در و پنجره یوپی‌وی‌سی سرخرود

1 از
قبلی بعدی

جزئیات آگهی

  • شناسه تبلیغ: 23269

  • تاریخ ارسال: 2023/10/22

  • شرایط: بدون استفاده

  • موقعیت مکانی : مازندران

  • شهر: سرخرود

  • بازدیدها: 62

توضیحات آگهی

 در و پنجره یوپی‌وی‌سی سرخرود

سازنده در و پنجره یوپی‌وی‌سی سرخرود | لیست شرکت های تولید کننده درب و پنجره یوپی‌وی‌سی در سرخرود | لیست درب و پنجره سازان مازندران | تولیدی درب و پنجره یوپی‌وی‌سی چالوس | تولید کنندگان درب و پنجره یو پی وی سی سرخرود | بهترین سازندگان درب و پنجره سرخرود | لیست شرکت های تولیدکننده درب و پنجره upvc سرخرود

سازنده در و پنجره یوپی‌وی‌سی سرخرود

سفارش آنلاین ساخت در و پنجره یوپی‌وی‌سی و دریافت قیمت از بهترین شرکت ساخت در و پنجره یوپی‌وی‌سی شهر سرخرود (استان مازندران)

معین صنعت حبیبی بهترین تولید کننده پنجره دوجداره با امکانات لازم برای یک کارخانه تولید پنجره دوجداره با کیفیت با فضای کافی برای تولید پنجره و دپوی پنجره یوپی‌وی‌سی مازندران

ما در شرکت معین صنعت حبیبی همیشه آماده ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما در خصوص خرید و یا تعویض پنجره‌های قدیمی هستیم.

09350608582 – 09391218582 – 09214213728 – 09115706548 – 01143239307

مدیریت : حبیبی

سازنده درب و پنجره یوپی‌وی‌سی سرخرود

سازنده در و پنجره یوپی‌وی‌سی سرخرود

شرکت معین صنعت حبیبی به عنوان یکی از بهترین و مهم ترین شرکت سازنده  و تولید کننده پنجره های دو جداره با استفاده از پروفیل های upvc وین تک و دیوا در جهت ارتقاء کیفیت صنعت ساختمان، تحقق سیاستهای بهینه سازی مصرف سوخت کشور، جلوگیری از اتلاف سرمایه های ملی و کاهش هزینه خانوار در سال 1380 تأسیس شد.

سازنده در و پنجره یوپی‌وی‌سی سرخرود

معین صنعت حبیبی نمایندگی پنجره دوجداره UPVC و آلومینیومی، یکی از بزرگترین و مورد اعتماد ترین نام ها در صنعت تولید درب و پنجره دوجداره upvc سرخرود می باشد.
چه بخواهید در و پنجره‌های خود را بازسازی کنید یا اینکه ساختمان جدیدی داشته باشید ما می توانیم در و پنجره دوجداره upvc در طرح و رنگ مختلف را به شما ارائه دهیم تا با استفاده از این محصولات، زیبایی، راحتی و مصرف پایین انرژی را برایتان به ارمغان بیاوریم.

سازنده درب و پنجره یوپی‌وی‌سی سرخرود

بخش قابل توجهی از مشتریان درب و پنجره یوپی‌وی‌سی را سازندگان ساختمان‌ها تشکیل می‌دهند.
30% از کیفیت در و پنجره های دو جداره یوپی‌وی‌سی بستگی به اجرای دقیق این بخش دارد.

ویژگی که معین صنعت حبیبی را متمایز می کند

تنوع رنگبندی پروفیل های ما به شما این امکان را می دهد تا در نصب و تعویض پنجره خود از این تنوع برای ایجاد زیبایی در محیط خود استفاده کنید و این پنجره ها دارای تمام ویژگی های فوق می باشد و ضمانت محصولات ما اصالت محصول را تضمین می کند.یراق آلات مصرفی با مارک معتبر و قطعات کامل و نصب توسط نصاب کارخانه با تجربه بالا و متریال با کیفیت از خصوصیات قابل ضمانت شرکت ماست

ویژگی محصولات معین صنعت حبیبی

درب و پنجره از مهمترین و اساسی ترین ملزومات مورد استفاده در ساخت و طراحی یک ساختمان می باشد که امروزه افراد دوست دارند تا از شیک ترین و مدرن ترین این ملزومات برای ساختمان های مسکونی و اداری خود استفاده نمایند.یو پی وی سی ها ضد آب هستند. آب قابلیت نفوذ به این مواد را ندارد. برای همین یو پی وی سی گرفتار خوردگی نمی شود. از سویی دیگر، رطوبت نمی‌تواند به این ماده آسیب خاصی وارد کند. درب و پنجره UPVC هم از این ماده ساخته شده‌اند. این محصولات امروزه به میزان قابل‌توجهی در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سازنده درب و پنجره upvc سرخرود

پنجره‌های یوپی‌وی‌سی

یوپی‌وی‌سی (به انگلیسی: UPVC) مخفف کلمات (Unplasticized PolyVinyl Chloride) شکل سخت‌شدهٔ پلی وینیل کلراید است[۱] که در صنعت ساختمان اصلی‌ترین مادهٔ تشکیل‌دهندهٔ پروفیل یوپی‌وی‌سی (به انگلیسی: PolyVinyl Chloride) است. این ماده حدود ۸۵ درصد آمیزهٔ اولیهٔ تولید پروفیل UPVC را تشکیل می‌دهد. علاوه بر این ماده، مواد افزودنیِ دیگری نیز جهت ایجاد خواص موردنیاز به ترکیب اضافه می‌شود که عدم وجود آن‌ها یا تغییر میزان به‌کاررفته در فرمولاسیون می‌تواند محصول نهایی ساخته‌شده را به‌شدت تحت تأثیر قرار دهد.

پنجره‌های یوپی‌وی‌سی

تابش سرد از سطوح، عاملی است که می‌تواند موجب سلب آسایش حرارتی شود. درواقع، هر سطح، دمایی را که دارد به محیط تابش می‌کند؛ یعگر در مقابل سطح یخی با دمای صفر درجه قرار بگیرید، دمایی که احساس خواهید کرد ترکیبی است از دمای هوا و دمای یخ، که موجب می‌شود فرد، دمایی تقریباً نصف دمای هوا را احساس کند. برای مثال، اگر دمای هوا در آن لحظه ۲۶ درجهٔ سانتیگراد (که دمای نسبتاً گرمی است) باشد، آن را ۱۳ درجه، یعنی سرد احساس خواهد کرد.

پنجره‌های یوپی‌وی‌سی

همین اصل در پنجره‌ها نیز رخ می‌دهد؛ به این دلیل که پنجره‌های آهنی با شیشهٔ یک‌جداره دماهای بیرون را به‌راحتی به داخل منتقل می‌کنند و برای مثال، در دمای ۵- درجه هوای بیرون دمای سطح شیشه در داخل به حدود صفر می‌رسد و در نتیجه مسئله مشابه ایستادن مقابل یک سطح یخ رخ می‌دهد، عکس این مسئله در تابستانهای گرم نیز تکرار می‌شود که خود موجب اتلاف شدید انرژی می‌گردد زیرا به ازای هر یک درجه تغییر درجه حرارت داخل مصرف انرژی ساختمان ۶٪ افزایش می‌یابد.

پنجره‌های یوپی‌وی‌سی

این بدان معنی است که در صورت تغییر ۵ درجه‌ای دمای داخل ۳۰٪ مصرف انرژی بیشتر می‌شود. در صورت استفاده از پنجره‌های یو پی وی سی که دارای شیشه‌های دوجداره با فاصله پر شده از گاز آرگون باشند، دمای سطح شیشه داخلی و پروفیلها تقریباً با دمای هوای اتاق برابری می‌کند. در نتیجه احساس حرارتی مطلوبتری در تابستان و زمستان برای ساکنین که گاهی در مجاورت پنجره‌ها نیز قرار دارند ایجاد می‌شود. درب و پنجره یوپی وی سی به عنوان درب و پنجره دوجداره نیز نامیده می‌شوند و این نامگذاری به دلیل استفاده از شیشه دوجداره است.

مزایای پنجره‌های یوپی‌وی‌سی

  1. دوام و استحکام بالا
  2. ثبات رنگ و عدم نیاز به رنگکاری
  3. عایق بندی در برابر سرما و گرما
  4. عایق بندی در برابر آلودگی‌های صوتی و گردو غبار
  5. امکان ساخت و اجرای همه اشکال هندسی بدون محدودیت
  6. تنوع بسیار بالا در بازشوها
  7. امکان استفاده از یراق آلات الکترونیکی
  8. غیرقابل اشتعال
  9. متناسب با شرایط مختلف آب و هوایی
  10. مقاوم در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی
  11. دوست دار محیط زیست (بدون سرب)

حالت‌های بازشو پنجره‌های یوپی‌وی‌سی

  1. حالت ثابت
  2. تک حالته
  3. بازشوی کلنگی
  4. دوحالته (تک حالته و کلنگی)
  5. حالت سایبانی
  6. مدل آکاردئونی
  7. دو لنگه بازشو (مدل فرانسوی)
  8. حالت کشویی
  9. مدل فولکس واگنی
  10. حالت محوری
  11. کشویی
  12. کمانی

تنوع رنگ پروفیلهای یوپی‌وی‌سی

رنگ پایه و خام پروفیلهای یوپی‌وی‌سی، به دلیل فرمولاسیون مواداولیه سفید رنگ می‌باشد با این حال پروفیلهای رنگی برای معماران و گروه‌های عمرانی یا حتی برای افرادی که برای تعویض پنجره‌های قدیمی منزل خود با پنجره یوپی‌وی‌سی اقدام می‌کنند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی از لحاظ رنگ به دو دست کلی تقسیم می‌شوند:

پروفیل رنگ شده

این نوع پروفیل یوپی‌وی‌سی با استفاده از رنگ‌های مخصوص به صورت پاششی با ابزار، رنگ آمیزی می‌شوند. از ویژگی‌های پروفیل رنگی می‌توان ضد خش بودن، نظافت آسان و تنوع رنگ بالا (حدود ۱۹۰ رنگ) را نام برد.

پروفیل لمینت

این نوع پروفیل به دلیل طرح‌های برجسته و تزئینی رنگی مورد استقبال بسیاری از معماران قرار گرفته‌است. پروفیل‌های لمینت در کنار زیبایی امتیازاتی همچون ثبات رنگ در شرایط مختلف آب و هوایی، استحکام بالا و نظافت آسان را دارند.

پیشنهادها

آمار پیشنهاد : 0  پیشنهاد این تبلیغ

شما هم پیشنهاد دهید

برای پیشنهاد دادن باید وارد سایت شوید *

قیمت

classiera loader

دیدگاه

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های موردنیاز مشخص شده اند. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید