکاربرد در ایران محسوب می‌شوند و تفاوت آنها در هندسه سطح مقطع پروفیل آلومینیومی آنها است. با توجه به مزایای پنجره ST نسبت به کرونت در حال حاضر تقریباً پنجره کرونت در بازار مصرف نمی‌شود زیرا پنجره‌های کرونت علاوه بر عایق نبودن به دلیل قفل بست نامناسب و نصب ضعیف یراق‌آلات، بعد از مدتی سست شده و هوابندی آنها نیز به درستی صورت نمی‌گیرد و باعث ورود گرد و غبار و دود به داخل ساختمان می‌شود. ولی پنجره‌های ST دارای پروفیل قوی‌تر بوده و یراق‌آلات با کیفیت بهتری روی آن نصب می‌شوند. به علت استفاده از نوارهای مویی و لاستیک‌های آب‌بند دوام پنجره نیز بیشتر است. برای آشنایی بیشتر با پنجره ST و کرونت و مشخصات هندسی آنها به استاندارد ۲۳۸۴ استاندارد ایران مراجعه فرمایید.

پیشنهادها

آمار پیشنهاد : 0  پیشنهاد این تبلیغ

شما هم پیشنهاد دهید

برای پیشنهاد دادن باید وارد سایت شوید *

قیمت

classiera loader

دیدگاه

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های موردنیاز مشخص شده اند. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید