یدک کش نیسان قائمشهر

1 از
قبلی بعدی

جزئیات آگهی

  • شناسه تبلیغ: 20513

  • تاریخ ارسال: 2023/07/01

  • شرایط: بدون استفاده

  • موقعیت مکانی : مازندران

  • شهر: قائمشهر

  • بازدیدها: 168

توضیحات آگهی

یدک کش نیسان قائمشهر | نیسان یدک کش قائمشهر | یدک کش خودرو شبانه روزی | امداد یدک کش نیسان | امداد خودرو یدک کش نیسان | یدکش خودرو با نیسان

یدک کش نیسان قائمشهر

شماره یدک کش خودرو شبانه روزی قائمشهر | امداد خودرو شبانه روزی قائمشهر | شماره امداد خودرو جاده | یدک کش نیسان قائمشهر | شماره جرثقیل یدک نیسان قائمشهر

یدک کش نیسان قائمشهر

امداد یدک کش خودرو شبانه روزی یکی دیگر از خدمات امداد خودرو های استان مازندران در قائمشهر می باشد. امداد خودرو شبانه روزی بدین معنا است که شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز خدمات امداد خودرو را دریافت نمایید.

یدک کش نیسان قائمشهر

با تماس تلفنی با یدک کش خودرو شبانه روزی در قائمشهر می توانید از ده ها خدمات خودرویی بصورت شبانه روزی در کمترین زمان بهرمند شوید

09112003959

09128662898

مدیریت : یوسفی

یدک کش نیسان قائمشهر

یدک کش نیسان در قائمشهر انتخابی مناسب در شرایط بحرانی است که می توانید خدمات آن را از شرکت های مختلف یدک کش دریافت کنید. تفاوت خودروبر و نیسان امداد خودرو.

یدک کش نیسان قائمشهر

ماشین یدک کش مورد استفاده در امداد رسانی، ماشین یدک کش جرثقیل نیسان است. ماشین یدک کش نیسان به دلیل قوی بودن و راحتی جابجایی در شهر، بیشتر از گزینه های دیگر مورد استفاده قرار میگیرند. اما در موارد خاص که ممکن است خودرو با ماشین یدک کش نیسان قابل جابجایی نباشد و یا از لحاظ قیمت و بها گران قیمت باشد، از ماشین یدک کش خودرو بر که کامیونت است، استفاده میشود.

نیسان یدک کش از خودرو های پر استفاده در یدک کشی است، علت این پر استفاده بودن این است که خودرو های نیسان قدرت  بالایی در حمل اجسام دارند فلذا میتوانند خودرو های از کار افتاده را برای مسافت های طولانی نیز یدک کشی کنند.

یدک کش نیسان قائمشهر

نیسان چرخگیر یا وانت چرخگیر برای حمل خودرو به عنوان خودروبر استفاده میشود. نیسان چرخگیر متداولترین وسیله جهت حمل ایمن خودرو می باشد. برای موارد زیر استفاده از یدک کش نیسان چرخگیر توصیه میشود:

  • پنچری خودرو و نبودن زاپاس.
  • قابل حرکت نبودن خودرو به دلیل تصادفات جاده ای.

در این موارد امداد خودرو مرکزی ماشین شما را به تعمیرگاه نزدیک مجاز حمل میکند. وانت چرخگیر مجهز به یک چرخگیر در عقب نیسان می باشد. نیسان چرخگیر دارای جرثقیل برای بیرون آوردن ماشین های تصادفی از چاله ها می باشد. نیسان چرخگیر بهترین روش برای بکسل ماشین می باشد.

کفی خودروبر

کفی خودروبر از روش های حمل خودرو میباشد. از کفی خودروبر برای حمل ماشین های لوکس, ماشین های بزرگ و مسابقه ای استفاده میگردد. کفی خودروبر اتومبیل شما به صورت کامل بر روی کفی آن قرار میگیرد. به همین دلیل هیچ آسیبی در طول حمل خودرو به اتومبیل شما وارد نمیگردد.

کفی خودروبر یکی از روش های متعارف برای حمل خودرو با جرثقیل در تهران میباشد.

یدک کش آنلاین

درخواست یدک کش تهران بصورت آنلاین نیز امروزه فراهم شده است. بطوری که شما از طریق وبسایت های امداد خودرو میتوانید بصورت آنلاین درخواست یدک کش کنید.

یدک کش آنلاین امداد خودرو مرکزی بصورت شبانه روزی در اختیار شما عزیزان میباشد و شما میتوانید در سریع ترین زمان ممکن درخواست یدک کش به سرتاسر تهران داشته باشید.

سایت یدک کش آنلاین امداد خودرو مرکزی با هدف ارائه خدمات بهتر به صورت آنلاین در بستر اینترنت طراحی و بهینه سازی شده است. یدک کش و کفی آنلاین به صورت شبانه روزی با قیمت مناسب برای خدمت رسانی اماده می باشد.

جهت دریافت قیمت یدک کش خودرو همین حالا میتوانید با کارشناسان ما در امداد خودرو مرکزی تماس حاصل نمایید.

سایر خدمات

امداد خودرو مرکزی ارائه دهنده سرویس های امداد خودرو و یک کش می باشد. همچنین مکانیکی سیار از خدمات مهم در مجموعه ما می باشد. برخی از خدمات متداول امداد خودرو مرکزی موارد زیر می باشد:

    • مکانیکی سیار
    • سوخت رسانی سیار
    • پنچرگیری سیار
    • خودروبر

بابلسر

بابُلْسَر یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران، در شمال ایران، بین دریای مازندران و رشته کوه البرز قرار دارد. این شهر مرکز شهرستان بابلسر است. جمعیت بابلسر براساس سرشماری سال ۹۵ معادل ۵۹٫۹۶۶ نفر می‌باشد.[۲] بابلسر با پهنه ۱۳۵۰ هکتار در مصب رودخانه بابلرود و در کرانه جنوبی دریای مازندران و در ۵۲ درجه و ۳۹ دقیقه و ۳۰ ثانیه طول جغرافیایی و ۳۶ درجه و ۴۳ دقیقه عرض جغرافیایی قرار دارد. مردم بابلسر از قومیت طبری هستند[۳] و به زبان مازندرانی[۴] گویش می‌کنند.

بابلسر

موقعیت تپورها در قرن دوم قبل از میلاد، از شرق سپیدرود تا اسرم هیرکانیا

استان مازندران پیش از اسلام تپورستان (به پهلوی: ) نامیده می‌شد که برگرفته از نام قوم تپوری (به یونانی: Τάπυροι) می‌باشد که پس از اسلام قوم طبری نام گرفتند و سرزمینشان طبرستان نامیده شد.[۵][۶][۷] به اعتقاد مورخان آماردها نخستین سکنه باستانی مازندران بودند و آماردها از آمل تا تنکابن و تپورها از آمل تا گرگان سکونت داشتند.[۸] در عصر هخامنشی در کرانه جنوبی دریای مازندران اقوام، تپوری، آمارد، آناریاکه و کادوسی سکونت داشتند.[۹] مورخان آماردها را به مردمان داهه و سکایی و پارسی پیوند داده‌اند. هرودوت از قبیله مارد (mardes) در کنار دائی‌ها (daens)، دروپیک‌ها (dropiques)، و ساگارتی‌ها (sagarties) به عنوان پارس‌های کوچنشین و صحراگرد یاد کرده‌است.[۱۰] پلینیوس مورخ یونانی محل آماردها را قسمت شرقی مارگانیا شناسایی کرده‌است.[۱۱] استرابون(۶۳ ق. م) قوم آمارد را در کنار اقوام تپوری، کادوسی و کرتی به عنوان اقوام کوهستان نشین شمال کشور یاد می‌کند.

بابلسر

استرابو می‌نویسد: تمام مناطق این کشور به استثنای بخشی به سمت شمال که کوهستانی و ناهموار و سرد است و محل زندگی کوهنشینانی به نام کادوسی (Cadusii) و آماردی (Amardi) و تپوری (Tapyri) و کرتی (Cyrtii) و سایر مردمان دیگراست، حاصلخیز است.[۱۲] به گفته واسیلی بارتلد تپوری‌ها در قسمت جنوب شرقی ولایت سکونت داشتند و در قید اطاعت هخامنشیان درآمده بودند و آماردها مغلوب اسکندر مقدونی و بعد مغلوب اشکانیان شدند و اشکانیان در قرن دوم ق. م. آنها را در حوالی ری سکونت دادند و اراضی سابق آماردها به تپوری‌ها اهدا شد و بطلمیوس در شرح دیلم یعنی قسمت شرقی گیلان در ساحل بحر خزر در آن زمان از تپوری‌ها نام می‌برد.[۱۳]

بابلسر

به گفته یحیی ذکا در «کاروند کسروی» آورده‌است: آماردان یا ماردان، در زمان لشکر کشی اسکندر مقدونی به ایران، این تیره در مازندران نشیمن می‌داشتند و آن هنگام هنوز قبایل تپوران به آنجا نیامده بودند.[۱۴] به گفته مجتبی مینوی قوم آمارد و قوم تپوری در سرزمین مازندران می‌زیستند و تپوری‌ها در ناحیه کوهستانی مازندران و آماردها در ناحیه جلگه‌ای مازندران سکونت داشتند. در سال ۱۷۶ ق. م فرهاد اول اشکانی قوم آمارد را به ناحیه خوار کوچاند و تپوری‌ها تمام ناحیه مازندران را فرو گرفتند و تمام ولایت به اسم ایشان تپورستان نامیده شد.[۱۵]

پیشنهادها

آمار پیشنهاد : 0  پیشنهاد این تبلیغ

شما هم پیشنهاد دهید

برای پیشنهاد دادن باید وارد سایت شوید *

قیمت

classiera loader

دیدگاه

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های موردنیاز مشخص شده اند. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید